Sorting
Source
Books
(4)
Form of Work
Książki
(4)
Status
available
(5)
only on-site
(3)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Author
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Garczarczyk Józef
(1)
Michalak Adolf
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Pindakiewicz Jan
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(3)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Subject
MARKETING
(2)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Słowo kluczowe
system informacji marketingowej
(4)
marketing
(3)
Internet
(2)
cena
(2)
dystrybucja
(2)
produkt
(2)
promocja
(2)
strategia marketingowa
(2)
zachowania konsumenckie
(2)
cykl życia produktu
(1)
kontrola strategiczna
(1)
marka
(1)
marketing międzynarodowy
(1)
marketing wewnętrzny
(1)
planowanie marketingowe
(1)
przewaga konkurencyjna
(1)
rynek
(1)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(1)
usługi
(1)
wizerunek firmy
(1)
zarządzanie marketingowe
(1)
4 results Filter
Book
In basket
Problematyka książki obejmuje uwarunkowania marketingu międzynarodowego, jego wybrane instrumenty oraz najnowsze tendencje w tym zakresie. Odniesienie rozważań do marketingu we współczesnym otoczeniu międzynarodowym jest myślą przewodnią wszystkich rozdziałów. Książka jest oparta na najnowszych studiach teoretycznych, jak również na analizie zachowań przedsiębiorstw działających na rynku międzynarodowym; odzwierciedla zarazem zainteresowania naukowe zespołu autorów. Na końcu każdego rozdziału zamieszczono zagadnienia i pytania kontrolne, co może ułatwić korzystanie z książki w celach dydaktycznych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5390 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 6696.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6695.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Wydana po korekcie drukarskiej w 2002 roku
Marketing jest praktyczną dziedziną ludzkiej działalności gospodarczej. Zmianom w życiu gospodarczym towarzyszy rozwój metod i technik działań marketingowych, który przebiega w sposób naturalny zgodnie z przesłankami rozwoju myśli marketingowej. Autorzy poszczególnych rozdziałów książki pragną przybliżyć istotę współczesnego marketingu, jego działanie i problemy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1372.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 311-318. Indeks.
Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu. Składa się z czterech części: podstawy zarządzania marketingowego, marketing w przedsiębiorstwie (misja i planowanie marketingowe, analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa, system informacji marketingowej), strategie marketingowe (omawia również strategie konkurencyjne, strategie personalne, wdrażanie strategii i kontrolę strategiczną), marketing w perspektywie (nowoczesne trendy w zarządzaniu marketingowym, strategie na rynkach globalnych, wykorzystanie Internetu).
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12740 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12739.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13777.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podstawy marketingu / red. Jan Pindakiewicz. - Wyd. 3. - Warszawa : Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2000. - 238 s. : rys., tab. ; 24 cm.
W książce zaprezentowano problematykę marketingu jako koncepcję działania przedsiębiorstw na konkurencyjnym rynku. Pokazano w niej powiązania marketingu z otoczeniem, szczególną rolę nabywców oraz znaczenie informacji w podejmowaniu decyzji marketingowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 1175.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again