Sorting
Source
Books
(2)
Form of Work
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
only on-site
(2)
Branch
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Author
Godlewski Piotr
(1)
Halemba Piotr (1966- )
(1)
Matecki Piotr
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Audience Group
Menedżerowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
KULTURA FIZYCZNA
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Marketing sportowy
(1)
Organizacje sportowe
(1)
SPORT
(1)
Sponsoring
(1)
TURYSTYKA
(1)
Zarządzanie
(1)
Subject: time
2001-
(1)
2001-0
(1)
Genre/Form
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Kultura fizyczna i sport
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
sponsoring sportowy
(2)
sport
(2)
komunikacja
(1)
marketing
(1)
marketing sportowy
(1)
rekreacja
(1)
turystyka
(1)
zarządzanie
(1)
2 results Filter
Book
In basket
Bibliografie, netografie przy większości prac.
Publikacja jest dziełem zbiorczym zawierającym 23 artykuły przygotowane przez autorów oraz zespoły autorskie. Monografia w doskonały sposób uzupełnia istniejącą na rynku literaturę z zakresu marketingowego zarządzania organizacjami sportowymi. W poszczególnych rozdziałach są prezentowane interesujące wyniki prowadzonych badań naukowych. Są także zawarte ciekawe koncepcje teoretyczne, przemyślenia, obserwacje związane z doskonaleniem metod i narzędzi marketingowego spojrzenia na sport i perspektywy jego rozwoju. Silną stroną opracowania jest perspektywa rynku globalnego, czyli całościowego spojrzenia na poszczególne obszary marketingu oraz zarządzania. Zaletą monografii jest również powiązanie treści rozważań z najnowszymi trendami, które są obserwowane w marketingowym zarządzaniu organizacjami sportowymi. Praca bez wątpienia będzie wykorzystywana przez szeroki krąg odbiorców. Będą wśród nich nie tylko przedstawiciele przedsiębiorstw i organizacji sportowych, ale także studenci uczelni wyższych. To oni, jako absolwenci, zasilą z czasem kadry pracujące na rzecz zarządzania marketingowego w sporcie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19844.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Opracowanie składa się z 14 odrębnych artykułów skupionych wokół wykorzystania nowoczesnych zasad zarządzania, nowych technologii oraz ogromnej roli sprawnego, efektywnego zarządzania w wybranych obszarach sportu, turystyki i rekreacji. Całość nabiera szczególnego znaczenia w kontekście nowej Ustawy o Sporcie, nowelizacji Ustawy o Usługach Turystycznych oraz Euro 2012.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13809.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again