Sorting
Source
Books
(1)
Form of Work
Książki
(1)
Status
only on-site
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Author
Polańska Krystyna
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
INTERNET
(1)
PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY
(1)
Słowo kluczowe
Facebook
(1)
Web 2.0
(1)
e-Government
(1)
e-administracja
(1)
e-biznes
(1)
kapitał ludzki
(1)
kapitał społeczny
(1)
komunikowanie sieciowe
(1)
modele biznesowe
(1)
serwis społecznościowy
(1)
sieci społecznościowe
(1)
1 result Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 179-201.
Książka stanowi wieloaspektową analizę sieci społecznościowych, poczynając od przyczyn i skutków ich powstania aż po możliwości wykorzystania zarówno w biznesie, jak i do komunikowania społecznego i interpersonalnego. Poza wstępem, książka składa się z sześciu rozdziałów, zakończenia, trzech aneksów, bibliografii oraz spisu tablic i rysunków. Rozdział pierwszy jest poświęcony kwestiom definicyjnym tytułowych sieci społecznościowych i omówieniu podstaw funkcjonowania na przykładzie najpopularniejszego obecnie na świecie serwisu społecznościowego Facebook.com. W rozdziale drugim przedstawiono wybrane koncepcje teorii instytucjonalnej związane z kapitałem społecznym i ludzkim oraz kosztami transakcyjnymi jako zagadnieniami kluczowymi dla dalszego rozumieniu funkcjonowania gospodarki sieciowej. W trzecim rozdziale odniesiono zaprezentowane koncepcje teorii instytucjonalnej do sieci społecznościowych. Rozdział czwarty traktuje o usieciowionej gospodarce informacyjnej i jej uwarunkowaniach zarówno technicznych związanych z możliwościami sieci, jak i etycznych wynikających z wirtualnych sposobów komunikowania. Rozdział piąty dotyczy istotnego i nierozerwalnie związanego z gospodarką kontekstu politycznego. Szósty rozdział książki zawiera przykłady wykorzystania potencjału sieci społecznościowych w gospodarce i polityce, prezentuje także tendencje rozwojowe w biznesie opartym na logice sieci i infrastrukturze serwisów społecznościowych. W zakończeniu zawarto podsumowanie rozprawy oraz wskazano kierunki dalszych badań koniecznych do lepszego zrozumienia fenomenu sieci społecznościowych i ich kreatywnego wykorzystania w biznesie oraz w kształtowaniu demokracji i społeczeństwa nowego typu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14480.VI.6 [Czytelnia A] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again