Sorting
Source
Books
(9)
Form of Work
Książki
(9)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(9)
only on-site
(8)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(6)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(3)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(8)
Author
Czerw Aleksandra
(2)
Folland Sherman
(2)
Goodman Allen C
(2)
Korona Magdalena
(2)
Siciarek Marta
(2)
Stano Miron
(2)
Suchecka Jadwiga (1948- )
(2)
Boratyński Wojciech
(1)
Czupryna Antoni
(1)
Makowska Marta
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Poździoch Stefan
(1)
Rogala Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Ryć Kazimierz (1935- )
(1)
Ryś Andrzej
(1)
Skrzypczak Zofia
(1)
Włodarczyk Cezary (1946- )
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(2)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(9)
Language
Polish
(9)
Audience Group
Farmaceuci
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Subject
ZDROWIE PUBLICZNE
(4)
SŁUŻBA ZDROWIA
(3)
LEKI
(2)
UBEZPIECZENIA CHOROBOWE
(2)
Dobre praktyki
(1)
ETYKA BIZNESU
(1)
FARMAKOEKONOMIKA
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(1)
Leki
(1)
Leki bez recepty
(1)
MEDYCYNA SPOŁECZNA
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Opieka farmaceutyczna
(1)
Przemysł farmaceutyczny
(1)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Służba zdrowia
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
Subject: time
2001-0
(2)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
Opracowanie
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Domain
Medycyna i zdrowie
(2)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
rynek farmaceutyczny
(9)
leki
(4)
marketing
(3)
ochrona zdrowia
(3)
system opieki zdrowotnej
(3)
służba zdrowia
(3)
ubezpieczenie zdrowotne
(3)
ekonomia zdrowia
(2)
ekonomika
(2)
etyka lekarska
(2)
jakość opieki
(2)
promocja zdrowia
(2)
ubezpieczenie społeczne
(2)
zdrowie publiczne
(2)
Górskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe
(1)
Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa
(1)
Tatrzańskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe
(1)
Unia Europejska
(1)
Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe
(1)
długość życia
(1)
edukacja zdrowotna
(1)
etyka biznesu
(1)
finanse
(1)
finansowanie
(1)
informacja medyczna
(1)
jakość
(1)
kampania społeczna
(1)
komunikacja
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
lekarz
(1)
lojalność konsumentów
(1)
ludzie starzy
(1)
marka
(1)
marketing partnerski
(1)
marketing społeczny
(1)
marketing-mix
(1)
odpowiedzialność prawna
(1)
opieka zdrowotna
(1)
pielęgniarka
(1)
prawa pacjenta
(1)
prawo
(1)
produkt leczniczy
(1)
przedstawiciele medyczni
(1)
rachunkowość
(1)
ratownictwo medyczne
(1)
sanatorium
(1)
satysfakcja konsumentów
(1)
technologia medyczna
(1)
ubezpieczenie chorobowe
(1)
usługi medyczne
(1)
uzdrowisko
(1)
wskaźniki epidemiologiczne
(1)
zakład opieki zdrowotnej
(1)
zarządzanie
(1)
śmiertelność
(1)
9 results Filter
Book
In basket
Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym / Anna Rogala, Bogna Pilarczyk. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 296 stron : fotografie, ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 273-293.
W książce przeanalizowano następujące zagadnienia: procesy komunikacji marketingowej w kontekście zmian społeczno-technologicznych uwarunkowania oraz proces tworzenia strategii komunikacji marketingowej na rynku farmaceutycznym narzędzia komunikacji marketingowej wykorzystywane na rynku leków bez recepty, suplementów diety i dermokosmetyków, a także w procesie sprzedaży leków na receptę wyzwania stojące przed komunikacją marketingową w branży farmaceutycznej dobre praktyki w komunikowaniu się z rynkiem podmiotów farmaceutycznych (studium przypadków).
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 22510.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 22509.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 255-262.
W książce zaprezentowano metody, jakich używają firmy farmaceutyczne by skutecznie wpłynąć na to, jakie leki są przepisywane przez lekarzy. Opisane zostały oficjalne standardy marketingu farmaceutycznego, zanalizowane na podstawie uregulowań prawnych oraz obowiązujących kodeksów etycznych. Zestawione one zostały ze standardami rzeczywiście funkcjonującymi, które udało się zidentyfikować dzięki dwóm badaniom empirycznym. Pierwsze z nich to wywiady swobodne z przedstawicielami medycznymi, drugie to ankieta skierowana do lekarzy. Książka powinna zainteresować lekarzy, studentów medycyny, którzy chcą wiedzieć, jakich metod wywierania wpływu używają firmy farmaceutyczne oraz jak są "widziani oczami" przedstawicieli medycznych. Stanowi też źródło wiedzy dla pracowników przemysłu farmaceutycznego - pokazując, jak pracujący "w terenie" reprezentanci postrzegają swe zajęcie oraz, jaki stosunek mają do nich lekarze. Ze względu na swoją tematykę, publikacja jest także godna polecenia wszystkim osobom, które interesują się nagłaśnianymi w ostatnich latach przez media śledztwami dziennikarskimi dotyczącymi relacji lekarzy i firm farmaceutycznych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9974 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 11625.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11624.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 257-265.
W książce zaprezentowano badanie empiryczne dotyczące pomiaru zadowolenia i lojalności klienta (lekarza) na rynku farmaceutycznym. Podkreślić nale­ży, iż ma ono charakter pionierski, a zas- tosowana metodologia badawcza oraz sposób analizy, interpretacji i prezentacji wyników stanowiły podstawę do sformułowania modelu pomiaru i analizy satysfakcji i lojalności lekarzy wobec marki produktu leczniczego. Badania przeprowadzane zgodnie z mode­lem mogą stanowić ważne źródło informacji o obszarach doskonalenia firmy w aspekcie zarządzania określoną marką medykamentu, jak również dostar­czą cennych informacji o charakterze współpracy konkretnej firmy farmaceutycznej ze środowiskiem medycznym. Książka powinna zainteresować osoby profesjonalnie zajmujące się marketingiem produktu leczniczego, pracownicków firm farmaceutycznych sprzeda­jących swoje produkty na rynku polskim, środowisko medyczne, studentów marketingu i zdrowia publicznego. Ze względu na aktualną tematykę jest god­na polecenia również wszystkim osobom, które zainteresowane są odpowiedzią na pytanie: dlaczego lekarz wypisał receptę na lek X skoro istnieje jego tańszy odpowiednik?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9967 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11618.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: "The economics of health and health care" 2010.
Bibliogr. s. 997-1055. Indeks.
Ekonomia zdrowia, czyli nauka o alokacji zasobów w systemie opieki zdrowotnej, pozwala na zastosowanie ogólnych zasad ekonomii w procesie organizacji tego systemu oraz oceny efektywności jego funkcjonowania. Wszelkie działania sektora ochrony zdrowia można opisać za pomocą odpowiednich narzędzi ekonomicznych. W publikacji zostały przedstawione wszystkie istotne tematy z zakresu ekonomii zdrowia, z odwołaniem do licznych przykładów, zarówno historycznych, jak i współczesnych. Szczegółowo omówiono: podstawowe narzędzia ekonomiczne i statystyczne stosowane w ekonomii zdrowia, popyt oraz podaż w ochronie zdrowia, problem asymetrii informacji w ubezpieczeniach zdrowotnych, instytucje zapewniające świadczenia zdrowotne, specyfikę sektora ochrony zdrowia, jak również rynku pracy służby zdrowia oraz przemysłu farmaceutycznego, przydatność modeli ekonomicznych przy analizie i zwalczaniu problemów społecznych, takich jak stosowanie używek czy epidemie. W książce porównane zostały systemy ochrony zdrowia i ubezpieczeń społecznych m.in Kanady, Niemiec i Stanów Zjednoczonych, co może stanowić dodatkowe źródło inspiracji dla Czytelników.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 12731 [Magazyn 2] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: "The economics of health and health care" 2010.
Bibliogr. s. 997-1055. Indeks.
Ekonomia zdrowia, czyli nauka o alokacji zasobów w systemie opieki zdrowotnej, pozwala na zastosowanie ogólnych zasad ekonomii w procesie organizacji tego systemu oraz oceny efektywności jego funkcjonowania. Wszelkie działania sektora ochrony zdrowia można opisać za pomocą odpowiednich narzędzi ekonomicznych. W publikacji zostały przedstawione wszystkie istotne tematy z zakresu ekonomii zdrowia, z odwołaniem do licznych przykładów, zarówno historycznych, jak i współczesnych. Szczegółowo omówiono: podstawowe narzędzia ekonomiczne i statystyczne stosowane w ekonomii zdrowia, popyt oraz podaż w ochronie zdrowia, problem asymetrii informacji w ubezpieczeniach zdrowotnych, instytucje zapewniające świadczenia zdrowotne, specyfikę sektora ochrony zdrowia, jak również rynku pracy służby zdrowia oraz przemysłu farmaceutycznego, przydatność modeli ekonomicznych przy analizie i zwalczaniu problemów społecznych, takich jak stosowanie używek czy epidemie. W książce porównane zostały systemy ochrony zdrowia i ubezpieczeń społecznych m.in Kanady, Niemiec i Stanów Zjednoczonych, co może stanowić dodatkowe źródło inspiracji dla Czytelników.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13067.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14150.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing w ochronie zdrowia / red. nauk. Aleksandra Czerw. - Warszawa : "Difin", 2010. - 175, [1] s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 170-175.
W książce przedstawiono kompleksowe podejście do problemów marketingu w ochronie zdrowia. Zaprezentowano w niej możliwości wykorzystania narzędzi marketingowych w pozycjonowaniu usług zdrowotnych, jak również, budzący ostatnimi czasy wiele kontrowersji, marketing produktu leczniczego. Jako uzupełnienie omówiono obszary zastosowania marketingu w kształtowaniu postaw zdrowotnych, co w dobie wzrostu znaczenia profilaktyki i promocji zdrowia odgrywa niezwykle istotną rolę. Głównymi adresatami książki są osoby profesjonalnie zajmujące się marketingiem w ochronie zdrowia, szczególnie pracownicy zakładów opieki zdrowotnej, przedsiębiorstw farmaceutycznych, środowisko medyczne. Publikacja adresowana jest ponadto do studentów marketingu i zdrowia publicznego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9932 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11567.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Skrypt przedstawia usystematyzowaną wiedzę z zakresu organizacji ochrony zdrowia w Polsce. W poszczególnych rozdziałach zamieszczono informacje dotyczące: zakładów opieki zdrowotnej, hurtowni farmaceutycznych, słuzby krwi, działań ratowniczych, uzdrowisk i sanatoriów, dokumentacji medycznej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. B.995.XVIII.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia przy rozdziałach.
W publikacji przedstawiono wyniki zdrowotne osiągane w poszczególnych krajach i grupach państw, mierzone za pomocą wybranych wskaźników epidemiologicznych, korelację rezultatów zdrowotnych z romiarami, dynamiką i strukturą nakładów finansowych, a także metody dyscyplinowania wydatków na ochronę zdrowia oraz doskonalenia organizacji i funkcjonowania systemów ochrony zdrowia. Ponadto w książce porównano wydatki publiczne i prywatne na zdrowie oraz funkcje sektora publicznego i prywatnego w zakresie świadczeń usług zdrowotnych, jak również opisano rolę państwa w tych sektorach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. F.289.XVIII.13 [Magazyn 1], F.290.XVIII.13 [Magazyn 1], F.288.XVIII.13 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12727.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10099 [Magazyn 1], P.10100 [Magazyn 1], P.3795 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2324.XVIII.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again