Sorting
Source
Books
(3)
Form of Work
Książki
(3)
Status
only on-site
(3)
Branch
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Author
Dąbrowski Tomasz Jarosław
(1)
Szadok-Bratuń Aleksandra
(1)
Tabernacka Magdalena (1974- )
(1)
Zawadzka Anna Maria
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
ZARZĄDZANIE
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
ORGANIZACJA
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI
(1)
Słowo kluczowe
reputacja przedsiębiorstwa
(2)
tożsamość
(2)
wizerunek
(2)
Internet
(1)
administracja publiczna
(1)
architektura
(1)
dobro osobiste
(1)
emocje
(1)
etyka
(1)
identyfikacja wizualna
(1)
informacja publiczna
(1)
jednostka samorządu terytorialnego
(1)
kompetencje zawodowe
(1)
komunikacja
(1)
kultura organizacji
(1)
logo
(1)
marka
(1)
media społecznościowe
(1)
organizacja
(1)
polityka informacyjna
(1)
praca
(1)
psychologia
(1)
public relations
(1)
reputacja
(1)
sponsoring
(1)
strona WWW
(1)
szkolenie pracowników
(1)
wielokulturowość
(1)
wizerunek firmy
(1)
wolność słowa
(1)
wypalenie zawodowe
(1)
wystrój wnętrz
(1)
zaangażowanie
(1)
zarządzanie jakością
(1)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
zaufanie
(1)
3 results Filter
Book
In basket
(Monografie Lex)
Na książce zbędny ISSN.
Bibliogr. s. 583-[610].
Opracowanie dotyczy public relations szeroko pojmowanej sfery publicznej - organów administracji publicznej i jednostek samorządu terytorialnego, sądów, prokuratury, policji i osób sprawujących funkcje publiczne w kraju oraz w instytucjach o zasięgu międzynarodowym. Zawarto w nim wyniki badań naukowych oraz ustalenia praktyków dotyczące kształtowania, wizerunku i przebiegu komunikacji w relacjach obywateli z przedstawicielami władz publicznych. Część pierwsza przedstawia prawne, socjologiczne i organizacyjne uwarunkowania kształtowania wizerunku podmiotów sfery publicznej, w szczególności w kontekście reputacji, tożsamości i zaufania. Dokonano szczegółowej analizy takich zagadnień jak: promocja, design i architektura oraz wykorzystanie logo i emblematów w działaniach z zakresu public relations, czy też wykorzystanie systemu zarządzania jakością (ISO). Część druga została poświęcona komunikacji jako podstawie działań public relations. Analizie poddano przebieg i uwarunkowania komunikacji przedstawicieli władz z obywatelami oraz specyfikę kontaktów z mass mediami. Omówiono narzędzia komunikacyjne, takie jak: media relations, publicity, komunikowanie publiczne, a także komunikacyjne znaczenie wydarzeń, m.in. imprez o charakterze masowym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13285.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
Ostatni kryzys i skandale finansowe, skupiające na początku XXI wielu uwagę mediów i opinii publicznej, spowodowały drastyczny spadek zaufania do przedsiębiorstw. Aby odzyskać zaufanie swoich interesariuszy, przedsiębiorstwa muszą stać się bardziej wiarygodne. Pomóc im w tym może umiejętne zarządzanie reputacją. Czytelnicy tej książki - kadra zarządzająca firm, menedżerowie, a także studenci kierunków związanych z zarządzaniem - otrzymują rozległą wiedzę dotyczącą: wewnętrznych i zewnętrznych czynników wpływających na wzrost znaczenia reputacji, zależności między tożsamością przedsiębiorstwa a jego wizerunkiem i reputacją, źródeł dobrej reputacji oraz sposobów jej zdobycia i utrzymania, metod pomiaru reputacji, wpływu reputacji na wyniki i wartość przedsiębiorstwa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10393.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 261-286. Indeksy.
Autorzy prezentują psychologiczne podejście do zarządzania organizacją. Problematyka rozpatrywana jest zarówno w aspekcie wewnętrznym, odnoszącym się do funkcjonowania człowieka w strukturach biznesowych oraz postrzegania ludzkiego aspektu organizacji, jak i zewnętrznym, budując wizerunek i markę przedsiębiorstwa. Podział książki na cztery części wynika z prezentowanej tematyki. W części pierwszej Autorzy koncentrują się na kwestiach ogólnych, takich jak kultura organizacyjna i wielokulturowość, część druga poświęcona jest zarządzaniu kompetencjami zawodowymi pracowników, motywowaniu i szkoleniom, w części trzeciej punkt centralny stanowi jednostka, jej zaangażowanie i emocje, natomiast w czwartej części poruszono kwestie wizerunku i utrzymania dobrej reputacji, a także kształtowania marki przedsiębiorstwa. W książce zostały połączone elementy psychologii i teorii organizacji. Autorzy skupili się na kwestiach związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, takich jak: wielokulturowość w organizacji, kariera i rozwój zawodowy, motywowanie, zaangażowanie i emocje w pracy, wizerunek i reputacja przedsiębiorstwa. Psychologiczne ujęcie pomaga w zrozumieniu mechanizmów zachodzących wewnątrz organizacji i przyczynić się do bardziej efektywnego jej funkcjonowania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11356.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again