Sorting
Source
Books
(1)
Form of Work
Książki
(1)
Status
only on-site
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Author
Rivkin Steve (1947- )
(1)
Solecki Bogusław
(1)
Trout Jack
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Słowo kluczowe
konkurencyjność
(1)
kryzys gospodarczy
(1)
marketing
(1)
pozycjonowanie
(1)
repozycjonowanie
(1)
1 result Filter
Book
In basket
Tyt. oryg.: Repositioning : marketing in an era of competition, change, and crisis, 2010.
Pozycjonowanie przez wiele lat było jedną z najciekawszych koncepcji marketingowych. Obecnie, w erze kryzysu, szybkich zmian technologicznych i ostrej konkurencji przyszedł czas na repozycjonowanie. Opanowanie sztuki marketingu - w tym pozycjonowanie, marka produktu, segmentacja klientów - to za mało. Książka umożliwi czytelnikowi: spojrzenie na dotychczasową działalność firmy z nowej perspektywy, przedefiniowanie mocnych stron firmy, wykorzystanie słabych stron konkurencji w walce o klientów, umiejętne zarządzanie marką, skuteczne przeprowadzenie repozycjonowania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12171.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again