Sorting
Source
Books
(3)
Form of Work
Książki
(3)
Status
available
(3)
only on-site
(3)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Author
Czerniawska Ewa
(1)
Ledzińska Maria
(1)
Schrade Ulrich (1943-2009)
(1)
Strelau Jan
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Time Period of Creation
1989-2000
(1)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(2)
Portuguese
(1)
Audience Group
Psycholodzy
(1)
Psycholodzy kliniczni
(1)
Subject
NAUCZANIE
(2)
Psychologia
(1)
UCZENIE SIĘ
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Podręcznik
(1)
Słowo kluczowe
psychologia nauczania
(3)
edukacja
(2)
uczenie się
(2)
atrybucja
(1)
cele kształcenia
(1)
choroba
(1)
człowiek
(1)
dialog edukacyjny
(1)
etyka zawodowa
(1)
formy kształcenia
(1)
kształcenie akademickie
(1)
motywacja
(1)
myślenie
(1)
nauczanie
(1)
nauczyciel
(1)
neuropsychologia
(1)
ocenianie
(1)
pamięć
(1)
pedagogika
(1)
pomoc psychologiczna
(1)
postawa
(1)
psychologia ekonomiczna
(1)
psychologia kliniczna
(1)
psychologia organizacji
(1)
psychologia polityczna
(1)
psychologia poznawcza
(1)
psychologia pracy
(1)
psychologia wychowawcza
(1)
relacje międzyludzkie
(1)
relacje społeczne
(1)
stereotyp
(1)
strategie poznawcze
(1)
szkolnictwo wyższe
(1)
szkoła wyższa
(1)
teoria Piageta
(1)
tożsamość
(1)
uprzedzenia
(1)
wpływ społeczny
(1)
współzależność
(1)
współzależność społeczna
(1)
zaburzenia psychiczne
(1)
zasady nauczania
(1)
zdrowie
(1)
świat społeczny
(1)
3 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. przy częściach.
Niniejsze opracowanie z pedagogiki szkoły wyższej jest pracą zbiorową, przygotowaną przez trzech niezależnych autorów. Książka składa się z trzech części. Częśc I to rozważania o stanie i kondycji myśli i praktyki edukacyjnej w świecie współczesnym. Część II poświęcona jest dydaktyce szkoły wyższej, omawia cele ogólne, kierunkowe i przedmiotowe studiów wyższych. Przedstawia podstawowe zasady nauczania i formułuje wskazówki techniczne prowadzenia zajęć oraz omawia niższe i wyższe formy nauczania na studiach wyższych. Część III poświęcona jest psychologii nauczania, mianowicie uczeniu się dorosłych, motywowaniu do uczenia się oraz znaczeniu kar i nagród w systemie nauczania-uczenia się.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13357 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13356.V.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12390.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 389-421. Indeksy.
Podręcznik prezentuje najważniejsze prawidłowości odnoszące się do uczenia się i nauczania, zasady konstruktywistycznego podejścia do tych procesów oraz zagadnienia szczegółowe, w końcowej części natomiast problemy nauczania na początku XXI wieku.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11175.III.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12211.III.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Kompendium wiedzy psychologicznej napisane przez 47 wybitnych polskich psychologów z myślą o studentach psychologii i innych nauk społecznych, nauczycielach akademickich, psychologach praktykach. Książka stanowi trzeci tom Psychologii. Dotyczy jednostki w społeczeństwie i elementów psychologii stosowanej. Znajdują się tu takie pojęcia: człowiek w relacji z innymi, edukacja, działalność zawodowa i publiczna, zdrowie i choroba, etyczne aspekty uprawiania zawodu psychologa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 31.III.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again