Sorting
Source
Books
(4)
Form of Work
Książki
(4)
Status
available
(6)
only on-site
(2)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(3)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Author
East Robert (1940- )
(2)
Vanhuele Marc
(2)
Wright Malcolm (1929- )
(2)
Żegnałek Rafał
(2)
Borusiak Barbara
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Subject
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
MERCHANDISING
(1)
PROMOCJA HANDLOWA
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
Słowo kluczowe
promocja handlowa
(4)
cena
(2)
decyzje
(2)
konsument
(2)
konsumpcja
(2)
rynek
(2)
zachowania konsumenckie
(2)
marketing bezpośredni
(1)
merchandising
(1)
public relations
(1)
reklama
(1)
4 results Filter
Book
In basket
Merchandising / Barbara Borusiak. - Wyd. 3 rozsz. - Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2009. - 121 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 119-121.
Głównym celem pracy jest zdefiniowanie pojęcia "merchandising", przy założeniu, że zasadne jest rozróżnienie merchandisingu producenta i detalisty, oraz wskazanie na jego techniki. Akcent położono na merchandisingu handlowym, wychodząc z założenia, że jest to zagadnienie bogatsze treściowo, stąd szczególnie został rozwinięty fragment dotyczący technik merchandisingu handlowego. Wydanie trzecie zostało rozszerzone o rozdział szósty zawierający praktyczne wskazówki dotyczące ekspozycji wybranych grup produktów zaliczanych do FMCG w sklepach zorientowanych głównie na sprzedaż towarów tej kategorii. Praca została przygotowana jako podręcznik dla studentów, ale może być przydatna dla wszystkich, którzy profesjonalnie zajmują się handlem, ponieważ w dużym stopniu merchandising jest "systemem praktycznego działania".
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 11302.IX.16.2 [Magazyn 1], P.9788 [Magazyn 1], P.9789 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9790.IX.16.2 [Wypożyczalnia C], P.9787.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 290-300.
Książka prezentuje bogate instrumentarium promocyjnego oddziaływania na klientów i wybrane aspekty jego integracji. Opisano blisko 300 specyficznych narzędzi promocji mix z wykorzystaniem reklamy, promocji sprzedaży, działań public relations, marketingu bezpośredniego oraz sprzedaży osobistej. Ważne miejsce zajmuje tu promocja interaktywna oraz mobilna. Atutem publikacji jest proponowana przez autora użyteczna koncepcja kompleksowej integracji wszystkich sfer promocji, do których należą: główne jej składowe, środki, formy, treści i wygląd przekazów oraz działalność służb i agencji zajmujących się przygotowaniem i realizacją kampanii. Książka zawiera także instrukcje skutecznego zarządzania działalnością promocyjną.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 7784.IX.17 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6983.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7785.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 363-394. Indeks.
Książka skupia uwagę na najnowszych opracowaniach związanych z analizą zachowań konsumenckich i na ostatnich osiągnięciach marketingu jako nauki. Podkreśla rolę wyjasnień behawioralnych, znaczenie zwyczajów i modelowania schematów rynkowych oraz zmian zachodzących na rynku. Porusza takie zagadnienia jak : zdefiniowanie podstawowych pojęć związanych z różnymi formami dokonywania zakupów, schematy nabywcze - lojalność konsumencka, wartość marki oraz typowe cechy rynków stabilnych i zmiennych, procesy podejmowania decyzji - metody przewidywania oraz skutki wystepujące po podjęciu decyzji dotyczące poziomu satysfakcji i jakości, reakcja konsumentów na czynniki wpływające na konsumpcję, którymi są : cena, środowisko detaliczne, wpływy spoleczne i działania reklamowe. Zamieszczone w książce ćwiczenia praktyczne pomogą czytelnikom w stosowaniu opisanych metod badania zachowań konsumenckich - w przprowadzaniu niezbędnych obliczeń, obserwacji, pomiarów i w obsłudze odpowiednich programów komputerowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 12512 [Magazyn 2], P.11335 [Magazyn 1] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 363-394. Indeks.
Książka skupia uwagę na najnowszych opracowaniach związanych z analizą zachowań konsumenckich i na ostatnich osiągnięciach marketingu jako nauki. Podkreśla rolę wyjasnień behawioralnych, znaczenie zwyczajów i modelowania schematów rynkowych oraz zmian zachodzących na rynku. Porusza takie zagadnienia jak : zdefiniowanie podstawowych pojęć związanych z różnymi formami dokonywania zakupów, schematy nabywcze - lojalność konsumencka, wartość marki oraz typowe cechy rynków stabilnych i zmiennych, procesy podejmowania decyzji - metody przewidywania oraz skutki wystepujące po podjęciu decyzji dotyczące poziomu satysfakcji i jakości, reakcja konsumentów na czynniki wpływające na konsumpcję, którymi są : cena, środowisko detaliczne, wpływy spoleczne i działania reklamowe. Zamieszczone w książce ćwiczenia praktyczne pomogą czytelnikom w stosowaniu opisanych metod badania zachowań konsumenckich - w przprowadzaniu niezbędnych obliczeń, obserwacji, pomiarów i w obsłudze odpowiednich programów komputerowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14299.III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15216.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again