Sorting
Source
Books
(3)
Form of Work
Książki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
available
(3)
only on-site
(3)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Author
Danowski Bartosz
(1)
Makaruk Michał
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Rivkin Steve (1947- )
(1)
Solecki Bogusław
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Audience Group
Szkoły wyższe
(1)
Subject
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
STRONY WWW
(1)
WYSZUKIWARKI INTERNETOWE
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Genre/Form
Podręcznik
(1)
Domain
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
pozycjonowanie
(3)
badania marketingowe
(1)
content marketing
(1)
e-marketing
(1)
hiperłącze
(1)
influencer marketing
(1)
konkurencyjność
(1)
konsument
(1)
kryzys gospodarczy
(1)
marketing
(1)
marketing automation
(1)
personal branding
(1)
projektowanie interfejsów
(1)
reklama internetowa
(1)
repozycjonowanie
(1)
social media marketing
(1)
strona WWW
(1)
technologie mobilne
(1)
usługi interaktywne
(1)
wideomarketing
(1)
3 results Filter
Book
In basket
Indeks.
Dzięki tej książce dowiesz się, w jaki sposób wpływać na "sposób widzenia" Twojej strony WWW przez wyszukiwarki. Nauczysz się tworzyć i modyfikować kod HTML tak, aby mechanizmy indeksujące prawidłowo rozpoznawały słowa kluczowe, poznasz metody zwiększania ruchu na stronie oraz systemy wymiany łączy. Przeczytasz o tym, jak odbywa się pozycjonowanie w wyszukiwarkach, jak pozyskiwać i analizować statystyki ruchu na stronie oraz jak wykorzystać działające w internecie mechanizmy reklamowe.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7620 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8631.XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Repositioning : marketing in an era of competition, change, and crisis, 2010.
Pozycjonowanie przez wiele lat było jedną z najciekawszych koncepcji marketingowych. Obecnie, w erze kryzysu, szybkich zmian technologicznych i ostrej konkurencji przyszedł czas na repozycjonowanie. Opanowanie sztuki marketingu - w tym pozycjonowanie, marka produktu, segmentacja klientów - to za mało. Książka umożliwi czytelnikowi: spojrzenie na dotychczasową działalność firmy z nowej perspektywy, przedefiniowanie mocnych stron firmy, wykorzystanie słabych stron konkurencji w walce o klientów, umiejętne zarządzanie marką, skuteczne przeprowadzenie repozycjonowania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12171.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Poltext, copyright 2018. - 482 strony : ilustracje ; 25 cm.
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce. Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu. Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17985 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19529.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19528.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again