Sorting
Source
Books
(3)
Form of Work
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(1)
Status
only on-site
(3)
available
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Author
Biel Dariusz
(1)
Nowicka Julia
(1)
Stawnicka Jadwiga
(1)
Szadok-Bratuń Aleksandra
(1)
Tabernacka Magdalena (1974- )
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(2)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
ADMINISTRACJA
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Wojsko
(1)
ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Słowo kluczowe
polityka informacyjna
(3)
media społecznościowe
(2)
Internet
(1)
Unia Europejska
(1)
administracja publiczna
(1)
architektura
(1)
bezpieczeństwo
(1)
dobro osobiste
(1)
etyka
(1)
identyfikacja wizualna
(1)
informacja publiczna
(1)
jednostka samorządu terytorialnego
(1)
komunikacja
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
komunikacja społeczna
(1)
komunikacja strategiczna
(1)
logo
(1)
negocjacje kryzysowe
(1)
negocjacje policyjne
(1)
public relations
(1)
reklama społeczna
(1)
reputacja
(1)
sponsoring
(1)
społeczeństwo cyfrowe
(1)
strona WWW
(1)
sytuacja kryzysowa
(1)
tożsamość
(1)
uchodźcy
(1)
wizerunek
(1)
wolność słowa
(1)
wystrój wnętrz
(1)
zarządzanie jakością
(1)
zarządzanie kryzysowe
(1)
zaufanie
(1)
3 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Problematyka zaproponowana w niniejszej książce w ramach badań nad komunikowaniem się w sytuacji kryzysowej to tylko propozycje do dalszych dyskusji. Dalsze badania powinny zmierzać w kierunku skonstruowania interdyscyplinarnej przestrzeni współpracy pomiędzy naukowcami i praktykami zajmującymi się problematyką reagowania w sytuacjach kryzysowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 16163.X.6.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16162.X.6.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografie, netografie przy pracach.
Monografia zawiera wskazanie i analizę wybranych zagadnień komunikacyjnych przejawiających się w szerokorozumianym obszarze bezpieczeństwa. Odnosząc się do współpracy międzynarodowej, czynnika komunikacji masowej, specyfiki funkcjonowania konkretnych jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej, po istotę współpracy dowódcy z podwładnymi na szczeblu taktycznym, poruszono elementy związane z ustrukturyzowaną i przemyślaną strategią porozumiewania się podmiotów. Tworząc karty monografii bazowano na przemyśleniach i doświadczeniu autorów poszczególnych rozdziałów, opierając się na wnioskach uzyskanych w ramach teoretycznych i empirycznych dociekań badawczych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19909.X.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Monografie Lex)
Na książce zbędny ISSN.
Bibliogr. s. 583-[610].
Opracowanie dotyczy public relations szeroko pojmowanej sfery publicznej - organów administracji publicznej i jednostek samorządu terytorialnego, sądów, prokuratury, policji i osób sprawujących funkcje publiczne w kraju oraz w instytucjach o zasięgu międzynarodowym. Zawarto w nim wyniki badań naukowych oraz ustalenia praktyków dotyczące kształtowania, wizerunku i przebiegu komunikacji w relacjach obywateli z przedstawicielami władz publicznych. Część pierwsza przedstawia prawne, socjologiczne i organizacyjne uwarunkowania kształtowania wizerunku podmiotów sfery publicznej, w szczególności w kontekście reputacji, tożsamości i zaufania. Dokonano szczegółowej analizy takich zagadnień jak: promocja, design i architektura oraz wykorzystanie logo i emblematów w działaniach z zakresu public relations, czy też wykorzystanie systemu zarządzania jakością (ISO). Część druga została poświęcona komunikacji jako podstawie działań public relations. Analizie poddano przebieg i uwarunkowania komunikacji przedstawicieli władz z obywatelami oraz specyfikę kontaktów z mass mediami. Omówiono narzędzia komunikacyjne, takie jak: media relations, publicity, komunikowanie publiczne, a także komunikacyjne znaczenie wydarzeń, m.in. imprez o charakterze masowym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13285.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again