Sorting
Source
Books
(1)
Form of Work
Książki
(1)
Status
only on-site
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Author
Pacut Mirosław
(1)
Śliwińska Krystyna
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
INSTYTUCJE NONPROFIT
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
Słowo kluczowe
Internet
(1)
Web 2.0
(1)
administracja publiczna
(1)
e-administracja
(1)
e-zdrowie
(1)
kampania społeczna
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
komunikator
(1)
marketing bezpośredni
(1)
marketing szeptany
(1)
organizacja nonprofit
(1)
platforma dyskusyjna
(1)
polityka
(1)
portal społecznościowy
(1)
strona WWW
(1)
służba zdrowia
(1)
1 result Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 165-170. Indeks.
Książka, będąca pracą zbiorową zespołu autorów, pracowników Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, podejmuje problematykę zastosowania nowych narzędzi i technik komunikacyjnych, zarówno w ujęciu teoretycznym - przedstawiając bogactwo nowoczesnych narzędzi i technik komunikacyjnych oraz definiując i porządkując omawiane zagadnienia, jak i w praktyce - analizując aplikację nowych narzędzi i technik w czterech obszarach działalności non profit: w kampaniach społecznych, na rynku politycznym, w administracji publicznej i w ochronie zdrowia. Publikacja jest adresowana zarówno do studentów kierunków ekonomicznych, jak i praktyków gospodarczych oraz menedżerów zarządzających organizacjami non profit, zajmujących się profesjonalnie problematyką komunikacji marketingowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12077.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again