Sorting
Source
Books
(1)
Form of Work
Książki
(1)
Status
available
(1)
only on-site
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Author
Kalinowska Alina
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
MATEMATYKA
(1)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(1)
Słowo kluczowe
edukacja wczesnoszkolna
(1)
matematyka
(1)
myślenie matematyczne
(1)
myślenie twórcze
(1)
nauczanie początkowe
(1)
1 result Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 301-309.
Książka jest zaproszeniem do refleksji nad efektami edukacji matematycznej w polskiej szkole. Praca niniejsza składa się z siedmiu rodziałów. Pierwszy został poświęcony opisowi, czym jest tekstowe zadanie matematyczne. Zawartość drugiego rozdziału koncentruje się wokół definicji wiedzy, jej rodzajów i sposobów powstawania w umyśle jednostki. Rozdział następny został poświęcony zagadnieniom związanym z twórczym myśleniem i rozwiązywaniem problemów oraz możliwości ich zaistnienia w procesie edukacyjnym matematyki w klasach najmłodszych. Kolejne rozdziały mają charakter empiryczny. Prezentują przedmiot, cel i metody badań: analizę jakościową transmisyjnego modelu edukacji, ilościowe wyniki eksperymentu oraz możliwości konstruowania wiedzy matematycznej przez najmłodszych uczniów, a także analizy uczniowskich znaczeń matematycznych przejawiających się w strategiach rozwiązywania przez nich zadań problemowych. W zakończeniu pracy zamieszczono wnioski z przeprowadzonych badań.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12012.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13155.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again