Sorting
Source
Books
(4)
Form of Work
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(5)
only on-site
(4)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(3)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(4)
Author
Gołembski Grzegorz
(1)
Kantyka Joanna (kultura fizyczna)
(1)
Malinowska Bożena
(1)
Michałowski Kazimierz
(1)
Milencki Jan K
(1)
Niezgoda Agnieszka
(1)
Richards Bill
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Subject
TURYSTYKA
(3)
Sport
(1)
Turystyka
(1)
Subject: time
1901-2000
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Słowo kluczowe
marketing turystyczny
(4)
turystyka
(2)
Augustów (woj. podlaskie)
(1)
Białowieski Park Narodowy
(1)
Biebrzański Park Narodowy
(1)
Janów Poddlaski (woj. lubelskie)
(1)
Kanał Augustowski
(1)
Kurpie
(1)
Mielnik (woj. podlaskie)
(1)
Podlaski Szlak Bociani
(1)
Polska północno-wschodnia
(1)
Puszcza Augustowska
(1)
Szlak Tatarski
(1)
aktywność fizyczna
(1)
informacja turystyczna
(1)
infrastruktura turystyczna
(1)
marketing
(1)
markowy produkt turystyczny
(1)
monitoring
(1)
niepełnosprawni
(1)
promocja
(1)
region turystyczny
(1)
reklama
(1)
ruch turystyczny
(1)
rynek sportu
(1)
rynek turystyczny
(1)
transformacja
(1)
zamek
(1)
zarządzanie
(1)
4 results Filter
Book
In basket
(Biblioteczka Polskiej Organizacji Turystycznej)
Praktyczny podręcznik zarówno dla menedżerów, jak i ludzi stawiających pierwsze kroki w marketingu turystyki. Podpowiada, jak nauczyć się profesjonalnego zarządzanie atrakcjami turystycznymi i skutecznie lansować je na rynku oraz udziela rad odnośnie organizacji festiwali i imprez specjalnych. Podręcznik podpowiada, jak to robić i jak przeliczać frekwencję na dochody. Wydane przez Polską Organizację Turystyczną książki okazać się mogą niezwykle pomocne wykładowcom i studentom turystyki na poziomie licencjackim, magisterskim lub na studiach podyplomowych, a także pracownikom instytucji i biur podróży zajmującymi się marketingiem turystyki.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4037 [Magazyn 1], P.5774 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7212.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4495.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Turystyka jest zjawiskiem interdyscyplinarnym. Na jej rozwój wpływają zmiany współczesnego świata, które można analizować z różnych punktów widzenia, właściwych dla różnych dyscyplin naukowych: ekonomii, geografii, socjologii. Obserwacja zmian w turystyce i przewidywanie skutków tych zmian w przyszłości wymaga zatem zintegrowania badań różnych ośrodków naukowych. Efektem tych badań jest niniejsza książka poświęcona możliwościom wykorzystania działań z zakresu zarządzania strategicznego w rozwoju turystyki, w szczególności strategii rozwoju, marketingu, monitoringu i programowania mian w turystyce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14452.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15338.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia przy pracach.
Prezentowana monografia pt. „Sport i turystyka jako przedmiot wielofunkcyjnych analiz we współczesnej rzeczywistości”, stanowi zbiór dziesięciu artykułów naukowych opracowanych i zaprezentowanych na podstawie studiów literaturowych, raportów oraz wyników badań własnych i obserwacji badaczy, których zainteresowania związane są ze sportem i turystyką. Interdyscyplinarność sportu i turystyki powoduje, iż są one przedmiotem analiz badaczy reprezentujących różne dyscypliny naukowe. W monografii zaprezentowano w szczególności aspekty ekonomiczne sportu i turystyki.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17759.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Rozprawy Naukowe / Politechnika Białostocka ISSN 0867-096X)
Tytuł na okładce : Markowy produkt turystyczny : w północno - wschodniej Polsce
Opracowanie jest pierwszą próbą przedstawienia wybranych potencjalnych produktów markowych w turystyce na obszarze pólnocno-wschodniej Polski wraz z propozycjami ich klasyfikacji i systematyzowania. Autorzy przybliżają Czytelnikom niełatwą problematykę wyboru i tworzenia produktów markowych w turystyce oraz wskazują możliwości ich wszechstronnej promocji w aspekcie rozwoju szeroko pojętej gospodarki turystycznej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.15113 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4033.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4491.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again