Sorting
Source
Books
(11)
Form of Work
Książki
(11)
Status
available
(11)
only on-site
(11)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(5)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(6)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(11)
Author
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Mruk Henryk
(2)
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Deszczyński Przemysław (1956- )
(1)
Kaczorowski Paweł (1957- )
(1)
Myśliwiec Grzegorz (1955- )
(1)
Sagan Stanisław (1951- )
(1)
Serzhanova Viktoriya
(1)
Słomski Wojciech
(1)
Żbikowska Agnieszka
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(7)
Country
Poland
(11)
Language
Polish
(11)
Subject
PUBLIC RELATIONS
(5)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(2)
PAŃSTWO
(2)
POLITYKA
(2)
ANTROPOLOGIA FILOZOFICZNA
(1)
ETYKA
(1)
ETYKA ZAWODOWA
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
GOSPODARKA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KULTURA
(1)
MARKETING
(1)
PREZENTACJE I WYSTĄPIENIA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(1)
WARTOŚĆ
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
PODRĘCZNIKI
(1)
PORADNIKI
(1)
Podręcznik
(1)
Słowo kluczowe
lobbing
(11)
public relations
(5)
sponsoring
(5)
reklama
(4)
wizerunek firmy
(4)
human relations
(3)
feminizm
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
media relations
(2)
mobbing
(2)
partia polityczna
(2)
państwo
(2)
sytuacja kryzysowa
(2)
targi
(2)
Internet
(1)
administracja publiczna
(1)
anarchizm
(1)
antropologia filozoficzna
(1)
chrześcijańska demokracja
(1)
dezintegracja
(1)
ekologia
(1)
etyka
(1)
etyka biznesu
(1)
etyka pracy
(1)
etyka zawodowa
(1)
faszyzm
(1)
filozofia
(1)
globalizacja
(1)
ideologia polityczna
(1)
impreza firmowa
(1)
integracja europejska
(1)
internal relations
(1)
investor relations
(1)
islam
(1)
kara śmierci
(1)
klonowanie
(1)
komunikacja biznesowa
(1)
komunikacja internetowa
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
komunikacja międzykulturowa
(1)
komunikacja niewerbalna
(1)
komunikacja werbalna
(1)
komunikacja wewnętrzna
(1)
komunitaryzm
(1)
komunizm
(1)
konserwatyzm
(1)
korupcja
(1)
kultura
(1)
liberalizm
(1)
nacjonalizm
(1)
narkotyki
(1)
naród
(1)
nazizm
(1)
negocjacje
(1)
otoczenie organizacji
(1)
polityka
(1)
polityka międzynarodowa
(1)
prasa
(1)
płeć
(1)
racja stanu
(1)
savoir-vivre
(1)
socjaldemokracja
(1)
syndykalizm
(1)
system polityczny
(1)
terroryzm
(1)
wartości
(1)
władza państwowa
(1)
zarządzanie
(1)
związki wyznaniowe
(1)
11 results Filter
Book
In basket
Komunikowanie się w marketingu / red. Henryk Mruk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2004. - 354, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 352-[355].
Coraz większa złożoność i zmienność otoczenia gospodarczego oraz mnogość i mniej przewidywalna współzależność instrumentów komunikacji powodują, że menedżerowie podejmują wiele decyzji w warunkach rosnącej niepewności. Aby komunikacja marketingowa firmy z otoczeniem i wewnątrz niej była skuteczna i spójna, firma powinna wykorzystać potencjał zróżnicowanych doświadczeń i umiejętności swoich pracowników. Dlatego harmonijność ich działań w kontaktach osobistych i grupowych, umiejętności negocjacyjne i odpowiednie nawyki w opanowaniu emocji mogą się okazać pomocne we wzmocnieniu siły komunikacji firmy z otoczeniem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5622 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7104.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 170-[175].
Rozwój orientacji marketingowej przedsiębiorstw oraz zmiany w świadomości konsumentów i innych uczestników wymiany sprawiły, że polskie firmy coraz częściej zaczynają dostrzegać potrzebę komunikacji z różnymi grupami otoczenia i sięgają po narzędzia public relations. Książka została napisana, aby ułatwić posługiwanie się instrumentami public relations. Omówiono w niej: istotę puiblic relations rozumianych jako proces komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem; zarzadzanie poublic relations; cele public relations oraz instrumenty wykorzystywane do ich osiągania; formy oraz zakres narzędzi public relations stosowanych przez największe przedsiębiorstwa międzynarodowe, działające na polskim rynku. Książka jest przeznaczona dla studentów zarządzania, marketingu, socjologii i psychologii. Zainteresuje też menedżerów zajmujących się tą tematyką w przedsiębiorstwach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4391.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 128-130.
Podręcznik pt. Public relations ma "cztery podstawowe cechy: istotność, aktualność, nowatorstwo i wyjątkowość [...] Wyjątkowość pracy legitymuje luka tematyczna zagadnień public relations w polskiej literaturze, która dotychczas nie przedstawiła zbiorczo tych zagadnień zarówno w ujęciu historycznym, ekonomicznym, jak i praktycznym oraz wskazywała na powiązanie z internal relations, media relations, inwestor relations, personal public relations, sponsoringiem i lobbingiem. (z recenzji wydawniczej prof. dra hab. Krzysztofa Firleja)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13355.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14360.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Public relations / Ewa Małgorzata Cenker. - Wyd. 2. - Poznań : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, 2002. - 247, [1] s. : schem., tab. ; 24 cm.
Książka jest podręcznikiem akademickim, przeznaczonym również dla wszystkich, którzy zamierzają aktywnie uczestniczyć w życiu gospodarczym. Przedstawia najważniejsze aspekty działań public relations, tzn. kształtowanie relacji z grupami otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego za pomocą różnych instrumentów: od właściwych publikacji, przez sponsoring i działania lobbystyczne, po działalność wystawienniczą. Nie bez znaczenia jest odpowiednie zastosowanie środków językowych i zachowanie właściwych relacji z mass mediami, a także dbałość o tożsamość firmową.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4433.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Public relations / Ewa Małgorzata Cenker. - Wyd. 4. rozsz. - Poznań : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, 2013. - 254, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 245-251.
Książka jest podręcznikiem akademickim, przeznaczonym również dla wszystkich, którzy zamierzają aktywnie uczestniczyć w życiu gospodarczym. Przedstawia najważniejsze aspekty działań public relations, tzn. kształtowanie relacji z grupami otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego za pomocą różnych instrumentów: od właściwych publikacji, przez sponsoring i działania lobbystyczne, po działalność wystawienniczą. Nie bez znaczenia jest odpowiednie zastosowanie środków językowych i zachowanie właściwych relacji z mass mediami, a także dbałość o tożsamość firmową. Ze względu na coraz większe znaczenie kształtowania wizerunku kraju jedna z części książki jest poświęcona tej tematyce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13849.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14808.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 219-221.
Książka prezentuje użyteczną współcześnie wiedzę na temat sposobów i technik porozumiewania się. Przedstawia metody wyrabiania umiejętności skutecznego komunikowania się z podmiotami otoczenia, klientami oraz pracownikami. Zawiera omówienia zasad wystapień publicznych, sztuki mówienia i słuchania, a także przybliża znaczenie komunikacji niewerbalnej w relacjach między ludźmi.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2307 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2308.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 137-142.
Autor jest znanym ekspertem z dziedziny etyki. W książce w sposób przyjazny czytelnikowi opisuje: podstawowe pojęcia etyczne i miejsce etyki zawodowej w świecie wartości; relacje między firmą a organami władzy, głównie patologie występujące w tym środowisku; relacje pracownik - firma (fazy pozyskania pracownika i relacje władz z firmą jako całością); funkcjonowanie człowieka w organizacji, relacje z przełożonym, mobbing; relacje firmy z klientem, etyczną promocję i reklamę; relacje firmy z szeroko rozumianym otoczeniem; relacje partnerów w biznesie, etykę negocjacji; etyczne aspekty relacji mistrz-uczeń.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15123.II.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Nauka o państwie współczesnym / Stanisław Sagan, Viktoriya Serzhanova. - Wyd. 2. rozsz. - Warszawa : LexisNexis Polska, 2011. - 288 s. : il. ; 21 cm.
(Podręczniki LexisNexis. Teoria państwa i prawa, filozofia)
Bibliogr., netogr. s. 258-273. Wykaz aktów prawnych s. 255-258. Indeks.
Książka przedstawia podstawowe problemy współczesnego państwa, zagadnienia dotyczące jego organizacji i funkcjonowania. Omawia m.in. nazwy państw współczesnych, ich symbolikę, funkcje, formy, organizację i funkcjonowanie władzy państwowej, formy współdziałania państwa z innymi podmiotami (organizacjami społecznymi, partiami politycznymi, kościołami, związkami zawodowymi), pojęcie racji stanu, relacje między państwem narodowym a procesami integracji i globalizacji, a także problemy dezintegracji państw współczesnych i wpływ tych procesów na bezpieczeństwo regionalne i globalne.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12491 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12490.X.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13631.X.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Warsztaty Menedżerskie)
Książka ma charakter poradnika ukazującego krok po kroku, jak przygotować i prowadzić konkretne działania w zakresie public relations. Autor zaczyna od usystematyzowania wiedzy na temat omawianej dziedziny, przechodząc następnie do tworzenia strategii public relations, organizowania współpracy z prasą, integrowania pracowników poprzez komunikację wewnętrzną, prowadzenia działań typu internet public relations, organizacji różnego typu imprez i obchodów rocznicowych w firmie, tworzenia grup nacisku w ramach lobbingu, zawierania umów sponsorskich, podejmowania relacji inwestorskich czy działań z zakresu corporate governance. Wśród praktycznych wskazówek pojawiają się uwagi na temat udzielania wywiadów, ubioru, zachowań przed kamerą czy kilkadziesiąt taktyk radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy. Czytelnik znajdzie tu także konkretne zalecenia, jak stworzyć procedury ochrony wizerunku, w tym "książkę kryzysową", co stanowiło do tej pory tajemną wiedzę agencji public relations i nie pojawiało się w literaturze przedmiotu. Na koniec Autor zaskakuje Czytelnika niekonwencjonalnymi przemyśleniami dotyczącymi rozwoju działań public relations w nowych obszarach, w tym wykorzystania koncepcji wizerunku równoległego i działania w równoległej rzeczywistości wirtualnej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13850 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8686.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10139.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Rozprawy i Studia Katedry Filozofii Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Warszawie)
Bibliogr. s. 333-346.
Etyka w sensie refleksji nad wartościami wyznaczającymi nasz sposób postępowania jest człowiekowi potrzebna w każdej epoce historycznej, a więc także obecnie. Potrzeba namysłu nad własnym działaniem i jego skutkami dla innych ludzi wydaje się potrzebą uniwersalną, niezależną od epoki i kultury. Różne są natomiast warunki życia, zewnętrzny kontekst, w którym przebiega ów namysł. Od tego bowiem, w jakich warunkach jednostka żyje i jaki zakres możliwości ma do wyboru, zależy zakres jej odpowiedzialności, a tym samym ważność refleksji etycznej. Książka spełnia wszystkie cechy swojego gatunku, przypadnie więc do gustu nawet tym najbardziej wymagającym czytelnikom. Książka podejmuje m.in. następujące tematy: * prawa człowieka, * eutanazja, antykoncepcja, aborcja, * klonowanie, * transplantacje, * transseksualizm, * molestowanie, * kara śmierci, * uzależnienia, * globalizacja, * mobbing, * lobbing, * feminizm, * ekologia, * terroryzm, * etyka lekarska, * etyka mediów, * etyka biznesu, * etyka polityczna.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7838.II.2 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8865.II.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
"Nauka o państwie" jest podręcznikiem akademickim. W odróżnieniu od innych opracowań ukazuje państwo jako twór historii europejskiej. W opisie jego struktury i działań unika schematów i łączy rozmaite perspektywy badawcze. Przedstawia państwo nie tylko jako narzędzie osiągania celów politycznych, ale jako porządek życia społecznego, mający swoisty wymiar etyczny.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12489 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12488.X.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13630.X.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again