Sorting
Source
Books
(3)
Form of Work
Książki
(3)
Status
only on-site
(3)
available
(2)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Author
Apanel Danuta
(1)
Klus-Stańska Dorota
(1)
Michalak Renata
(1)
Szczepska-Pustkowska Maria
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(2)
KSZTAŁCENIE INTEGRACYJNE
(1)
PEDAGOGIKA WCZESNOSZKOLNA
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Słowo kluczowe
kształcenie zintegrowane
(3)
integracja edukacyjna
(1)
książka
(1)
metody aktywizujące
(1)
metody nauczania
(1)
nauczanie początkowe
(1)
nauczyciel
(1)
niepełnosprawność
(1)
partnerstwo edukacyjne
(1)
pedagogika wczesnoszkolna
(1)
prawa dziecka
(1)
program kształcenia
(1)
socjalizacja
(1)
uczeń
(1)
umiejętności poznaczwe
(1)
zabawy dydaktyczne
(1)
3 results Filter
Book
In basket
Bibliogr., netogr. s. 449-476. Indeks.
Książka wpisuje się jednoznacznie w obszar nauk pedagogicznych, choć z bliższym usytuowaniem jej w obszarze historii wychowania, na co wskazują przyjęte w tytule cezury czasowe. Przygotowanie jej wymagało więc nie tylko rozległej wiedzy pedagogiczno-dydaktycznej, ale także znajomości warsztatu historyka wychowania. Praca wypełnia lukę w dotychczasowym stanie badań nad kształceniem integracyjnym w Polsce i dobrze koresponduje z rozwijającym się we współczesnym świecie, także i w naszej ojczyźnie, ruchem na rzecz rozwoju kształcenia niepełnosprawnych dzieci i młodzieży na wszystkich szczeblach systemu szkolnego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15463.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 121)
Bibliogr. s. 165-169.
Książka porusza bardzo istotny i aktualny dla edukacji problem aktywizowania uczniów w procesie kształcenia. Jest także próbą weryfikacji fundamentalnych założeń reformy szkolnictwa. Główny nacisk został położony na ukazanie wpływu własnej aktywności ucznia na rozwój jego umiejętności poznawczych, dzięki którym zdobywa on wiadomości o najbliższym otoczeniu, a więc o obiektach, zjawiskach, procesach, a także relacjach zachodzących między nimi oraz rozumie i wyjaśnia ich przyczyny i skutki.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12014 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13157.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Pedagogika Wobec Współczesności)
Bibliogr. s. 636-662. Indeksy.
"Książka stanowi kolejną na naszym rynku propozycję zbiorowej, ale jednak odmiennej od dotychczasowych i zróżnicowanej analizy [zagadnień] współczesnej pedagogiki wczesnoszkolnej (...) pojawiają się tu zupełnie nieobecne w dotychczasowych publikacjach pola problemowe, które wyznaczają kierunek koniecznych poszukiwań czy rozstrzygnięć teoretycznych dla tej subdyscypliny pedagogicznej. Każdy z rozdziałów mógłby stanowić odrębna pozycję książkową. (...) [Książka] stanowi oryginalne i nowatorskie podejście do pedagogiki wczesnoszkolnej." (z recenzji prof. dr. hab. Bogusława Śliwerskiego)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12010.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13153.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again