Sorting
Source
Books
(6)
Form of Work
Książki
(6)
Status
available
(9)
only on-site
(6)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(4)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(5)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(6)
Author
Stabryła Adam (1942- )
(2)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(2)
Banaszyk Piotr
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(4)
Country
Poland
(6)
Language
Polish
(6)
Subject
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(4)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(2)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
kontrola strategiczna
(6)
przedsiębiorstwo
(4)
zarządzanie strategiczne
(4)
planowanie strategiczne
(3)
analiza strategiczna
(2)
strategia
(2)
Internet
(1)
analiza SWOT
(1)
firma
(1)
marketing
(1)
planowanie marketingowe
(1)
przewaga konkurencyjna
(1)
strategia marketingowa
(1)
system informacji marketingowej
(1)
zarządzanie marketingowe
(1)
6 results Filter
Book
In basket
Książka jest kompleksowym studium gruntownie systematyzującym wiedzę z zakresu zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem. Autorzy wyczerpująco wyjaśniają istotę i przedmiot tego zarządzania. W nowatorski sposób rozważają kolejne fazy w procesie zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem. Przedstawiają analizę i krytyczną ocenę uwarunkowań strategicznych, zagadnienia formułowania celów i strategicznego kierunku rozwoju przedsiębiorstwa, kwestię implementacji strategii oraz nadzorowania i kontrolowania (controllingu) ich realizacji.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8530 [Magazyn 1], P.8531 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 9953.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9952.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ; 124)
Wiedza nabywana na podstawie literatury przedmiotu powinna być pogłębiona poprzez praktyczne jej zastosowanie. "Zarządzanie strategiczne przedsiębiorstwem" to szczególny przedmiot wiedzy praktycznie użytecznej, w zakresie którego zdobycie praktycznych umiejętności jest swoistym przymusem, w szczególności dla menedżerów i analityków. Zamiarem Autorów było przygotowanie opisów sytuacyjnych przedsiębiorstw działajacych w Polsce. Upatrywali w tym pomyśle odmienności w stosunku do podreczników obcojęzycznych i atrakcyjności dla Czytelników w odniesieniu przedmiotowym, czyli w problematyce "polskich" podmiotów gospodarczych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8565 [Magazyn 1], P.8567 [Magazyn 1], P.8564 [Magazyn 1], P.8566 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 9990.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9989.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zarządzanie strategiczne stało się niezbędną umiejętnością menedżerów. Jego sprawność decyduje obecnie o przetrwaniu i powodzeniu firmy w warunkach nasilającej się konkurencji i globalizacji. Autor przedstawia proces planowania i kontroli strategicznej jako wzajemnie od siebie uzależnione składniki zarządzania strategicznego, omawia najważniejsze techniki analizy strategicznej, prezentuje narzędzia, zakres ich wykorzystania oraz typowe błędy w stosowaniu technik i procedur, co umożliwia nie tylko ich poznanie, ale także praktyczne opanowanie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3792.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy / Adam Stabryła. - Warszawa ; Kraków : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2000. - 376 stron : rysunki, tabele ; 25 cm.
Książka przedstawia kompleksowe ujęcie badawcze zarządzania strategicznego w odniesieniu do firmy. Zawiera ona - oprócz podstaw teoretycznych i metodologicznych - empiryczne prezentacje strategii, analiz i planów, jakie opracowuje się w praktyce gospodarczej. Dobór tematyki książki został podyktowany potrzebami polskiego przedsiębiorstwa, określonymi przez transformację naszej gospodarki z systemu centralnie sterowanego na model gospodarki rynkowej. W związku z tą transformacją zmieniła się zasadniczo metodologia zarządzania, technika sporządzania analiz strategicznych, formuła programowania i planowania działalności. Uległy również zmianie szczegółowe instrumenty badawcze i przeobraża się stale sama pragmatyka organizacji i zarządzania jednostkami gospodarczymi.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 3561.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 326.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy / Adam Stabryła. - Wyd. 1, 5 dodr. - Warszawa ; Kraków : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2011. - 377, [2] s. : il ; 25 cm.
Bibliogr.
Uznany na rynku podręcznik akademicki, przedstawiający kompleksowe ujęcie problematyki związanej z zarządzaniem strategicznym w firmie. Oprócz podstawowych teoretycznych i metodologicznych zawiera empiryczne prezentacje strategii analiz i planów stosowanych w polskiej praktyce gospodarczej. Koncentruje się na takich zagadnieniach, jak: koncepcja zarządzania strategicznego, typologia strategii zarządzania, wykorzystanie analizy preferencji, analiza strategiczna, planowanie strategiczne, implementacja strategii, kontrola strategiczna. Dodatkowymi walorami podręcznika są: kompleksowe ujęcie tematu, duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm, duża liczba rysunków i tabel ilustrujących przedstawiane zagadnienia, bogata bibliografia.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12459 [Magazyn 1], P.12460 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11642.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12855.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 311-318. Indeks.
Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu. Składa się z czterech części: podstawy zarządzania marketingowego, marketing w przedsiębiorstwie (misja i planowanie marketingowe, analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa, system informacji marketingowej), strategie marketingowe (omawia również strategie konkurencyjne, strategie personalne, wdrażanie strategii i kontrolę strategiczną), marketing w perspektywie (nowoczesne trendy w zarządzaniu marketingowym, strategie na rynkach globalnych, wykorzystanie Internetu).
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12740 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12739.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13777.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again