Sorting
Source
Books
(2)
Form of Work
Książki
(2)
Status
available
(4)
only on-site
(2)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Author
Kiełczewski Dariusz (1967- )
(2)
Bylok Felicjan (1957- )
(1)
Dąbrowska Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Ozimek Irena
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
EKOROZWÓJ
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
POSTAWY
(1)
SPOŻYCIE
(1)
Słowo kluczowe
konsumpcja zrównoważona
(2)
kompetencje
(1)
konsument
(1)
ochrona konsumenta
(1)
rozwój zrównoważony
(1)
zachowania innowacyjne
(1)
zachowania konsumenckie
(1)
2 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 279-290.
W książce podjęta została probematyka relacji między konsumpcją i rozwojem zrównoważonym. Autor podejmuje w niej pytanie, w jaki sposób należałoby okreslić kategorię konsumpcji żrównoważonej oraz na ile procesy współczesnej konsumpcji odpowiadają tej idei: zatem czy jest możliwe stopniowe wdrażanie takich wzorców spożycia, które czyniłyby bardziej realnym wdrożenie koncepcji zrównoważonego rozwoju. Książka traktuje zarazem o samej konsumpcji. Autor poświęcił też wiele miejsca charakterystyce niezwykle obfitej ilości trendów i tendencji, które w procesach spożycia są dostrzegalne. Na podstawie książki Czytelnik może spróbować samodzielnie odpowiedzieć na pytanie: co właściwie oznacza fakt, że współczesne społeczeństwo jest społeczeństwem konsumpcyjnym oraz jakie z tym faktem wiążą się szanse i zagrożenia, a także jakie zjawiska i zmiany w świecie konsumentów mają trwały charakter oraz jak wpłyną na przyszłość ludzkiej cywilizacji.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 8585.XVII.2 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7585.XVII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8586.XVII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 191-[199].
Zdiagnozowanie poziomu kompetencji, rodzaju zachowań, istniejącej ochrony prawnej i kategorii współczesnego konsumenta było głównym celem badawczym Autorów niniejszej publikacji. W przejrzysty sposób zaprezentowali oni wyniki swoich prac badawczych na polskim rynku dóbr konsumpcyjnych, wskazując w swoich wnioskach m.in. na konieczność zastępowania tradycyjnych metod i technik marketingowych rozwiązaniami nowoczesnymi, bardziej skutecznymi w oddziaływaniu zwłaszcza na konsumenta innowatora.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14974 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14973.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15803.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again