Sorting
Source
Books
(4)
Form of Work
Książki
(4)
Status
available
(5)
only on-site
(3)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Author
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Gregory Anne
(1)
Okupniak Liliana
(1)
Olędzki Jerzy (1945- )
(1)
Quirke Bill (1954- )
(1)
Szybińska Maria
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(3)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Subject
PUBLIC RELATIONS
(3)
FIRMA (nazwa)
(1)
KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA
(1)
MARKETING
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PORADNIKI
(1)
Słowo kluczowe
komunikacja wewnętrzna
(4)
public relations
(3)
sponsoring
(2)
sytuacja kryzysowa
(2)
Internet
(1)
efektywność
(1)
etyka
(1)
impreza firmowa
(1)
instytucje publiczne
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
komunikacja społeczna
(1)
lobbing
(1)
marka
(1)
media relations
(1)
organizacje pozarządowe
(1)
prasa
(1)
wizerunek firmy
(1)
zarządzanie personelem
(1)
4 results Filter
Book
In basket
Indeks.
W czasach pracy zdalnej, nieregularnych godzin pracy i outsourcingu kontakty osobiste pracowników są coraz rzadsze. Jesli chcesz sprawnie zarządzać firmą i osiągnąć biznesowe cele, nie możesz lekceważyć roli komunikacji wewnętrznej. W książce znajdziesz skuteczne narzędzia komunikacji wewnętrznej dostosowane do najnowszych sposobów porozumiewania się takich jak blogi, podkasty, strony Wiki, serwisy społecznościowe czy kanały RSS. Dowiesz się, jak powiązać strategię biznesową ze strategią komunikacji, w jaki sposób lepsza komunikacja wewnętrzna wpływa na zaangażowanie pracowników, jak zarządzać komunikacją, aby osiągnąć pożądane rezultaty.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12233.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13358.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Nowoczesne organizacje prowadzą świadomą i aktywną politykę komunikowania się zarówno z otoczeniem, jak i we własnym wnętrzu. Jej przedmiotem są dziedziny poruszane w tej książce. Poszczególne zagadnienia są ilustrowane przykładami z praktyki. Książka jest napisana prostym i płynnym językiem, a jej przystępna forma jest przyjazna dla Czytelnika, który choć zajęty, poszukuje nowych sposobów doskonalenia swoich umiejętności.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4958 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5561.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Warsztaty Menedżerskie)
Książka ma charakter poradnika ukazującego krok po kroku, jak przygotować i prowadzić konkretne działania w zakresie public relations. Autor zaczyna od usystematyzowania wiedzy na temat omawianej dziedziny, przechodząc następnie do tworzenia strategii public relations, organizowania współpracy z prasą, integrowania pracowników poprzez komunikację wewnętrzną, prowadzenia działań typu internet public relations, organizacji różnego typu imprez i obchodów rocznicowych w firmie, tworzenia grup nacisku w ramach lobbingu, zawierania umów sponsorskich, podejmowania relacji inwestorskich czy działań z zakresu corporate governance. Wśród praktycznych wskazówek pojawiają się uwagi na temat udzielania wywiadów, ubioru, zachowań przed kamerą czy kilkadziesiąt taktyk radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy. Czytelnik znajdzie tu także konkretne zalecenia, jak stworzyć procedury ochrony wizerunku, w tym "książkę kryzysową", co stanowiło do tej pory tajemną wiedzę agencji public relations i nie pojawiało się w literaturze przedmiotu. Na koniec Autor zaskakuje Czytelnika niekonwencjonalnymi przemyśleniami dotyczącymi rozwoju działań public relations w nowych obszarach, w tym wykorzystania koncepcji wizerunku równoległego i działania w równoległej rzeczywistości wirtualnej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13850 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8686.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10139.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 348-355 oraz przy rozdz. Indeks.
Podręcznik akademicki do przedmiotu public relations zawiera najnowszą wiedzę o funkcjach i roli społecznej pełnionej przez PR. Inicjuje nową w polskiej literaturze dyskusję o potrzebie analizy PR jako zjawiska socjologicznego oraz dziedziny wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie demokratyzacji procesów komunikowania społecznego. Poszczególne rozdziały zawierają autentyczne, zaczerpnięte bezpośrednio z praktyki, przykłady różnych działań i zachowań specjalistów PR, obrazujące tezy omawiane w tekstach, a kończą się spisem zalecanej literatury oraz zestawem pytań, na które czytelnik znajdzie odpowiedź w treści danego rozdziału. Poza podstawową wiedzą z dziedziny PR, podręcznik ten prezentuje zagadnienia dotychczas pomijane lub omawiane bardzo pobieżnie w polskiej literaturze przedmiotu, np.: psychospołeczne podstawy PR, odpowiedzialność i etyka, wewnętrzny PR, PR w instytucjach publicznych i organizacjach pozarządowych oraz finansowych i giełdowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13848 [Magazyn 1] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again