Sorting
Source
Books
(3)
Form of Work
Książki
(3)
Status
available
(4)
only on-site
(3)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Author
Kotler Philip (1931- )
(2)
Mruk Henryk
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Hartley Steven W
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kerin Roger A
(1)
Przybyłowski Krzysztof
(1)
Rudelius William
(1)
Zawiślak Marek
(1)
Środa Jacek
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
MARKETING
(3)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI
(1)
Słowo kluczowe
kanały marketingowe
(3)
marka
(3)
marketing
(3)
reklama
(3)
badania marketingowe
(2)
cena
(2)
konsument
(2)
marketing bezpośredni
(2)
produkt
(2)
promocja
(2)
public relations
(2)
zachowania konsumenckie
(2)
analiza SWOT
(1)
analiza marketingowa
(1)
handel detaliczny
(1)
handel hurtowy
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
konkurencyjność
(1)
logistyka
(1)
marketing partnerski
(1)
marketing strategiczny
(1)
marketing szeptany
(1)
planowanie marketingowe
(1)
relacje z klientem
(1)
rozpoznanie rynku
(1)
satysfakcja klienta
(1)
sprzedaż
(1)
strategia marketingowa
(1)
usługi
(1)
zarządzanie marketingowe
(1)
3 results Filter
Book
In basket
Książka prowadzi Czytelnika przez najważniejsze problemy związane z marketingiem. Napisana jest prostym językiem, w konwersacyjnym stylu. Dzięki interaktywnemu podejściu wciąga Czytelnika w nauczanie marketingu. Szeroko integruje tradycyjne i współczesne problemy z zakresu marketingu i zarządzania, wyczerpująco omawia aktualne zagadnienia marketingowe na podstawie polskich przykładów, ilustracji i ćwiczeń, dając równocześnie szeroką perspektywę porównawczą na przykładach gospodarek całego świata. Omawia liczne sytuacje, w których osoby podejmujące decyzje marketingowe wykorzystują koncepcje teoretyczne. Jest adresowana do szerokiego grona odbiorców związanych z marketingiem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2907 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2338.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing / Philip Kotler ; red. Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk. - Wyd. 1 (dodr.). - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, cop. 2005. - XXXI, [1], 754, [2] s. : il. ; 27 cm.
"Marketing”, fundamentalne dzieło Kotlera ukazuje się od ponad trzydziestu lat, nieustannie wzbudzając emocje oraz stanowiąc źródło wiedzy o marketingu. Podstawą tego wydania jest najaktualniejsza, zmieniona i uzupełniona jedenasta edycja amerykańska z 2003 roku. Choć to od dawna podstawowy podręcznik, autor wciąż zaskakuje trzeźwością spojrzenia, wnikliwością i umiejętnością przewidywania. Prezentując najnowsze pojęcia, teorie i strategie, kładzie nacisk na dostosowanie marketingu do warunków prowadzenia działalności gospodarczej. Umiejętne połączenie teorii z praktyką sprawia, że dzieło Kotlera jest nadal aktualne i żywe.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3935 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.3934.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Na s. tyt.: Na podstawie najnowszego 14. wyd. oryginału.
Tyt. oryg.: Marketing management, 2011.
Indeksy.
Książka traktuje o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań, utrzymywanie kontaktów z klientami, budowanie silnych marek, kształtowanie ofert rynkowych, dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzorstu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12413.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12414.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13574.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again