Sorting
Source
Books
(8)
Form of Work
Książki
(8)
Status
available
(9)
only on-site
(7)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(5)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(4)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(7)
Author
Maison Dominika
(2)
Wasilewski Piotr (1956- )
(2)
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Jacennik Barbara
(1)
Krakowiak Piotr (1965- )
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Pacut Mirosław
(1)
Pisula Ewa
(1)
Sala Paweł
(1)
Stafiej-Bartosik Agata
(1)
Walewska Katarzyna
(1)
Śliwińska Krystyna
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(4)
Country
Poland
(8)
Language
Polish
(8)
Subject
REKLAMA SPOŁECZNA
(2)
CHORZY PRZEWLEKLE
(1)
Chorzy w stanach terminalnych
(1)
Hospicja
(1)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(1)
Opieka paliatywna
(1)
PROMOCJA ZDROWIA
(1)
Rehabilitacja medyczna
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
SOCJALIZACJA
(1)
SŁUŻBA ZDROWIA
(1)
Śmierć
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PORADNIKI
(1)
Domain
Psychologia
(1)
Słowo kluczowe
kampania społeczna
(8)
promocja zdrowia
(2)
reklama społeczna
(2)
służba zdrowia
(2)
Hospicjum to też Życie
(1)
Internet
(1)
Web 2.0
(1)
administracja publiczna
(1)
aktywność fizyczna
(1)
alkoholizm
(1)
antykoncepcja
(1)
badania marketingowe
(1)
bezpieczeństwo drogowe
(1)
choroby psychosomatyczne
(1)
chorzy przewlekle
(1)
content marketing
(1)
copywriting
(1)
dziecko autystyczne
(1)
e-administracja
(1)
e-commerce
(1)
e-mail marketing
(1)
e-marketing
(1)
e-zdrowie
(1)
hospicjum
(1)
jakość
(1)
kazirodztwo
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
komunikator
(1)
marketing
(1)
marketing 3.0
(1)
marketing bezpośredni
(1)
marketing mobilny
(1)
marketing społeczny
(1)
marketing szeptany
(1)
marketing-mix
(1)
media społecznościowe
(1)
narkomania
(1)
niepełnosprawni
(1)
niepełnosprawni intelektualnie
(1)
opieka terminalna
(1)
organizacja nonprofit
(1)
palenie tytoniu
(1)
platforma dyskusyjna
(1)
polityka
(1)
portal społecznościowy
(1)
psychologia rehabilitacyjna
(1)
psychoterapia
(1)
rehabilitacja
(1)
rehabilitacja zawodowa
(1)
reklama
(1)
relacje międzyludzkie
(1)
rynek farmaceutyczny
(1)
stan terminalny
(1)
strona WWW
(1)
terapia
(1)
umieranie
(1)
usługi medyczne
(1)
webwriting
(1)
wolontariat
(1)
wsparcie społeczne
(1)
zaburzenia mowy
(1)
zaburzenia rozwoju
(1)
zachowania zdrowotne
(1)
zdrowie
(1)
zespół Aspergera
(1)
śmierć
(1)
żywienie
(1)
8 results Filter
Book
In basket
Wyd. 1 pt.: Propaganda dobrych serc czyli Rzecz o reklamie społecznej.
Indeksy.
Drugie wydanie świetnie przyjętej przez czytelników pierwszej w Polsce monografii o reklamie niekomercyjnej. Bogato ilustrowana, oparta na naukowych badaniach i konkretnych przykładach książka jest źródłem cennej wiedzy o mechanizmach społecznych i psychologicznych rządzących odbiorem reklamy społecznej, a także o praktycznych sposobach przygotowania, planowania i badania takich kampanii. Adresatem tomu są organizacje opracowujące kampanie, agencje reklamowe i public relations, studenci, firmy oraz instytucje, które poprzez zaangażowanie w problematykę społeczną tworzą swój wizerunek.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9963 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 11613.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11614.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Indeksy.
Książka jest kontynuacją wydanej po raz pierwszy w Polsce (2002) i dotąd jedynej monografii o reklamie niekomercyjnej pt. Propaganda dobrych serc, czyli rzecz o reklamie społecznej, wspólnego przedsięwzięcia Fundacji Komunikacji Społecznej i Agencji Wasilewski. W nasyconym przykładami i bogato ilustrowanym nowym tomie przedstawiono historię z lat 2002-2006. Grono autorów objaśnia, ocenia i jednocześnie umiejscawia zjawisko w szerszym, dotychczas nieznanym kontekście. To ważna pozycja o charakterze poradnikowym. Adresowana jest do wszystkich zainteresowanych komunikacją społeczną: organizacji dopracowujących kampanie, agencji reklamowych, studentów, a także do instytucji oraz firm, które poprzez zaangażowanie w problematykę społeczną tworzą swój wizerunek.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9962 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 11611.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11612.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing w ochronie zdrowia / red. nauk. Aleksandra Czerw. - Warszawa : "Difin", 2010. - 175, [1] s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 170-175.
W książce przedstawiono kompleksowe podejście do problemów marketingu w ochronie zdrowia. Zaprezentowano w niej możliwości wykorzystania narzędzi marketingowych w pozycjonowaniu usług zdrowotnych, jak również, budzący ostatnimi czasy wiele kontrowersji, marketing produktu leczniczego. Jako uzupełnienie omówiono obszary zastosowania marketingu w kształtowaniu postaw zdrowotnych, co w dobie wzrostu znaczenia profilaktyki i promocji zdrowia odgrywa niezwykle istotną rolę. Głównymi adresatami książki są osoby profesjonalnie zajmujące się marketingiem w ochronie zdrowia, szczególnie pracownicy zakładów opieki zdrowotnej, przedsiębiorstw farmaceutycznych, środowisko medyczne. Publikacja adresowana jest ponadto do studentów marketingu i zdrowia publicznego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9932 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11567.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Zdążyć z prawdą : o sztuce komunikacji w hospicjum / Piotr Krakowiak. - Wyd. 2. - Gdańsk : Fundacja Hospicyjna, 2009. - 109 s., [16] s. tabl. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm.
(Biblioteka Fundacji Hospicyjnej ; 2)
U góry okł.: Hospicjum to też życie. Na s. red. błędny ISBN.
Bibliogr. s. 74-75.
Książka autorstwa ks. dr. Piotra Krakowiaka SAC, Krajowego Duszpasterza Hospicjów, jest świetnym obrazem relacji między pacjentem i jego najbliższymi, lekarzem, pielęgniarką etc. To fachowe studium wiedzy na temat komunikacji w obliczu nieuchronnej śmierci, poparte przykładami z życia i wiedzą teoretyczną. Pierwsza część prezentuje codzienność hospicyjnej posługi. W drugiej naszkicowano etapy choroby terminalnej. Trzecia część książki poświęcona jest II Ogólnopolskiej Kampanii „Hospicjum to też Życie” AD 2005.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18058.XVIII.1.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18057.XVIII.1.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 454-[458].
Książka przybliży Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Pozwoli poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie.Marketing internetowy to dzis jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka ta pozwoli poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których Internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 14578.IX.16.4 [Magazyn 1], P.13550.IX.16.4 [Magazyn 1] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 181-193.
Zachowania zdrowotne są obecnie w centrum zainteresowania wielu dyscyplin nauk społecznych. Obserwowany w wielu krajach wzrost epidemiologicznych skutków chorób cywilizacyjnych zwrócił uwagę przedstawicieli nauk społecznych i praktyków na styl życia i zachowania zdrowotne, będące czynnikami ryzyka tych chorób. Również działania profilaktyczne i prewencyjne w obszarze zachowań zdrowotnych ľ strategie wpływu na zachowania pro- i antyzdrowotne ľ budzą rosnące zainteresowanie badaczy i praktyków. Niniejsza monografia wychodzi naprzeciw temu zapotrzebowaniu.(...) Celem pracy nie jest stworzenie nowego podejścia teoretycznego, a raczej usystematyzowanie wiedzy o zachowaniach zdrowotnych i strategiach wpływu w obszarze tych zachowań. (...) Podstawowym celem tej pracy jest ukazanie złożonych zależności pomiędzy środowiskiem a zachowaniami zdrowotnymi, systematyzacja tej wiedzy w odniesieniu do różnorodnych zachowań zdrowotnych oraz przedstawienie możliwych strategii kształtowania zachowań za pośrednictwem środowiska. (fragment Wprowadzenia)
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12964 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9904.XVIII.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11495.XVIII.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Książka jest adresowana do psychologów, rehabilitantów, pediatrów, psychiatrów, lekarzy rodzinnych, pielęgniarek środowiskowych, pracowników socjalnych, pedagogów, terapeutów zajęciowych, nauczycieli, logopedów, doradców zawodowych oraz wszystkich osób zainteresowanych szeroko pojętą problematyką rehabilitacji. Wspólnym elementem zaprezentowanych w niej artykułów jest przyjęty przez autorów sposób myślenia o osobach z niepełnosprawnością czy przewlekłą chorobą, uwzględniający perspektywę widzenia świata i własnego w nim miejsca tych osób oraz poszukiwanie możliwości podnoszenia jakości ich życia, a także wspierania naturalnego dążenia do rozwoju poprzez działania interdyscyplinarne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12435.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 165-170. Indeks.
Książka, będąca pracą zbiorową zespołu autorów, pracowników Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, podejmuje problematykę zastosowania nowych narzędzi i technik komunikacyjnych, zarówno w ujęciu teoretycznym - przedstawiając bogactwo nowoczesnych narzędzi i technik komunikacyjnych oraz definiując i porządkując omawiane zagadnienia, jak i w praktyce - analizując aplikację nowych narzędzi i technik w czterech obszarach działalności non profit: w kampaniach społecznych, na rynku politycznym, w administracji publicznej i w ochronie zdrowia. Publikacja jest adresowana zarówno do studentów kierunków ekonomicznych, jak i praktyków gospodarczych oraz menedżerów zarządzających organizacjami non profit, zajmujących się profesjonalnie problematyką komunikacji marketingowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12077.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again