Sorting
Source
Books
(2)
Form of Work
Książki
(2)
Status
only on-site
(2)
available
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Author
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(1)
Deszczyński Przemysław (1956- )
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
PUBLIC RELATIONS
(2)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI
(1)
Słowo kluczowe
internal relations
(2)
investor relations
(2)
public relations
(2)
sponsoring
(2)
human relations
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
kryzys
(1)
lobbing
(1)
media relations
(1)
2 results Filter
Book
In basket
Celem niniejszej publikacji jest zaprezentowanie teoretycznych aspektów public relations oraz przykładów sytuacji, które zdarzają się w codziennym funkcjonowaniu organizacji. Książka zawiera ponadto terminologię oraz kluczowe pojęcia z zakresu PR. Zamierzeniem autora było przekazanie zarówno teoretycznej, jak i praktycznej wiedzy, która umożliwi rozwiązywanie problemów pojawiających się w praktyce zawodowej. Publikacja niniejsza zawiera trzy rozdziały. W pierwszym zaprezentowano teoretyczną podbudowę prezentowanych zagadnień; przedstawiono podstawowe definicje oraz analizę otoczenia organizacji; zdefiniowano i omówiono procedurę public relations oraz bariery, jakie pojawiają się w trakcie jej wdrażania. Rozdział drugi zawiera analizę wybranych sfer zadaniowych PR, przy czym skupiono się przede wszystkim na elementach ściśle związanych z prezentowanymi w dalszej części studiami przypadków. Rozdział trzeci stanowi zestawienie przykładów do rozwiązania w formie case study oraz opracowań do analizy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1228.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 128-130.
Podręcznik pt. Public relations ma "cztery podstawowe cechy: istotność, aktualność, nowatorstwo i wyjątkowość [...] Wyjątkowość pracy legitymuje luka tematyczna zagadnień public relations w polskiej literaturze, która dotychczas nie przedstawiła zbiorczo tych zagadnień zarówno w ujęciu historycznym, ekonomicznym, jak i praktycznym oraz wskazywała na powiązanie z internal relations, media relations, inwestor relations, personal public relations, sponsoringiem i lobbingiem. (z recenzji wydawniczej prof. dra hab. Krzysztofa Firleja)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13355.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14360.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again