Sorting
Source
Books
(2)
Form of Work
Książki
(2)
Status
available
(3)
only on-site
(2)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Author
Jędrych Elżbieta
(1)
Stępień Jerzy
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
INNOWACJE
(1)
KADRY
(1)
PRACA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
Subject: time
2001-0
(1)
Subject: place
WARMIŃSKO-MAZURSKIE, województwo
(1)
WARSZAWA (okręg)
(1)
ŁÓDŹ (woj. łódzkie ; okręg)
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI
(1)
Słowo kluczowe
humanizacja pracy
(2)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(2)
etyka zawodowa
(1)
grupa zawodowa
(1)
innowacje społeczne
(1)
kierowanie
(1)
konflikt
(1)
motywacja
(1)
negocjacje
(1)
organizacja
(1)
osobowość
(1)
pozycja zawodowa
(1)
praca
(1)
pracownik
(1)
socjologia
(1)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
system społeczny
(1)
zakład pracy
(1)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(1)
zarządzanie wiedzą
(1)
zawód
(1)
2 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 302-317.
Innowacje społeczne są obecnie w centrum zainteresowania badaczy, polityków i praktyków gospodarczych w krajach wysokorozwiniętych. Potrzeby i wyzwania społeczne stają się coraz bardziej änagląceö i nie mogą być już zaspokajane tylko przez innowacje techniczne, które często generują i pogłębiają te potrzeby. Globalny kryzys pokazał, że coraz więcej wyzwań stojących przed społeczeństwem ma wymiar społeczny. Dotyczy to także przedsiębiorstw. W niektórych z nich pogłębiają się zjawiska związane z dehumanizacją pracy, co stanowi swoisty paradoks naszych czasów, w których dalszy postęp ma się opierać na kapitale ludzkim, jednocześnie zaś zasobem tym gospodarujemy nieefektywnie. Uwaga badaczy i praktyków stopniowo przesuwa się z innowacji technologicznych na innowacje społeczne, rozumiane jako nowe idee, produkty, procesy, które zaspokajają potrzeby społeczne, są wydajniejsze i skuteczniejsze od dotychczas istniejących rozwiązań i dotyczą społeczności jako całości. Uważa się, że są korzystne dla społeczeństwa i zwiększają zdolność społeczeństwa do działania. Książka wpisuje się w nurt publikacji ukazujących specyfikę innowacji społecznych, celowość ich stosowania oraz gotowość wdrożenia w polskich przedsiębiorstwach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13816.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14780.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 181-187. Indeksy.
Książka przybliża problematykę socjologii pracy i zawodu. Poddano w niej analizie zjawisko pracy jako procesu społecznego oraz wpływu pracy na jednostkę i grupy społeczne (zawodowe). Zwrócono również uwagę na bardzo ważne problemy związane z kształtowaniem osobowości pracownika, jego aspiracji zawodowych, efektywności i motywacji do pracy. Omówiono także problematykę zawodu, wskazano na istotną rolę organizacji pracy, kierowania zespołami ludzkimi oraz przyczyny i skutki konfliktów występujących w procesie pracy. Dużo miejsca poświęcono tak istotnym zagadnieniom, jak etyka zawodowa, bezrobocie i zmiany społeczne zachodzące wskutek transformacji ustrojowej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8595.VI.6 [Magazyn 1], P.7346.VI.6 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 8310.VI.6 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10024.VI.6 [Czytelnia A], 10023.VI.6 [Czytelnia A] (2 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again