Sorting
Source
Books
(2)
Form of Work
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(2)
only on-site
(2)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Author
Awdziej Marcin
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Czernecka Julita
(1)
Dziura Małgorzata
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grzega Urszula
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Mruk Henryk
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Tkaczyk Jolanta
(1)
Wolanin-Jarosz Elżbieta
(1)
Wysocka Katarzyna (ekonomia)
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Łaszkiewicz Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Audience Group
Szkoły wyższe
(1)
Subject
Decyzje
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Zachowanie
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
Materiały pomocnicze
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
etnocentryzm konsumencki
(2)
e-commerce
(1)
ekonomia behawioralna
(1)
globalizacja
(1)
konsument
(1)
konsumeryzm
(1)
konsumpcjonizm
(1)
media społecznościowe
(1)
segmentacja rynku
(1)
zachowania konsumenckie
(1)
2 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Monografia jest obszernym i wartościowym opracowaniem naukowym traktującym kompleksowo oraz w sposób pogłębiony o zjawiskach masowo funkcjonujących we współczesnym świecie, a mianowicie konsumpcji i konsumeryzmie. To właśnie wokół tych zjawisk skupione jest dzisiejsze społeczeństwo krajów rozwiniętych gospodarczo. Praca ta ma istotny wpływ na zakres wiedzy i kierunki dalszych badań nad szeroko rozumianym pojęciem konsumpcji porządkującym rzeczywistość kulturową oraz najistotniejsze wymiary egzystencji i kondycji współczesnego człowieka (dr hab. Stanisław Popek, prof UEK).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15205.VI.6 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
(Marketing.)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 255-279.
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Łódzkiego, a także Uniwersytetu Warszawskiego. Przedmiotem zainteresowań autorów jest konsument, jego decyzje i działanie w warunkach rozwoju nowych technologii, szerokiego dostępu do internetu, kryzysów, a także ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Głębokiej analizie poddane zostały najnowsze tendencje w zachowaniach konsumentów pod wpływem zmieniającego się otoczenia oraz zachodzących w nich procesów. W książce zaprezentowano zmiany, jakie zachodzą w konsumentach podczas podejmowania przez nich decyzji zakupowych. Modyfikacje te są spowodowane zarówno użytkowaniem mediów społecznościowych, usług mobilnych, zmianą w stylu życia, jak i działaniami przedsiębiorstw. Wskazano współczesne problemy oraz przedstawiono specyfikę segmentów konsumentów charakteryzujących rynki rozwinięte.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17245 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17287.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17286.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again