Sorting
Source
Books
(3)
Form of Work
Książki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
only on-site
(3)
available
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Author
Deluga Włodzimierz
(1)
Dyczkowska Joanna (rachunkowość)
(1)
Mruk Henryk
(1)
Żakowska Hanna
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Audience Group
Szkoły wyższe
(1)
Subject
Gospodarka odpadami
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING TERYTORIALNY
(1)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(1)
Odpady opakowaniowe
(1)
Opakowania
(1)
Recykling
(1)
Środowiskowa ocena cyklu życia
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
Podręcznik
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Słowo kluczowe
ekomarketing
(3)
atrakcyjność turystyczna
(1)
e-marketing
(1)
ekoturystyka
(1)
gender marketing
(1)
gospodarka rynkowa
(1)
innowacyjność
(1)
jakość usług
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
konkurencyjność
(1)
marketing
(1)
marketing sensoryczny
(1)
marketing sportowy
(1)
marketing terytorialny
(1)
ochrona środowiska
(1)
opakowanie
(1)
placebo
(1)
polityka regionalna
(1)
przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
rozwój regionalny
(1)
rozwój zrównoważony
(1)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(1)
zachowania konsumenckie
(1)
środowisko
(1)
3 results Filter
Book
In basket
Opakowania a środowisko : wymagania, standardy, projektowanie, znakowanie / Hanna Żakowska. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2017. - 266, [1] strona : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych, norm na stronach 245-254.
Niniejsza książka podejmuje szereg aktualnych tematów związanych z coraz istotniejszym zagadnieniem ekologii opakowań w całym cyklu ich życia. W szczególności uwzględnia: terminologię dotyczącą ochrony środowiska w ujęciu regulacji prawnych i normatywnych UE, zrównoważony rozwój w odniesieniu do opakowań, praktyczne przykłady oceny cyklu życia (LCA) dla wybranych grup opakowań oraz wskaźniki emisji gazów cieplarnianych (carbon footprint). Prezentuje ponadto kierunki rozwoju przemysłu opakowaniowego i omawia zasady projektowania oraz oznakowywania opakowań z uwzględnieniem ochrony środowiska. Pomyślana jest więc jako kompendium wiedzy o ekologicznych aspektach projektowania, produkcji oraz cyklu życia opakowań.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 21586.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 21585.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu)
Bibliogr. s. 233-242.
Podstawą do napisania książki były badania własne, kontakty z przedsiębiorstwami, obserwacje, międzynarodowa wymiana doświadczeń oraz głębokie studia literaturowe. Poszczególne teksty wyrastają zarówno z koncentracji na zagadnieniach będących podstawą prac awansowych, jak również z prac w zespołach interdyscyplinarnych, tak ważnych dla całościowego spojrzenia na współczesne przedsiębiorstwo i współczesnego konsumenta. (ze Wstępu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8872.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Monografia / Instytut Ekonomii i Zarządzania [Politechnika Koszalińska] ; nr 196)
ISSN 0239-7129 oraz nr 196 odnosi się do pierwotnego tyt. serii: Monografie / Wyższa Szkoła Inżynierska w Koszalinie.
Bibliogr. przy rozdz.
Monografia może stanowić punkt wyjścia do dalszych badań i rozważań naukowych w zakresie marketingu terytorialnego, przedsiębiorstw usługowych, konkurencyjności jednostek terytorialnych, czy ochrony środowiska. W poszukiwaniu nowych koncepcji teoretycznych i zastosowania praktycznych rozwiązań autorzy niniejszej publikacji dokonalizy analizy działań w czterech częściach. Pierwsza część jest poświęcona realizowanym przez jednostki terytorialne strategiom marketingowym oraz turystyce, która jako subprodukt determinuje rozwój regionu. W drugiej części autorzy skupiają uwagę na personelu, jako czynniku rozwoju przedsiębiorstw usługowych i polityce w zakresie marketingu wewnętrznego, która decyduje o sukcesie firmy. Część trzecia prezentuje problematykę konkurencyjności regionów w kontekście innowacyjności, infrastruktury ligostycznej oraz analizę oceny rozwoju i poziomu konkurencyjności wybranych jednostek terytorialnych. W części czwartej autorzy zasygnalizowali znaczenie ekomarketingu w ochronie środowiska oraz przedstawili filozoficzny model świadomości ekologicznej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12419.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again