Sorting
Source
Books
(4)
Form of Work
Książki
(4)
Status
only on-site
(4)
available
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(4)
Author
Boudreau John W
(1)
Cascio Wayne F. (1946- )
(1)
Dancewicz Bożena
(1)
Filipowicz Grzegorz
(1)
Justyna Marlena
(1)
Muszczynko Ewa
(1)
Rozkwitalska Małgorzata
(1)
Szmidt Henryk
(1)
Ward Peter (1942- )
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Subject
KADRY
(2)
OCENY PRACOWNIKÓW
(1)
PRODUKTYWNOŚĆ PRACY
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
SZKOLENIE ZAWODOWE
(1)
Genre/Form
PORADNIKI
(1)
Słowo kluczowe
efektywność pracowników
(4)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(3)
analiza SWOT
(1)
biznesplan
(1)
coaching
(1)
dobór pracowników
(1)
efektywność pracy
(1)
koszty pracy
(1)
kultura organizacyjna
(1)
mentoring
(1)
motywowanie pracowników
(1)
negocjacje
(1)
ocena pracowników
(1)
rekrutacja pracowników
(1)
rozwiązywanie konfliktów
(1)
selekcja
(1)
strategia
(1)
szkolenie pracowników
(1)
wyniki pracy
(1)
zaangażowanie pracowników
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie personelem
(1)
zarządzanie zmianą
(1)
4 results Filter
Book
In basket
(HR)
Bibliogr. s. 277-278. Indeks.
Książka stanowi próbę określenia i opisania najważniejszych ścieżek rozwoju organizacji poprzez poprawę efektywności pracowników. Na podstawie analizy wyników badań, studiów przypadków i doświadczeń gromadzonych podczas działań doradczych dla różnych firm i organizacji, autor pokazuje relacje między rozwojem pracowników i rozwojem organizacji. Szczegółowo omawia m.in.: podstawowe zasady modelu HPI: orientację na rezultaty, koncentrację na efektach pracy, podejście systemowe; główne elementy tego modelu: analizę biznesową, analizę efektywności, wskazanie i charakterystykę możliwych działań rozwojowych, wybór rozwiązań, realizację działań rozwojowych i ocenę rezultatów; role i zadania konsultanta i praktyka HPI.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12501.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10381.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Tyt. oryg.: 360-degree feedback
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Tradycyjne podejście do oceny efektywności pracowników opiera się na opiniach wydawanych przez bezpośrednich przełożonych. Jednak miarodajnych informacji na temat mocnych i słabych stron pracownika dostarczyć mogą przede wszystkim osoby współpracujące z nim na co dzień. Organizacje sięgają do tych ważnych źródeł informacji, przeprowadzając ocenę pracowniczą 360 stopni. Autor książki uzasadnia, na czym polega wyższość tej metody oceny nad innymi i dostarcza praktycznych wskazówek dotyczących wprowadzania jej w życie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10391.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(HR)
Indeks.
W dzisiejszych czasach specjaliści HR często muszą udowadniać, że ich działania mają wpływ na efektywność firmy. Autorzy książki, opierając się na własnej metodologii, proponują skuteczne techniki pozwalające precyzyjnie określić, jakie rezultaty finansowe mają decyzje z zakresu ZZL oraz wybory samych pracowników. Lektura książki pozwala: wykorzystywać teorię decyzji tak, aby inwestować we właściwe obszary ZZL; przedstawiać w postaci liczbowej ukryte koszty absencji i rotacji personelu; obliczać efektywność metod selekcji oraz wartość wydajności pracy; sprawdzać, czy i w jaki sposób zaangażowanie i postawy pracowników mają wpływ na wyniki biznesowe; mierzyć wpływ programów szkoleniowych na zysk przedsiębiorstwa; obliczać efektywność zarządzania talentami. Dzięki wykorzystaniu miar i metod omówionych przez autorów specjaliści HR będą mogli zaproponować zmiany, przekonująco uzasadnić je osobom decyzyjnym, a dzięki temu realnie poprawić jakość pracy i wyniki finansowe firmy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14661.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Sukces w biznesie to połączenie kilku elementów: dobrego pomysłu na biznes, zorganizowania go w formie firmy i fachowego zarządzania nią w burzliwych czasach. Książka traktuje o tym ostatnim. Wskazuje, co jest istotą zarządzania, jak wazny jest kontekst, w jakim sie ono odbywa, jakie umiejętności i narzędzia pomagają menedżerom w ich codziennej pracy oraz jak rozwiązywać typowe problemy firmy. Intencją autorów jest dostarczenie czytelnikowi wiedzy z zakresu zarządzania przydatnej w codziennym zyciu, która powinna stanowić inspirację w poszukiwaniu własnej recepty na sukces w biznesie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14083.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again