Sorting
Source
Books
(3)
Form of Work
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(2)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(3)
only on-site
(2)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Author
Bissinger-Ćwierz Urszula
(1)
Boguszewska Anna (pedagog)
(1)
Muchacka Bożena (1953- )
(1)
Weiner Agnieszka
(1)
Ławrowska Romualda
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Audience Group
Animatorzy kultury
(1)
Logopedzi
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Subject
Muzyka (przedmiot szkolny)
(2)
Umuzykalnianie
(2)
Edukacja muzyczna
(1)
Emisja głosu
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Metody nauczania
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Nauczyciele muzyki
(1)
Pedagogika muzyki
(1)
Słuch muzyczny
(1)
Wychowanie estetyczne
(1)
Wychowanie pozaszkolne
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(3)
Kultura i sztuka
(2)
Słowo kluczowe
edukacja muzyczna
(3)
aksjologia
(1)
edukacja plastyczna
(1)
edukacja pozaszkolna
(1)
edukacja szkolna
(1)
emisja głosu
(1)
filozofia
(1)
kultura muzyczna
(1)
metody aktywizujące
(1)
nauczanie początkowe
(1)
nauczanie zintegrowane
(1)
nauczyciele
(1)
pedagogika
(1)
psychologia
(1)
uczniowie
(1)
wychowanie muzyczne
(1)
3 results Filter
Book
In basket
(Engram)
Bibliografia na stronach 213-216.
Poradnik zawiera zbiór metod, ćwiczeń i zabaw wykorzystywanych przez Autorkę podczas długoletniej praktyki zawodowej, obejmującej obowiązki m.in. trenera KLANZY, trenera Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, nauczyciela fortepianu, psychologa w szkole muzycznej i psychologa w bursie szkół artystycznych. Książka składa się z części teoretycznej i praktycznej. Część teoretyczna pozwala na usystematyzowanie wiedzy dotyczącej: 1) edukacji muzycznej w rozwoju ogólnym i artystycznym dzieci i młodzieży, w tym niepełnosprawnej; 2) podstaw metodyki aktywizującej w edukacji szkolnej i pozaszkolnej, ze szczególnym uwzględnieniem kompetencji psychologicznych nauczyciela/animatora. Część praktyczna zawiera szczegółowe opisy kilkuset metod, ćwiczeń i zabaw do wykorzystania na muzycznych zajęciach indywidualnych, grupowych, edukacyjnych i terapeutycznych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20040.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20039.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
Book
In basket
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia strony: 153-[154].
Jest to książka pomocnicza adresowana do nauczycieli klas początkowych, logopedów i pedagogów szkolnych oraz nauczycieli pracujących w świetlicach. Autorki świadomie zrezygnowały z uporządkowania tematycznego oraz podziału materiału do kolejnych klas. Przedstawione pomysły plastyczne i muzyczne ułatwią organizację zajęć w taki sposób, by edukacja muzyczna i plastyczna o charakterze twórczym była jednocześnie nauką i wypoczynkiem dla dzieci, stanowiąc krótkie sekwencje codziennych zajęć zintegrowanych świetlicowych lub kompensacyjno-korekcyjnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. E.15.IV.9 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia na stronach 309-321 oraz przy pracach.
Praktyka edukacji muzycznej w Polsce i Europie jako dziedzina służąca młodemu pokoleniu do poznawania dorobku kultury muzycznej i dająca podstawy do świadomego i aktywnego kontaktowania się z nim, jest przedmiotem troski środowiska psychologów, pedagogów, muzykologów, rozumiejących niepowtarzalne wartości aktywnego uprawiania muzyki dla rozwoju osobistego i kultury każdego człowieka. Realia dzisiejszej szkoły oraz życia społecznego i obyczajowego, jak również badania sondażowe wskazują na silną potrzebę zajmowania się muzyką przez młode pokolenie. Ta naturalna potrzeba młodych zderza się z brakiem narzędzi do rozumienia przez nich muzyki, warunków do przeżywania estetycznego i emocjonalnego muzyki, wynikającym z niedostatków w systemie kształcenia i nauczania muzyki w szkołach oraz w przygotowaniu nauczycieli.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 22495.V.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 22494.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again