Sorting
Source
Books
(2)
Form of Work
Książki
(2)
Status
only on-site
(2)
Branch
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Author
Goliński Jan
(1)
Kobyliński Andrzej (1965- )
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Sobczak Andrzej
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
ADMINISTRACJA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
MARKETING TERYTORIALNY
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(1)
SYSTEMY INFRORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(1)
SŁUŻBA ZDROWIA
(1)
TURYSTYKA
(1)
Subject: time
1989-
(1)
Genre/Form
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Słowo kluczowe
e-urząd
(2)
administracja elektroniczna
(1)
administracja publiczna
(1)
atrakcyjność turystyczna
(1)
dziedzictwo kulturowe
(1)
e-administracja
(1)
e-usługi
(1)
informatyka
(1)
internetowe usługi medyczne
(1)
jednostka samorządu terytorialnego
(1)
klaster
(1)
komputeryzacja
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
marketing polityczny
(1)
marketing terytorialny
(1)
partnerstwo publiczno-prywatne
(1)
planowanie marketingowe
(1)
produkt turystyczny
(1)
region
(1)
system informatyczny
(1)
służba zdrowia
(1)
wizerunek
(1)
2 results Filter
Book
In basket
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa ISSN 0867-7727 ; 569)
Książka jest wynikiem konferencji naukowej poświęconej w całości zagadnieniom informatyzacji jednostek administracji publicznej i służby zdrowia. Jej głównym celem jest prezentacja osiągnięć teoretycznych, metodologicznych i aplikacyjnych dotyczących zastosowania technologii informatycznych i zarządzania nimi w jednostkach administracji publicznej oraz służbie zdrowia. Takie podejście zostało podkreślone w dwuczłonowym podtytule konferencji: Jak zastosować IT do zarządzania administracją publiczną i służbą zdrowia oraz jak zarządzać IT w administracji publicznej i służbie zdrowia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10945.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 75)
Reforma administracyjna oraz decentralizacja władzy w Polsce wpłynęły na wykreowanie nowej roli samorządów terytorialnych, które przejęły odpowiedzialność za swój rozwój. W nowych, rynkowych uwarunkowaniach, samorządy nie mogą ograniczać się do tradycyjnych form dostarczania usług publicznych społecznościom lokalnym, lecz powinny podejmować działania promarketingowe ukierunkowane na odbiorcę i jego potrzeby. Niniejsza publikacja Zeszytów Naukowych jest próbą przybliżenia tej różnorodnej tematyki. Składa się z sześciu części, do których należą: marka i wizerunek regionu, partnerstwo w kreowaniu produktu terytorialnego, narzędzia marketingu terytorialnego, komunikacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego, e-urząd i rola personelu w obsłudze interesantów, marketing polityczny. (ze wstępu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12851.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again