Sorting
Source
Books
(65)
Form of Work
Książki
(64)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje fachowe
(2)
E-booki
(1)
Status
available
(75)
only on-site
(60)
unavailable
(6)
unknown
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(35)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(47)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(60)
Author
Mruk Henryk
(5)
Czubała Anna (1943- )
(3)
Partycki Sławomir (1951- )
(3)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Daszkiewicz Magdalena
(2)
Krawczyk Stanisław Marian
(2)
Naumowicz Krystyna
(2)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Sławińska Maria (1946- )
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Armstrong Gary
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Bolland Eric J
(1)
Ciechomski Wiesław
(1)
Ciesielski Marek
(1)
Curtis Tony
(1)
Cydejko Ewdokia
(1)
Daniłowska Alina
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Dyczkowska Joanna (rachunkowość)
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Ficoń Krzysztof (1947- )
(1)
Fletcher Frank
(1)
Frankowska Marzena
(1)
Gapińska Dorota
(1)
Garczarczyk Józef
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Hollins Bill
(1)
Jacyna Marianna (1961- )
(1)
Jaworska Barbara (redaktor)
(1)
Jedliński Mariusz
(1)
Jonas Agata
(1)
Kij Andrzej
(1)
Koliński Adam
(1)
Kompanowska Mieczysława
(1)
Konkołowicz-Pniewska Julia
(1)
Korneta Piotr
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kozłowski Remigiusz
(1)
Kramer Teodor (1926- )
(1)
Krawczyk Stanisław
(1)
Kupiec Leszek (1936- )
(1)
Lambin Jean-Jacques
(1)
Ligaj Magda
(1)
Limański Andrzej
(1)
Makowski Michał
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
McDonald Malcolm (1938- )
(1)
Michalak Adolf
(1)
Mossakowska Ewa ( -2009)
(1)
Moszyński Michał
(1)
Murphy Paul Regis
(1)
Niedźwiedź Grzegorz (tłumacz)
(1)
Niziński Stanisław (1937- )
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Pindakiewicz Jan
(1)
Pisz Iwona
(1)
Romanowski Robert
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rutkowski Krzysztof
(1)
Saunders John
(1)
Scarso Slawka G. (1977- )
(1)
Shinkins Sadie
(1)
Sikorski Andrzej
(1)
Skawińska Eulalia (1943- )
(1)
Smoleń Tomasz
(1)
Squadrilli Luciana
(1)
Szkudłapska Aleksandra
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Szpon Jakub
(1)
Sęk Tadeusz (1942- )
(1)
Wagner Natalia
(1)
Waśkowski Zygmunt
(1)
Welsyng Cezary
(1)
Wessel-Zasadzka Magdalena
(1)
Wiktor Jan Władysław
(1)
Wiktorowska-Jasik Anna
(1)
Wilson Hugh (1962- )
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Wiąckowska Agnieszka
(1)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(1)
Wong Veronica
(1)
Wood Donald F. (1935- )
(1)
Zadrożna Dorota
(1)
Zawiła-Niedźwiecki Janusz
(1)
Zawojska Aldona
(1)
Zielecki Władysław
(1)
Zimon Dominik
(1)
Łapko Aleksandra
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Śliwczyński Bogusław
(1)
Śliżewska Joanna
(1)
Żabińska Teresa
(1)
Żurek Józef (1941- )
(1)
Year
2020 - 2025
(7)
2010 - 2019
(32)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(4)
Time Period of Creation
2001-
(8)
Country
Poland
(65)
Language
Polish
(65)
English
(3)
Russian
(3)
Czech
(1)
Audience Group
Szkoły wyższe
(4)
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły branżowe I stopnia
(1)
Technikum
(1)
Subject
MARKETING
(27)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(10)
Logistyka gospodarcza
(4)
LOGISTYKA
(3)
Marketing
(3)
USŁUGI
(3)
Gospodarka magazynowa
(2)
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
KRYZYS GOSPODARCZY
(2)
Logistyka
(2)
MARKETING STRATEGICZNY
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
ZARZĄDZANIE
(2)
BANKI
(1)
COVID-19
(1)
EFEKTYWNOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
EKONOMIA
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
Gastronomia
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
HANDEL
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
INNOWACJE
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KONKURENCJA
(1)
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(1)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
Magazynowanie
(1)
Marketing regionalny
(1)
OBRÓT TOWAROWY
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
Obsługa klienta
(1)
Organizacja
(1)
Outsourcing
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
(1)
Produkt regionalny
(1)
REGIONY PRZYGRANICZNE
(1)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
Sieć dystrybucji
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
TRANSPORT
(1)
Towary
(1)
Turystyka kulinarna
(1)
Unia Europejska (UE)
(1)
WSPÓŁPRACA GOSPODARCZA
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Zwinne zarządzanie
(1)
ŁAŃCUCH DOSTAW
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Subject: time
2001-
(4)
Subject: place
EUROPA ŚRODKOWO-WSCHODNIA
(1)
Polska
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(16)
Podręcznik
(12)
PODRĘCZNIKI
(4)
Materiały konferencyjne
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(7)
Transport i logistyka
(6)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Słowo kluczowe
dystrybucja
(65)
marketing
(32)
cena
(25)
produkt
(25)
promocja
(17)
komunikacja marketingowa
(16)
logistyka
(16)
badania marketingowe
(10)
segmentacja rynku
(10)
konsument
(9)
przedsiębiorstwo
(8)
strategia marketingowa
(8)
produkcja
(7)
zachowania konsumenckie
(7)
marka
(6)
marketing usług
(6)
obsługa klienta
(6)
plan marketingowy
(6)
reklama
(6)
zarządzanie marketingowe
(6)
informacja marketingowa
(5)
logistyka gospodarcza
(5)
zaopatrzenie
(5)
Internet
(4)
cykl życia produktu
(4)
jakość usług
(4)
konsumpcja
(4)
planowanie marketingowe
(4)
rynek
(4)
system logistyczny
(4)
transport
(4)
zarządzanie
(4)
kontrola marketingowa
(3)
kultura
(3)
otoczenie przedsiębiorstwa
(3)
popyt
(3)
public relations
(3)
usługi
(3)
usługi logistyczne
(3)
efektywność
(2)
klient
(2)
komunikacja
(2)
lojalność konsumentów
(2)
magazynowanie
(2)
marketing bezpośredni
(2)
marketing mix
(2)
marketing międzynarodowy
(2)
marketing-mix
(2)
proces logistyczny
(2)
przewaga konkurencyjna
(2)
sieć logistyczna
(2)
sprzedaż
(2)
strategia produktu
(2)
system informacji marketingowej
(2)
wizerunek
(2)
zarządzanie relacjami
(2)
łańcuch dostaw
(2)
COVID-19
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Polska
(1)
RFID
(1)
audyt marketingowy
(1)
benchmarking
(1)
ceny
(1)
decyzje zakupowe
(1)
dokumentacja
(1)
dostawa
(1)
e-gospodarka
(1)
e-marketing
(1)
e-rozwój
(1)
ekonomia
(1)
etyka
(1)
eurologistyka
(1)
franchising
(1)
gastronomia
(1)
gospodarka magazynowa
(1)
gospodarka oparta na wiedzy
(1)
handel elektroniczny
(1)
identyfikacja towarów
(1)
infrastruktura
(1)
infrastruktura transportowa
(1)
innowacje
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
jakość
(1)
joint venture
(1)
komodalność transportu
(1)
kompetencje
(1)
konkurencja
(1)
konkurencyjność
(1)
konkurencyjność przedsiębiorstw
(1)
koordynacja
(1)
kreatywność
(1)
kryzys gospodarczy
(1)
kultura organizacyjna
(1)
lider
(1)
logistyka miejska
(1)
logistyka produkcji
(1)
magazyn
(1)
marketing bankowy
(1)
marketing relacji
(1)
65 results Filter
Book
In basket
Dystrybucja produktów / Anna Czubała. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001. - 248 s. : rys., tab. ; 21 cm.
Form of Work
Subject
Słowo kluczowe
Celem książki, skierowaniej do studentów i praktyków gospodarczych, jest przedstawienie dystrybucji jako jednego z instrumentów marketingu. Zostały w niej opisane podstawowe zgadnienia związane z organizacją kanałów dystrybucji oraz fizycznym przesuwaniem produktów i rozmieszczaniem ich na rynku.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5893 [Magazyn 1], P.5889 [Magazyn 1], P.5891 [Magazyn 1], P.5892 [Magazyn 1], P.5890 [Magazyn 1] (5 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 1304.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7247.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia na stronach 123-129.
Analiza stanu wiedzy w zakresie efektywności procesów dystrybucji zakłada przeprowadzenie badań zorientowanych na specyfikę procesów dystrybucji, zarówno dotyczących analizy literaturowej, jak również identyfikacji potrzeb praktyki gospodarczej, z jednoczesnym uwzględnieniem wyników prac naukowych, zrealizowanych w ramach wcześniejszych prac. Połączenie tych dwóch aspektów umożliwiło zidentyfikowanie luki badawczej, która dotyczyłaby zarówno aspektów teoretycznych, jak i praktycznych implementacji w przedsiębiorstwach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20788.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20787.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Logistyka w strategiach firm / Marek Ciesielski. - Warszawa; Poznań : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1999. - 159, [2] stron : rys., tab. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 156-159.
Autor prezentuje konkretne strategie logistyczne różnych firm, pozwalając Czytelnikowi przeanalizować i zrozumieć funkcjonowanie logistyki na co dzień. Wykazuje przy tym wpływ dobrze realizowanej polityki logistycznej na wyniki finansowe przedsiębiorstwa i jego pozycję na rynku. Rozważania w "Logistyce w strategiach firm" dotyczą nie tylko firm produkcyjnych i handlowych, ale także firm transportowych, co jest nowością w literaturze przedmiotu. Przedstawiona w pracy koncepcja podejścia do logistyki jako do działań strategicznych w pełni odpowiada współczesnemu etapowi rozwoju tej nauki, gdyż do tej pory dominowało podejście znacznie węższe - operacyjno-taktyczne, które nie spełnia wielu wymogów zaawansowanej gospodarki rynkowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 933.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 337-346.
Autorzy podjęli niezwykle udaną próbę sprostania potrzebom środowiska akademickiego i biznesowego poznania logistycznych wyzwań nowego milenium oraz zapoznania się z wiedzą, umiejętnościami i dobrymi praktykami dotyczącymi współczesnej logistyki dystrybucji. Założeniem autorów jest przy tym przedstawienie trudnych wyzwań związanych z zarządzaniem logistycznym w sferze dystrybucji w sposób maksymalnie przystępny dla Czytelników. Celowi temu został podporządkowany wybór tematów i treści poszczególnych rozdziałów, dobór przykładów i dobrych praktyk logistycznych, jak również licznych rysunków i danych statystycznych mających wspomagać ich zrozumienie.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5409 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 6721.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6720.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 157-162.
Logistyka nabiera coraz większego znaczenia, co łatwo zauważyć, obserwując szybki rozwój globalnych sieci gospodarczych. W większości są to wielowymiarowe sieci dostaw. Nasilająca się konkurencja sprawia, że sieci te muszą być coraz efektywniejsze. Autorzy całościowo przedstawili procesy biznesowe, zachodzące w sferze dystrybucji fizycznej. Główna uwaga została skupiona na: istocie systemu dystrybucji przedsiębiorstwa, systemie dystrybucji w ujęciu marketingowo-logistycznym, metodyce oceny efektywności dystrybucji i kryteriach takiej oceny oraz charakterystyce narzędzi oceny efektywności systemu dystrybucji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12158.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografie, netografie przy referatach.
Rok 2020 pozostanie niewątpliwie w historii ludzkości symbolicznie powiązany z pandemią COVID-19, która trwać będzie zresztą i w kolejnym roku. Jak każda pandemia skutkuje ona zakłóceniem dotychczasowych relacji społecznych, gospodarczych, a nawet politycznych, prowadzi do istotnych zmian. Szczególnym wyzwaniem dla społeczeństw i rządów jest utrzymanie w ciągłym funkcjonowaniu tych krytycznych relacji, które warunkują względny komfort obywateli i utrzymanie w dłuższej perspektywie rozwoju cywilizacyjnego. Jest to w gruncie rzeczy sprawdzian skuteczności i sprawności logistyki, tej głównie zależnej od decyzji i zasobów znajdujących się w gestii rządzących oraz tej, która jest przedsiębiorczością biznesową. Wygląda na to, że logistyka praktyczna bardzo dobrze zdaje ten egzamin. Problemy w walce z koronawirusem związane są głównie ze stanem służby zdrowia w poszczególnych krajach, odsłaniając bezlitośnie słabości zasobowe i organizacyjne. W pozostałych obszarach kraje i społeczeństwa funkcjonują raczej sprawnie. Równocześnie praktyka logistyczna mierzy się ze zmienionymi warunkami prowadzenia działalności, musi na nie reagować, poszukiwać nowych rozwiązań, które z kolei warte są badań naukowych. Czas próby, jakim jest pandemia, jest wyjątkowo atrakcyjny dla naukowców związanych z logistyką (także społeczną), z organizacją, z zarządzaniem (zwłaszcza kryzysowym). Badania w zakresie logistyki biznesowej są szczególnie istotne w dyscyplinie Nauki o zarządzaniu i jakości, jako że nie bez powodu mawia się, że logistyka jest kwintesencją zarządzania operacyjnego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20845.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20844.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podstawy marketingu / Teodor Kramer. - Wyd. 4 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2004. - 214, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
W podręczniku Autor omawia istotę marketingu, otoczenie rynkowe przedsiębiorstw, marketingowe systemy informacyjne, elementy marketingu, strategie marketingowe przedsiębiorstw. Przedstawia także zagadnienia marketingu interaktywnego i skoordynowanego, marż i opakowań, franchisingu, public relations i misji firmy, sposób prowadzenia marketingu w sferze usług i w działalności pozagospodarczej oraz prezentuje orientację społeczną marketingu. Nowymi zagadnieniami w tym wydaniu są: konkurencja i jej mechanizmy, globalizacja i jej wpływ na rynek krajowy, konflikty i współpraca w kanałach dystrybucji, sponsorowanie, euromarketing jako orientacja globalna przedsiębiorstw europejskich.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2052 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.2053.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3259.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Logistyka dystrybucji : trendy, wyzwania, przykłady / Aleksandra Łapko, Natalia Wagner. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 166, [2] strony : ilustracje, portrety, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych i norm na stronach 155-162.
Niniejsza monografia uzupełnia i aktualizuje znane oraz popularne opracowania z zakresu logistyki dystrybucji. W publikacji omówiono zarówno podstawowe pojęcia, jak i bardziej złożone zagadnienia z tego obszaru. Książka porusza problematykę związaną z zadaniami logistyki dystrybucji, klasyfikacją kanałów dystrybucji i ich projektowaniem oraz logistyczną obsługą klienta. Podejmuje także bardzo aktualne kwestie, chociażby takie jak: wykorzystanie Internetu w dystrybucji towarów, społeczna odpowiedzialność w logistyce, czy obsługa logistyczna przedsiębiorstw z branży FMCG. Nie zabrakło w niej także przeglądu nowych trendów zmieniających kształt logistyki dystrybucji, takich jak na przykład omnikanałowość bądź ekonomia współdzielenia. Ogromną zaletą książki jest jej aktualność oraz wykorzystanie licznych przykładów z życia gospodarczego. Wszystko to po to, aby umożliwić czytelnikowi swobodne poruszanie się w obszarze współczesnej logistyki dystrybucji. Cechą wyróżniającą monografię jest: • przystępny język i prosta forma przekazu, • ilustracja opisywanych zjawisk przykładami z praktyki gospodarczej, • prezentacja zarówno klasycznego zestawu zagadnień, jak i najnowszych trendów w logistyce dystrybucji. Książka skierowana jest przede wszystkim do: • przedsiębiorców oraz wszystkich tych, którzy dopiero planują własną działalność gospodarczą i poszukują inspiracji oraz wskazówek z obszaru logistyki dystrybucji, • menedżerów odpowiedzialnych za logistykę dystrybucji, • przedstawicieli środowisk akademickich i studentów kierunków związanych z logistyką i z zarządzaniem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 20815.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20814.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Liczne przykłady wskazują, że przyjęcie przez przedsiębiorstwo marketingowej orientacji na rynku znacznie zwiększa jego szansę osiągnięcia powodzenia. W książce ukazano sens podporządkowania przedsiębiorstwa wspomnianej orientacji. Opisano również zakres decyzji i działań podejmowanych w przedsiębiorstwach o orientacji marketingowej. Chociaż przedmiotem książki jest omówienie stosowania koncepcji marketingu przez organizacje gospodarcze, tj. przedsiębiorstwa, to jednak zastosowanie opisywanej orientacji wykracza poza ramy sektora przedsiębiorstw. (ze Wstępu)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2453 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3648.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Logistyka ogólna / Stanisław, Niziński, Józef, Żurek. - Warszawa : Wydawnictwa Komunikacji i Łączności, 2011. - 322 s., [2] s. tabl. złoż. : il. ; 25 cm.
Bibliogr. przy rozdz.
W książce przestawiono zagadnienia logistyki ogólnej w ujęciu inżynierskim. Wiele miejsca poświęcono analizie logistyki w systemach działania z uwzględnieniem zwłaszcza procesów gospodarczych, zaopatrzenia, produkcji i dystrybucji, energetycznych, eksploatacji, ochrony środowiska i transportowych jako podstawy budowy efektywnych systemów logistycznych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11098.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12074.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 23738.VI.6 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16820.VI.6 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie i Inżynieria Produkcji)
Bibliogr. s. [367]-373. Indeks.
Zamierzeniem autorów podręcznika było, aby studenci w miarę poznawania problemów mogli samodzielnie zaprojektować system logistyczny, począwszy od opracowania systemu zaopatrzenia i optymalnego ciągu technologicznego, przez ocenę i wybór dostawców, aż po sprawną dystrybucję. Przyjęty w podręczniku logiczny układ treści poszczególnych rozdziałów porządkuje podstawowe pojęcia dotyczące logistyki i z nią związane. Podręcznik składa się z dziewięciu rozdziałów. Każdy z nich zawiera część teoretyczną oraz ćwiczenia i przykłady, które uzupełniają zawarte w książce informacje, a także zadania do samodzielnego wykonania.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12410.IX.14 [Magazyn 1], 14428.IX.14 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.13470.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13572.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Marketing for engineers, scientists and technologists, 2008.
Bibliogr. s. 459-461. Indeks.
Dzisiejsi pracodawcy wymagają, aby ich kadra techniczna była wszechstronnie wykształcona. Powinna znać nie tylko własną dziedzinę, lecz także klientów i rynki swojej organizacji. Warunkiem sukcesu jest zatem połączenie technologii z myśleniem w kategoriach marketingu biznesowego. Podręcznik składa się z czterech części. Pierwsza opisuje współczesne zagadnienia i konteksty marketingu. Druga to przegląd siedmiu składników mieszanki marketingowej. Trzecia mówi o tym, czego potrzebuje marketing w praktyce - na przykład o umiejętnościach negocjacyjnych. Czwarta przedstawia trzy główne obszary, na których kadra techniczna styka się z marketingiem - opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa i plany marketingowe.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11139 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11138.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12131.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing usług logistycznych / Joanna Dyczkowska. - Warszawa : Difin, 2014. - 192 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 179-188.
Książka przedstawia aktualny rynek TSL (Transport - Spedycja - Logistyka) i zmiany zachodzące na rynku operatorów logistycznych. Praca pokazuje rynek TSL w dwóch aspektach - pierwszy od strony przedsiębiorstwa TSL, a drugi od strony klienta - zakres obsługi, segmenty oraz jego ocenę działań branży TSL. Autor dokonał analizy wykorzystania instrumentów marketingu przez przedsiębiorstwa TSL wchodzące w skład kompozycji marketingu mix: produkt, promocja, dystrybucja, cena, personel, proces i jakość świadczenia usług logistycznych. Następnie zaprezentował, na przykładzie największych operatorów logistycznych realizujących usługi w Polsce, Europie i świecie, kreowanie pozytywnego wizerunku głównie poprzez działanie ukierunkowane na ochronę środowiska naturalnego. W publikacji opisana została logistyka imprez sportowych realizowanych przez operatorów logistycznych, gdzie łańcuch dostaw jest elementem sprawności organizacji zawodów i dużych imprez sportowych, jak olimpiady. W końcowej części znajduje się analiza porównawcza oferowanych usług i kreowanego wizerunku przedsiębiorstw transportowo-spedycyjno-logistycznych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14009 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14008.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14885.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Spis treści także ang.
Książka przedstawia problematykę sprawnego i efektywnego zarządzania procesami logistycznymi głównie w mikroskali przedsiębiorstw. Treść została zredagowane w układzie 7. rozdziałów merytorycznych zakończonych obszernym aneksem. Zagadnienia metodologiczne badania i optymalizacji procesów logistycznych rozpatrywane są we wstępnych dwóch rozdziałach. Główne ogniwa logistycznego łańcucha dostaw eksponowane są w kolejnych trzech rozdziałach, dotyczących odpowiednio logistycznych procesów: zaopatrzenia, produkcji i dystrybucji. Kluczowy problem zapasów logistycznych widziany przez standardy transportowe i magazynowe stanowi wprowadzenie do obszernego rozdziału analizy i kalkulacji kosztów procesów logistycznych. Zamykający pracę aneks zawiera cztery rekurencyjnie rozwijane modele matematyczne: referencyjny, identyfikacyjny, decyzyjny i optymalizacyjny prowadzące docelowo do zbudowania komputerowego symulatora decyzji logistycznych. Istotnym uzupełnieniem treści książki jest poglądowa grafika prezentacyjna i kończący każdy rozdział wyczerpujący zestaw pytań kontrolnych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8612.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10036.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing bankowy / Wojciech Grzegorczyk. - Bydgoszcz, Łódź : Oficyna Wydawnicza Branta, 2004. - 257 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Praca składa się z 11 rozdziałów, które kolejno omawiają zagadnienia pojęcia marketingu w sferze bankowości, badanie marketingowe na potrzeby banków, strategie marketingowe i ich treści, organizację marketingu w bankach oraz przyklady strategii marketingowych wybranych banków. Wymienione zagadnienia omówione są w ścisłym związku z praktyka bankową i poparte przykładami działań banków. Na końcu pracy umieszczone zostały studia przypadków, odnoszące się do konkretnych decyzji marketingowych wybranych banków. Książka jest przeznaczona dla studentów szkół wyższych kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także dla pracowników sektora bankowego.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3150 [Magazyn 1], P.3497 [Magazyn 1], P.3149 [Magazyn 1], P.3498 [Magazyn 1], P.3499 [Magazyn 1] (5 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 4125.IX.16.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4124.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy częściach. Indeks.
Logistyka zyskuje coraz większe znaczenie we współczesnej gospodarce. W Polsce, podobnie jak w innych krajach, przedsiębiorstwa i instytucje potrzebują fachowców w tej dziedzinie. Autorzy starali się przekazać skomplikowaną wiedzę z tego zakresu w sposób możliwie najprostszy, charakteryzując najważniejsze obszary współczesnej logistyki.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8222.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9567.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podstawy logistyki / Stanisław Krawczyk. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu, 2025. - 605 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 587-597.
W naukach o zarządzaniu logistyka zasłużenie zajmuje trwałe miejsce. Współczesne zarządzanie, bazujące na podejściach funkcjonalnych, zyskało nowy wymiar, określony mianem orientacji procesowej w zarządzaniu, której kluczowym celem jest koordynacja procesów łączących współpracujące przedsiębiorstwa. Książka zawiera teoretyczne rozważania oraz praktyczne wskazówki z zakresu koordynacji procesów w przedsiębiorstwach, których domeną są procesy wytwarzania i dystrybucji produktów. Publikacja stanowi efekt zebrania i opracowania wieloletnich wykładów głoszonych przez autora na kierunkach logistycznych na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, w Międzynarodowej Wyższej Szkole Logistyki i Transportu we Wrocławiu oraz na Uniwersytecie Zielonogórskim. Jest więc skierowana - w pierwszej kolejności - do studentów kierunków i specjalności logistycznych. Może być również wsparciem dla praktyków zarządzających przedsiębiorstwem na co dzień.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 24206.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 24205.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 271-277.
Istotą logistyki jest czasowo-przestrzenna koordynacja wszelkich przepływów od źródeł zaopatrzenia do finalnego odbiorcy i konsumenta. Książka jest oparta na wykładzie dla studentów kierunku zarządzanie. Celem jest ukazanie podstawowych, ale i kompleksowo ujętych problemów będących przedmiotem zainteresowania logistyki oraz wyzwolenie skłonności do ich pogłębienia poprzez dalsze samokształcenie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9930.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11560.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Książka ta jest pierwszym całościowym ujęciem tematu marketingu strategicznego. Firmy wracają do zarządzania strategicznego jako głównej podstawy działania firmy dążącej do rozwoju rynku. Celem pracy jest wyjaśnienie ideologicznego i operacyjnego wymiaru marketingu. Publikacja składa się z pięciu części poruszających następujące bloki tematyczne - zmieniającą się rolę marketingu w systemie wymiany, zachowania nabywcze, proces rozwoju strategii marketingowej, strategie funkcjonalne (marketing-mix), a także studium przypadków firm europejskich.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2962.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again