Sorting
Source
Books
(2)
Form of Work
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(2)
only on-site
(2)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Author
Dębski Maciej
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Kaniewska Małgorzata
(1)
Szejniuk Aleksandra (1955- )
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY
(1)
Innowacje
(1)
MARKETING TERYTORIALNY
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
TURYSTYKA
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
Materiały konferencyjne
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
marka
(2)
budowanie marki
(1)
budowanie marki pracodawcy
(1)
employer branding
(1)
konkurencyjność
(1)
produkt turystyczny
(1)
przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
region turystyczny
(1)
szkolenie
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie wiedzą
(1)
2 results Filter
Book
In basket
Materiały z konferencji "Zarządzanie w XXI wieku - w poszukiwaniu koncepcji nowoczesnego zarządzania organizacją", 18 maja 2016 r., Józefów.
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia, netografia przy referatach.
Sprawność i efektywność organizacji zależy od dopasowania do aktualnego zapotrzebowania gospodarki. Jej wyznacznikami są informatyzacja i wiedza, traktowane jako jeden ze sposobów dostosowania przedsiębiorstwa do działania w warunkach globalizacji. W zaprezentowanej publikacji przedstawiono zagadnienia z dziedziny zarządzania we współczesnym świecie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19891.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia strony [225]-241.
Głównym przesłaniem proponowanej publikacji jest wskazanie roli marki jako źródła budowania konkurencyjności oraz ukazanie powiązań między markami destynacji, produktów i przedsiębiorstw w kontekście marki pracodawcy. Wynika to z faktu, iż wciąż istnieje deficyt opracowań, które traktowałyby problematykę marki kompleksowo, tj. z perspektywy regionu i przedsiębiorstwa, pokazując przy tym występujące między nimi współzależności. Podjęcie tej tematyki, z tak różnych perspektyw, należy uznać za rozwiązanie innowacyjne, skutkujące spojrzeniem wszechstronnym i kompleksowym na czynniki determinujące konkurencyjność na szeroko rozumianym rynku turystycznym. Potrzeba ta wydaje się tym bardziej pilna, że wciąż odczuwane są skutki kryzysu gospodarczego, a dynamika zmian rynkowych kreśli absolutnie nieprzewidywalne scenariusze dla otoczenia w którym funkcjonują obecnie podmioty branży turystycznej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17238 [Magazyn 1], P.17237 [Magazyn 1], P.17235 [Magazyn 1], P.17233 [Magazyn 1], P.17236 [Magazyn 1], P.17234 [Magazyn 1] (6 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17015.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17014.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again