Sorting
Source
Books
(6)
Form of Work
Książki
(6)
Status
available
(6)
only on-site
(5)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(4)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(5)
Author
Dziekoński Michał
(2)
Dryl Wioleta
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kozielski Robert (1968- )
(1)
Lisiński Marek
(1)
McDonald Malcolm (1938- )
(1)
Ritchie Chris (1962- )
(1)
Wilson Hugh (1962- )
(1)
Witkowska Magda
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Year
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(6)
Language
Polish
(6)
Subject
MARKETING
(5)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(3)
AUDYT WEWNĘTRZNY
(2)
PORADNIKI
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PORADNIKI
(1)
Słowo kluczowe
audyt marketingowy
(6)
marketing
(2)
plan marketingowy
(2)
audyt
(1)
audyt logistyczny
(1)
audyt operacyjny
(1)
audyt personalny
(1)
audyt strategiczny
(1)
audyt wewnętrzny
(1)
cena
(1)
dystrybucja
(1)
firma
(1)
kariera zawodowa
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
kontrola marketingowa
(1)
marketing mix
(1)
plan strategiczny
(1)
planowanie marketingowe
(1)
portfel marek
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
segmentacja rynku
(1)
sprzedaż
(1)
strategia marketingowa
(1)
zarządzanie relacjami
(1)
zarządzanie zespołem
(1)
6 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 301-302., netogr. s. 302.
Autorzy szczegółowo, krok po roku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy. Z tej książki dowiesz się: od czego zacząć przygotowywanie planu marketingowego, jakie informacje powinien zawierać plan marketingowy, jak zgromadzić dane, które wprowadzamy do przygotowanego szablonu planu na CD, jak opracować kolejne części planu marketingowego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15360.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Audyt marketingowy / Wioleta Dryl. - Warszawa : "CeDeWu", 2010. - 222 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 217-222.
Zarówno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, iż marketing jest tą dziedziną działalności, której efekty najtrudniej jest zmierzyć, a co za tym idzie, niezwykle trudno udowodnić jest zyskowność działań podejmowanych w tym zakresie. Podejście to w wielu przypadkach znajduje uzasadnienie. Książka dostarcza wiedzę niezbędną do efektywnego stosowania audytu marketingowego. Zawiera m.in. analizę obszarów działalności organizacji podlegających audytowi, metod i narzędzi stosowanych w audycie, miejsca audytu marketingowego w systemie kontroli marketingowej oraz pośród innych rodzajów audytu, relacji między kontrolą, controllingiem i audytem marketingowym a także stopnia wykorzystania audytu jako narzędzia kontroli marketingowej w polskich przedsiębiorstwach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9890.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11483.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
CD
In basket
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
Autorzy szczegółowo, krok po kroku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy. Z tej książki dowiesz się: – od czego zacząć przygotowywanie planu marketingowego, – jakie informacje powinien zawierać plan marketingowy, – jak zgromadzić dane, które wprowadzamy do przygotowanego szablonu planu online, – jak opracować kolejne części planu marketingowego, – jakich błędów szczególnie trzeba się wystrzegać, tworząc plan. Dodatkową inspiracją przy opracowywaniu własnego planu marketingowego mogą być omówione w książce i zamieszczone na stronie internetowej przykładowe plany marketingowe różnych firm i instytucji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 6360.IX.16.3 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5162.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing / Chris Ritchie ; [przekł. Magda Witkowska]. - Warszawa : MT Biznes, 2012. - 286 s. : il. ; 24 cm.
(Szybka Droga do Sukcesu)
Na okł.: Wszystko, czego potrzebujesz, by przyspieszyć swoją karierę.
Indeks.
Z książki dowiesz się, jakie umiejętności powinieneś doskonalić, aby osiągnąć znakomite wyniki marketingowe i przyspieszyć rozwój własnej kariery. Książka obejmuje: marketing w pigułce - zbiór odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, umożliwiający szybkie zapoznanie się z tematem, dziesięć najważniejszych narzędzi i technik służacych rozwijaniu własnego stylu w marketingu, porady dotyczące kierowania zespołem, proste listy kontrolne ułatwiające wskazanie mocnych i słabych stron oraz możliwości twoich i twojego zespołu, wskazówki dotyczące przyspieszenia rozwoju twojej kariery.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12238.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13363.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 389-405.
Doskonalenie instytucji stanowi jeden z kluczowych obszarów warunkujących jej sprawne funkcjonowanie. W książce przedstawiono system audytu wewnętrznego jako koncepcję zarządzania i instrument doskonalenia instytucji przez wyeksponowanie funkcji kontrolnej i doradczej audytu. System audytu wewnętrznego może być stosowany we wszystkich podmiotach prowadzących działalność społeczno-gospodarczą. Książka została przygotowana przez zespół pracowników naukowo-dydaktycznych Katedry Analiz Strategicznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Jest ona efektem wieloletniej pracy naukowo-badawczej i dydaktycznej autorów, dotyczącej audytu wewnętrznego jako koncepcji zarządzania. W dociekaniach badawczych przeważają aspekty użytkowe oparte na podstawach teoretycznych i metodologicznych zarządzania jako dyscypliny naukowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12030.IX.10 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Marketing plans : how to prepare them, how to use hem, 2011.
Indeks.
"Plany marketingowe" to polskie wydanie światowego bestsellera. Książka napisana jest przez dwóch znakomitych i znanych na całym świecie specjalistów z tej dziedziny. W prosty i przejrzysty sposób szczegółowo prezentuje wszystkie najważniejsze zagadnienia planowania marketingowego: proces tworzenia, wdrażania i audytu planu marketingowego, cele i strategie marketingowe, wybór środków zintegrowanej komunikacji marketingowej, planowanie sprzedaży oraz cen, zarządzanie kanałami dystrybucji, zarządzanie relacjami z klientem, typowe problemy podczas wdrażania planu i sposoby ich rozwiązywania, sposoby pomiaru efektywności planowania marketingowego. Przedstawione zagadnienia są zilustrowane licznymi przykładami i studiami przypadków, a praktyczne wskazówki i formularze ułatwią wykorzystanie teorii w praktyce gospodarczej. Każdy rozdział zawiera również pytania i ćwiczenia pomagające czytelnikowi w przyswojeniu materiału.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12152 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12151.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13275.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again