Sorting
Source
Books
(1)
Form of Work
Książki
(1)
Status
available
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Author
Michalski Eugeniusz
(1)
Year
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
MARKETING
(1)
Słowo kluczowe
akwizycja
(1)
badania marketingowe
(1)
cena
(1)
konsument
(1)
logistyka
(1)
marketing
(1)
marketing międzynarodowy
(1)
planowanie marketingowe
(1)
produkt
(1)
promocja
(1)
public relations
(1)
reklama
(1)
strategia marketingowa
(1)
usługi
(1)
1 result Filter
Book
In basket
Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu w świetle współczesnej wiedzy i praktyki gospodarowania, napisany z myślą o studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich. Ukazuje interdyscyplinarność, związki z zarządzaniem i tendencje rozwojowe marketingu na świecie. Całokształt problematyki marketingu został logicznie i sekwencyjnie uporządkowany. Przyswojenie treści ułatwiają: przystępny język i przejrzysta prezentacja zagadnień ogólnych i szczegółowych, przykłady oparte na doświadczeniach polskich przedsiębiorstw, rysunki oraz indeks rzeczowy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 3258.IX.16 [Magazyn 1], P.2051 [Magazyn 1] (2 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again