Sorting
Source
Books
(4)
Form of Work
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(1)
Status
only on-site
(4)
available
(2)
Branch
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(4)
Author
Bielak Tomasz
(1)
Filiciak Mirosław (1976- )
(1)
Levinson Paul (1947- )
(1)
Podlaski Arkadiusz
(1)
Porębski Andrzej
(1)
Ptaszek Grzegorz
(1)
Zawadzka Maria
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(3)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Subject
FACEBOOK
(2)
Analiza treści i zawartości mediów
(1)
BLOGI
(1)
Influencerzy
(1)
Internauci
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
Młodzież
(1)
PORTAL INTERNETOWY
(1)
PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY
(1)
Patostream
(1)
SPOŁECZNOŚCI INTERNETOWE
(1)
TELEWIZJA
(1)
WIKIPEDIA
(1)
Wpływ społeczny
(1)
YOU TUBE
(1)
YouTube
(1)
YouTuberzy
(1)
Subject: work
YouTube (Electronic resource)
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(1)
Raport z badań
(1)
Domain
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
You Tube
(4)
Facebook
(2)
blog
(2)
portal internetowy
(2)
portal społecznościowy
(2)
DVD
(1)
MySpace
(1)
Twitter
(1)
Wikipedia
(1)
marketing społecznościowy
(1)
młodzież
(1)
social media
(1)
społeczeństwo informacyjne
(1)
telewizja
(1)
wpływ społeczny
(1)
4 results Filter
Book
In basket
Na okł. błędny ISBN pierwszego wydawcy.
Bibliogr. przy rozdz.
Telewizja nie jest dziś tym samym medium, jakim była przez większą część swojej historii. Nowe kanały dystrybucji treści telewizyjnych - od kanałów satelitarnych i kablowych, przez sprzedaż płyt DVD, po usługi internetowe - sprawiły, że radykalnie zmieniają się praktyki jej oglądania. Coraz częściej to widzowie decydują nie tylko, jakie programy oglądają, ale również, jak, kiedy i gdzie to robią. Zmianom technologii i modeli biznesowych towarzyszy gwałtowna segmentacja widowni oraz pojawienie się odbiorców niszowych, co stawia przed badaczami telewizji nowe wyzwania. Autorzy zebranych w tej antologii tekstów opisują przemiany modeli funkcjonowania telewizji, analizują nowe zjawiska, od ”złożonych„ seriali telewizyjnych po YouTube, szukając jednocześnie odpowiedzi na pytanie: czym jest dziś telewizja? Przemiany, którym podlega współczesna telewizja, są również tematem zbioru Post-soap. Nowa generacja seriali telewizyjnych a polska widownia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12067.VI.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Igrzyska bez końca : serwis YouTube w życiu młodych odbiorców / Andrzej Porębski. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe Scholar, 2024. - 206, [3] strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, filmografia, netografia na stronach 177-204.
Zwiększmy atrakcyjność widowiska, znosząc reguły; zwiększmy dostępność, zapewniając niekończący się strumień treści. Konflikty można zawsze podsycać; gdy słabsze bodźce przestają przyciągać uwagę, można je zastąpić mocniejszymi; wulgarność nie musi być zagrożeniem – może być szansą. Co jest areną, która pomieści tak wymyślone igrzyska? Portal YouTube. Jaka widownia najbardziej je doceni? Dzieci i młodzież. Co stanowi nagrodę? Sława, pieniądze i większy wpływ na zawody. fragment Wstępu Praca stanowi […] swoiste kompendium wiedzy na temat znaczenia serwisu YouTube w życiu młodego pokolenia, eksplorując obszary niedostatecznie kompleksowo dotąd zbadane. Jest przygotowana z dużą starannością, mimo złożoności problematyki badawczej i samych badań, co świadczy o dużej erudycji autora, który swobodnie i z dużą świadomością teoretyczno-metodologiczną porusza się w tej tematyce.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 24153.VI.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 174-176.
Książka ma na celu pokazać możliwości, jakie drzemią w serwisach społecznościowych. Przedstawia przykłady firm, które dzięki obecności w społecznościach odniosły wielki sukces. Znajdują się w niej również przykłady takich firm, które w swoich działaniach popełniły błędy i poniosły porażkę. Przedstawia możliwości integracji prywatnych serwisów z serwisami społecznościowymi. Z książki Czytelnik dowie się, jak działać w społecznościach i co robić, aby pozyskać zaufanie konsumentów i jednocześnie podnieść sprzedaż. (ze wstępu)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11166.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12165.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 291-313.
Nowe nowe media są nowe w pełnym tego słowa znaczeniu. Cztery lata temu niektóre z nich nawet nie istniały. Autor książki jest nie tylko naukowcem, ale także odkrywcą, zanurzającym się w rzeczywistość MySpace, Facebooka, Twittera, Wikipedii, SecondLife, YouTube i dziesiątek platform blogowych. Pomaga zrozumieć gwałtowne przemiany w świecie współczesnych środków przekazu. Jest to bezcenny przewodnik encyklopedyczny po najnowszych nowych mediach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9919.VI.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11520.VI.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again