Sorting
Source
Books
(1)
Form of Work
Pliki i bazy danych
(1)
Author
Kata Grzegorz Jerzy
(1)
Kopik Aldona
(1)
Poleszak Wiesław P
(1)
Porzak Robert
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
Dziecko zdolne
(1)
Test Uzdolnień Wielorakich (TUW)
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
Dokumenty elektroniczne
(1)
Scenariusze zajęć dla szkół podstawowych
(1)
Słowo kluczowe
Test Uzdolnień Wielorakich
(1)
dziecko
(1)
nauczanie
(1)
1 result Filter
Book
In basket
Tyt. z ekranu tyt.
Bibliografia strony 195-204.
Dotychczasowe doświadczenia pokazują, że w obszarze diagnozy ucznia zdolnego pojawia się kilka specyficznych problemów. Pierwszy z nich to problem z doborem jasnych i zgodnych z wiedzą teoretyczną kryteriów uznania ucznia za zdolnego. Najczęściej za takiego ucznia uważa się dziecko osiągające wysokie wyniki w nauce. W rezultacie głównym kryterium uznania dziecka za zdolne pozostają oceny i sukcesy szkolne. Takie ujęcie zdolności nie jest zgodne z klasycznym rozumieniem tego zjawiska.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again