Sorting
Source
Books
(10)
Form of Work
Książki
(10)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(10)
only on-site
(3)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(7)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(3)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Author
Górczyński Robert
(2)
Bailey Andrew (1968- )
(1)
Barkol David
(1)
Borkowski Lech
(1)
Bura Urij
(1)
Coates Paul
(1)
Crowder David A
(1)
Dzieniszewski Sławomir
(1)
Freeman Adam (1972- )
(1)
Gallo Alessandro
(1)
Garfinkel Simson
(1)
Gilmore W.J
(1)
Holzner Steven
(1)
Jarzębowicz Tomasz
(1)
Jurczyk Krzysztof
(1)
Lampart Jacek
(1)
Perry Bruce W
(1)
Rajca Piotr (1970- )
(1)
Rychlicki-Kicior Krzysztof
(1)
Sanders William B. (1944- )
(1)
Spafford Gene
(1)
Stefanov Stoyan
(1)
Vavilala Rama Krishna
(1)
Walkowska Justyna
(1)
Żmijewski Tomasz
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(10)
Language
Polish
(10)
Audience Group
Programiści
(1)
Subject
JAVASCRIPT
(3)
AJAX (informat.)
(2)
ANDROID (system operacyjny)
(1)
ASP.NET
(1)
Angular (framework)
(1)
GRY KOMPUTEROWE
(1)
HTML
(1)
KASKADOWE ARKUSZE STYLÓW
(1)
PHP
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Programowanie (informatyka)
(1)
STRONY WWW
(1)
SYSTEMY OPERACYJNE MOBILNE
(1)
WORD WIDE WEB
(1)
XML
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI
(4)
Podręcznik
(1)
Domain
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Słowo kluczowe
JavaScript
(10)
programowanie
(5)
strona WWW
(4)
HTML
(3)
Ajax
(2)
Java
(2)
XML
(2)
bezpieczeństwo
(2)
ASP.NET
(1)
Access 2000
(1)
Android
(1)
Angular
(1)
CSS
(1)
Flash
(1)
Internet
(1)
PHP
(1)
PHP 4
(1)
Ruby on Rails
(1)
aplikacja internetowa
(1)
gra internetowa
(1)
kryptografia
(1)
programowanie obiektowe
(1)
sieć komputerowa
(1)
10 results Filter
Book
In basket
(Technologia i Rozwiązania)
Dzięki tej książce dowiesz się, w jaki sposób użyć do swoich celów obiektowych możliwości języka JavaScript. Jednak zanim zapoznasz się z tymi tematami, autor w niezwykle przejrzysty sposób przedstawi Ci podstawy tego języka. Zobaczysz, w jaki sposób działają funkcje, pętle oraz model DOM. Ponadto nauczysz się korzystać ze wzorców projektowych, wyrażeń regularnych oraz prototypów. Pomimo zaawansowanej tematyki poruszanej przez autora tej książki dzięki przejrzystemu językowi i klarownemu układowi stanowi ona świetną lekturę również dla początkujących programistów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9063.XV.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10649.XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Angular : profesjonalne techniki programowania / Adam Freeman ; przekład: Robert Górczyński. - Gliwice : Helion, copyright 2021. - 784 strony : ilustracje, portret ; 25 cm.
Wydanie 4. odnosi się do oryginału.
Angular jest frameworkiem napisanym w języku TypeScript. Służy do tworzenia złożonych, nowoczesnych i wydajnych aplikacji działających po stronie klienta. Jest rozwijany przez Google i cieszy się dużym uznaniem projektantów aplikacji: ułatwia tworzenie poprawnego, czystego kodu, umożliwia bezproblemowe testowanie, a praca programisty z tym frameworkiem jest przyjemna, efektywna i satysfakcjonująca. Aby w pełni wykorzystać możliwości Angulara, koniecznie trzeba się zapoznać z architekturą jego aplikacji, a także z modułami, komponentami i powiązaniami danych. To kolejne wydanie popularnego przewodnika, będącego starannie przygotowanym połączeniem opisu architekturalnego, specyfikacji technicznej i praktycznych wskazówek. Pozwala na niemal natychmiastowe rozpoczęcie pracy w Angularze. Na początek czeka Cię zapoznanie się ze wzorcem MVC, z jego zaletami i zastosowaniem. Następnie zaczniesz pisać funkcjonalne aplikacje - stopniowo będziesz przechodzić do coraz bardziej zaawansowanych i złożonych rozwiązań. Poszczególne przykłady zostały omówione w sposób jasny, zrozumiały i spójny. Dodatkowo w książce przedstawiono mnóstwo wskazówek i szczegółów, pozwalających na efektywną pracę i uzyskiwanie najlepszych efektów. Nie zabrakło także prezentacji najczęściej spotykanych problemów i metod ich rozwiązywania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 21083.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 21082.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 1394 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
Książka "Tworzenie stron WWW. Biblia. Wydanie II" to kompletny przewodnik po tych właśnie zagadnieniach. Znajdziesz w niej wszystkie informacje niezbędne do zaprojektowania, stworzenia, opublikowania i utrzymywania własnej witryny WWW. Przeczytasz o języku HTML i kaskadowych arkuszach stylów, narzędziach do tworzenia stron WWW i umieszczaniu witryny w sieci. Nauczysz się formatować tekst, umieszczać na stronach formularze, skrypty i elementy multimedialne, poznasz język XML i programy do przygotowywania grafiki na potrzeby sieci. Dowiesz się także, jak wypromować swoją witrynę i jak przygotować ją tak, aby wyglądała prawidłowo również na wyświetlaczach telefonów komórkowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4523.XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Indeks.
Ajax zrewolucjonizował sposób interakcji użytkowników z witrynami internetowymi. Dzięki niemu powstała nowa generacja szybkich, rozbudowanych i bardziej intuicyjnych aplikacji sieciowych. ASP.NET AJAX oddaje możliwości Ajaxa w ręce twórców witryn. Produkt ten, znany wcześniej jako Atlas, to nowa struktura opracowana przez Microsoft pozwalająca łatwo dodawać funkcje Ajaxa do aplikacji ASP.NET.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9149 [Magazyn 1], 10826 [Magazyn 2] (2 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2769 [Magazyn 2] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Ajax hacks : tips & tools for creating responsive Web Sites
Ajax to nazwa technologii powstałej w wyniku połączenia języka JavaScript, XML oraz kaskadowych arkuszy stylów. Jej wdrożenie pozwala wyeliminować ze stron WWW jedną z ich najbardziej irytujących cech, czyli konieczność przeładowywania zawartości po każdej zmianie. W książce Czytelnik znajdzie przykłady zastosowania tej techniki w tworzeniu interesujących i nieszablonowych witryn WWW, dowie się, jak sprawić, aby witryny WWW były bardziej interaktywne, a aplikacje WWW działały dokładnie tak jak aplikacje desktopowe. Nauczy się także korzystać z interfejsów programistycznych witryn Google Maps, Yahoo! Maps i Geo URL oraz obsługiwać sesje i cookies z poziomu Ajaksa. Książka ukazuje ponadto metody weryfikowania poprawności danych wprowadzanych do formularzy oraz techniki łączenia Ajaksa z innymi nowoczesnymi narzędziami, takimi jak Ruby on Rails.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 6623 [Magazyn 2], P.5356 [Magazyn 1] (2 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 1392 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2598 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
Na okł. nadtyt.: Odnieś sukces na rynku gier!
Indeks.
Książka jest doskonałym i kompletnym źródłem informacji dla wszystkich osób chcących wykorzystać platformę Android i przeglądarkę internetową do pisania zaawansowanych i atrakcyjnych gier. W kolejnych opisano, jak korzystać z grafiki i animacji w przeglądarce, obsługiwać zdarzenia i operacje wykonywane przez użytkownika oraz stosować różne sposoby renderowania świata gry. Podręcznik przedstawia też, jak zbudować własny silnik izometryczny oraz wykorzystać WebGL do stworzenia zaawansowanej grafiki 3D. Dodatkowo zawiera informacje na temat programowania sztucznej inteligencji oraz zapewniania komunikacji aplikacji z serwerem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13891 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13890.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again