Sorting
Source
Books
(7)
Form of Work
Książki
(7)
Status
only on-site
(6)
available
(4)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(6)
Author
Oyrzanowski Bronisław (1913-1997)
(3)
Chwistek-Dudek Halina
(1)
Klich Jacek (1958- )
(1)
Koch Richard (1950- )
(1)
Penc-Pietrzak Ilona
(1)
Sroka Włodzimierz
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Year
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(4)
Country
Poland
(7)
Language
Polish
(7)
Subject
ZARZĄDZANIE
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(2)
ENCYKLOPEDIE
(1)
FINANSE
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
MAKROEKONOMIA
(1)
MARKETING
(1)
MIKROEKONOMIA
(1)
Makroekonomia
(1)
WSPÓŁPRACA GOSPODARCZA
(1)
Genre/Form
Podręcznik
(2)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Słowo kluczowe
dochód narodowy
(2)
ekonomia
(2)
handel zagraniczny
(2)
inwestycje
(2)
makroekonomia
(2)
produkt krajowy brutto
(2)
zarządzanie
(2)
zarządzanie strategiczne
(2)
Unia Europejska
(1)
Wielka Brytania
(1)
alians strategiczny
(1)
analiza strategiczna
(1)
finanse
(1)
globalizacja
(1)
marketing
(1)
marketing strategiczny
(1)
mikroekonomia
(1)
podaż
(1)
popyt
(1)
regionalizacja
(1)
rozwój regionalny
(1)
słownik
(1)
7 results Filter
Book
In basket
(Biblioteka Menedżera)
Książka poświęcona zagadnieniu aliansów strategicznych powstających jako forma zdobycia przewagi konkurencyjnej. Pozycja ta obszernie omawia tematykę aliansów strategicznych w różnorodnych aspektach. Przedstawiono w niej koncepcję aliansów, ich topologię, tworzenie oraz zarządzanie nimi; zostały też przedstawione nowe trendy dotyczące aliansów strategicznych. Książka adresowana jest zarówno do studentów uczelni ekonomicznych i szkół zarządzania, jak i do praktyków, kadry ierowniczej polskich przedsiębiorstw oraz konsultantów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2639.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Globalizacja jest zarówno pojęciem teoretycznym stosowanym w wielu dyscyplinach nauki jak i hasłem ideologicznym wykorzystywanym do uruchomiania zachowań politycznych. Dynamiczny rozwój techniki i sposobów komunikowania sprawia, że coraz większa liczba ludzi uczestniczy w wymianie informacji i towarów i włączana jest do globalnej gospodarki. Globalizacja nie tylko kształtuje charakter i rozmiary produkcji i wymiany, ale odciska swoje piętno na więziach społecznych i stylu życia. Niniejsza książka wpisuje się w nurt refleksji nad naturą i skutkami globalizacji oraz zachęca do refleksji na temat zależności między globalizacją i regionalizacją w kontekście starań Polski o członkostwo w UE.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 1651.XII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Słownik obejmuje wiele słów używanych w praktyce menadżerskiej, a nie odnotowanych w konwencjonalnych słownikach. Obraz zarządzania jest w nim ujęty szeroko: książka obejmuje zagadnienia finansów, kultury, technologii i psychologii, wskazuje skutki jakie dla zarządzania ma polityka, zwłaszcza polityka przemysłowa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 1666.I.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Menedżera)
Indeks.
Druga część monumentalnego opracowania całości zagadnień ekonomii, dokonanego przez jednego z najwybitniejszych ekonomistów doby współczesnej. Znajduje się tu wyczerpujące omówienie wszystkich aspektów makroekonomii, której przedmiot stanowi funkcjonowanie gospodarki jako całości, a więc wielkości globalne, takie jak: produkt krajowy, dochód narodowy, inwestycje, oszczędności, poziom cen, bezrobocie, handel zagraniczny itp. Podręcznik adresowany jest do studentów oraz światłych przedsiębiorców, którzy chcą zrozumieć mechanizmy rządzące gospodarką kraju. Autor zadedykował go politykom, posłom, senatorom, przedstawicielom władz krajowych i lokalnych, wśród których znajomość zasad makroekonomii jest niewielka, pomimo iż w dużej mierze od nich właśnie zależą losy polskiej gospodarki.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 1065 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 1064.VIII.2 [Czytelnia C], 1066.VIII.2 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Makroekonomia / Bronisław Oyrzanowski. - Wydanie 2 poprawione. - Kraków : Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, cop. 1998. - 323 strony : rysunki ; 23 cm.
(Biblioteka Menedżera)
Indeks.
Druga część monumentalnego opracowania całości zagadnień ekonomii, dokonanego przez jednego z najwybitniejszych ekonomistów doby współczesnej. Znajduje się tu wyczerpujące omówienie wszystkich aspektów makroekonomii, której przedmiot stanowi funkcjonowanie gospodarki jako całości, a więc wielkości globalne, takie jak: produkt krajowy, dochód narodowy, inwestycje, oszczędności, poziom cen, bezrobocie, handel zagraniczny itp. Podręcznik adresowany jest do studentów oraz światłych przedsiębiorców, którzy chcą zrozumieć mechanizmy rządzące gospodarką kraju. Autor zadedykował go politykom, posłom, senatorom, przedstawicielom władz krajowych i lokalnych, wśród których znajomość zasad makroekonomii jest niewielka, pomimo iż w dużej mierze od nich właśnie zależą losy polskiej gospodarki.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 86.VIII.2 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
Mikroekonomia / Bronisław Oyrzanowski. - Wyd. 4. - Kraków : Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, 1996. - 241 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Jasny i przejrzysty podręcznik dla przedsiębiorców oraz studentów i słuchaczy wszelkiego typu szkół ekonomicznych. Jego celem jest zapoznanie z najważniejszymi prawami rządzącymi rynkiem oraz udzielenie odpowiedzi na dręczące każdego przedsiębiorcę pytania dotyczące ustalania cen, wielkości produkcji, wysokości możliwej sprzedaży, rentowności inwestycji, kosztów popytu i podaży oraz opłacalności podejmowanych przedsięwzięć. Książka niezbędna dla każdego przedsiębiorcy, albowiem zapoznaje z prawami rządzącymi rynkiem, których znajomość we współczesnym świecie ma decydujące znaczenie dla każdego przedsięwzięcia gospodarczego, gdyż umożliwia przewidywanie i wykorzystywanie wszelkich pożytecznych zjawisk oraz przeciwdziałanie zjawiskom niekorzystnym, a więc podejmowanie racjonalnych decyzji służących rozwojowi firmy.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 1170 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 1169.VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.309.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Menedżera)
Jest to przystępny podręcznik, którego celem jest uświadomienie istoty i znaczenia tworzenia przez przedsiębiorstwa strategii zarządzania i marketingu oraz rozbudzenie w przedsiębiorcach świadomości strategicznej, będącej koniecznym warunkiem właściwego funkcjonowania każdej firmy. W podręczniku zostały omówione m.in. takie zagadnienia, jak: zarządzanie strategiczne i stawiane mu wymagania, analiza strategiczna przedsiębiorstwa, budowa strategii przedsiębiorstwa, podstawowe strategie biznesu, strategiczne zarządzanie marketingiem, najważniejsze strategie marketingowe.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2669.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again