Sorting
Source
Books
(1)
Form of Work
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(1)
only on-site
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Author
Szulc Magdalena (socjolog)
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
Blogerzy
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Instagram
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Media społecznościowe
(1)
Moda
(1)
Wideoblog
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(1)
Domain
Kultura i sztuka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Słowo kluczowe
Internet
(1)
autokreacja
(1)
blog modowy
(1)
media społecznościowe
(1)
moda
(1)
1 result Filter
Book
In basket
Bibliografia, filmografia, netografia na stronach 201-210.
Monografia podejmuje temat autokreacji wizerunkowej w mediach społecznościowych wśród blogerów modowych w perspektywie genologii literackiej. Jej celem jest wskazanie zależności gatunkowości wybranych kanałów mediów społecznościowych i kreowanego za ich pomocą wizerunku oraz potwierdzenie hipotezy, że każdy omawiany kanał social mediów może być definiowany jako osobny gatunek lub makrogatunek, co w efekcie wpływa na rodzaj podejmowanych w nim działań. Praca podzielona jest na cztery rozdziały: w rozdziale pierwszym ukazano związki mody z kreowaniem wizerunku, w drugim podjęto analizę mediów społecznościowych jako obszaru kreowania wizerunku, trzeci rozdział rozpatruje social media z genologicznego punktu widzenia, natomiast czwarty poświęcony jest autokreacji blogerów modowych w mediach społecznościowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 22516.VI.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 22515.VI.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again