Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
dostępne
(5)
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(3)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(4)
Autor
Clarke Mark A
(1)
Dobson Barbara K
(1)
Fang Zhihui
(1)
Gillette Carmela Romano
(1)
Lado Robert (1915- )
(1)
Lukin Annabelle
(1)
McNish Deric
(1)
Schleppegrell Mary J
(1)
Silberstein Sandra 1948-
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Stany Zjednoczone
(2)
Michigan (USA)
(1)
Polska
(1)
Język
angielski
(3)
polski
(1)
Temat
Nauczanie języków obcych
(2)
CZYTANIE
(1)
Czytanie
(1)
Drama (pedagogika)
(1)
JĘZYK ANGIELSKI
(1)
JĘZYKOZNAWSTWO
(1)
Język angielski
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Językoznawstwo
(2)
Słowo kluczowe
reading
(2)
English
(1)
English language
(1)
comparative linguistics
(1)
drama
(1)
education
(1)
language
(1)
linguistics
(1)
reading skills
(1)
science
(1)
teaching
(1)
teaching approaches
(1)
text
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Brief Instructional Guides)
Drama in the Language Classroom weaves together cutting-edge research and practices from the fields of theater and TESOL. After providing an overview of how drama can be used in the language classroom, Carmela Romano Gillette (a TESOL expert) and Deric McNish (an expert in actor training) present a collection of resources teachers need to begin using drama, including practical classroom-tested and evidence-based techniques. They show how theater, performance, and improvisation can help students build confidence, develop a deeper context for speaking, and create authentic opportunities for language use. In addition, they outline the para- and extra-linguistic techniques that can improve expression and meaningful communication. Each section includes sample activities, such as script analysis for improving fluency, and assessment suggestions. Readers do not need to have experience with performance or drama to learn how to incorporate these practices into the ESL classroom.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.1470.XXIV.14.9 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.1469.XXIV.14.9 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reader's Choice / Sandra Silberstein, Barbara K. Dobson, Mark A. Clarke. - 5th edition - Ann Arbor : University of Michigan Press, c2008. - XXVI, 410 pages : illustrations ; 28 cm.
Includes bibliographical references.
Reader's Choice is among the world's best loved and most successful ESL/EFL textbooks for the teaching of academic skills. Based on the theory that proficient reading requires the coordination of a number of skills, this classic text recognizes that the most important of these is the reader's ability to select the proper skills or strategies to solve each reading challenge. The exercises and readings in Reader's Choice help students to become independent, efficient readers. Each carefully selected reading is accompanied by a wide variety of exercises. Skills-focused units alternate with units centering on full reading passages. Reader's Choice, Fifth Edition, preserves this proven format and popular readings while bringing new material and updates to every unit from the previous edition.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18055 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19771.XXIV.14.2 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19770.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Michigan Teacher Training)
Bibliogr. s. 119-126. Indeks.
This book presents a linguistic approach to teaching reading in different subjects; an approach that focuses on language itself. Central to this approach is a view that knowledge is constructed in and through language and that language changes with changes in knowledge. As students move from elementary to secondary schools, they encounter specialized knowledge and engage in new contexts of learning in all subjects. This means that the language of secondary school learning is quite different from the language of the elementary years. Students need to develop specialized literacies (literacy relevant to each content area) as well as a critical literacy they can use across subject areas to engage with, reflect on, and assess specialized and advanced knowledge. This functional language analysis approach is shown using actual secondary social studies, science, and math textbooks and using a literary text.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14044.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
A textbook introduction to the methods by which the sound, vocabulary, and writing systems of two languages may be compared. Bibliogs.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.90 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.88.XXIV.10 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.89.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej