Sorting
Source
Books
(2)
Form of Work
Książki
(2)
Status
available
(3)
only on-site
(2)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Author
Makowski Michał
(1)
Miedziński Bogdan
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
MARKETING
(1)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Słowo kluczowe
badania marketingowe
(1)
budżet projektu
(1)
cena
(1)
cykl projektu
(1)
cykl życia produktu
(1)
dystrybucja
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
konsument
(1)
marketing
(1)
metodyka zarządzania projektami
(1)
portfel projektów
(1)
produkt
(1)
promocja
(1)
reklama
(1)
ryzyko
(1)
strategia marketingowa
(1)
strategiczna ocena projektu
(1)
zarządzanie czasem
(1)
zarządzanie jakością
(1)
zarządzanie marketingowe
(1)
zarządzanie projektami
(1)
zarządzanie zespołem
(1)
zespół projektowy
(1)
2 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 396-400.
"W niniejszej książce, jako płaszczyznę metodologiczną integrującą różne wątki zarządzania projektami, przyjęto podejście systemowe. Wyraża się ono przede wszystkim ujęciem projektu jako systemu zmierzającego do osiągnięcia określonych celów. Elementy podejścia systemowego wykorzystano zwłaszcza w ujęciu takich zagadnień, jak strukturyzacja zagadnienia projektowego, strategiczna ocena projektu, zarządzanie ryzykiem oraz kształtowanie form organizacyjnych zarządzania projektem." (ze Wstępu)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12155.IX.8 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13277.IX.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 157-158 i przy rozdz.
"Niniejsze opracowanie w sposób naukowy wyjaśnia podstawy marketingowej działalności przedsiębiorstw na rynku, jednocześnie wskazując prawidłowości praktycznego działania i konsekwencje podejmowanej aktywności. W celu właściwego zrozumienia koncepcji marketingu i zarządzania przedsiębiorstwem w oparciu o wiedzę o rynku, w opracowaniu obejmującym dziewięć rozdziałów, po każdym z nich zamieszczono część, mającą na celu sprawdzenie stopnia przyswojenia określonej wiedzy. Dodatkowo, każdemu rozdziałowi przyporządkowano zalecaną literaturę, dzięki której możliwe jest dalsze ugruntowanie wiedzy o charakterze naukowym." (z Wprowadzenia)
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12154 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12153.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13276.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again