Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Gfroerer Kelly
(1)
Nelsen Jane
(1)
Rubin Gretchen
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
angielski
(2)
Temat
Dyscyplina szkolna
(1)
Metody nauczania
(1)
Motywacja
(1)
Nauczanie
(1)
Osobowość
(1)
Psychologia
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Sukces
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Słowo kluczowe
classroom managment
(1)
discipline
(1)
education
(1)
personality profiles
(1)
psychology
(1)
school discipline
(1)
teachers
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Positive discipline)
Includes bibliographical references (pages 281-290) and index.
The Positive Discipline method has proved to be an invaluable resource for teachers who want to foster creative problem-solving within their students, giving them the behavioral skills they need to understand and process what they learn. In Positive Discipline Tools for Teachers, you will learn how to successfully incorporate respectful, solution-oriented approaches to ensure a cooperative and productive classroom. Using tools like "Connection Before Correction," "Four Problem-Solving Steps," and "Focusing on Solutions," teachers will be able to focus on student-centered learning, rather than wasting time trying to control their students' behavior. Each tool is specifically tailored for the modern classroom, with examples and positive solutions to each and every roadblock that stands in the way of cooperative learning.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 23546.XXIV.14.10 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 23545.XXIV.14.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
During her multibook investigation into human nature, Gretchen Rubin realized that by asking the suspiciously simple question “How do I respond to expectations?” we gain explosive self-knowledge. Rubin discovered that people fit into Four Tendencies: Upholders, Questioners, Obligers, and Rebels. Our Tendency shapes every aspect of our behavior, so understanding this framework lets us make better decisions, meet deadlines, suffer less stress and burnout, and engage more effectively. The Four Tendencies explain why we act and why we don’t act.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 23532.XXIV.14.10 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 23531.XXIV.14.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej