Sorting
Source
Books
(1)
Form of Work
Książki
(1)
Status
only on-site
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Author
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
WIZERUNEK PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
Słowo kluczowe
kultura organizacyjna
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
public relations
(1)
wartość przedsiębiorstwa
(1)
wizerunek
(1)
wizerunek równoległy
(1)
1 result Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 279-191, netogr. s. 291.
Książka zawiera nową, oryginalną koncepcję wizerunku równoległego (nazwaną teorią PI), która powstała w wyniku 25-letnich badań autora nad kształtowaniem sie wizerunku, prowadzonych w kraju i za granicą. W pracy przedstawiono rozbudowna teorię PI, w tym kompleksowy model kształtowania wizerunku, który zweryfikowano za pomocą dodatkowych badań oraz analizy czynnikowej. Dla czytelnika poszukującego nowych koncepcji zarządzania rozważania na temat wizerunku równoległego będą inspiruującą lekturą. Teoretyków zainteresuje nowe, niekonwencjonalne spojrzenie na teorie kształtowania wizerunku, jako istotnego elementu w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa. Menedżerowie zaś znajdą tu nie tylko oryginalne rozwiązania, ale także informacje, jak dokonać implementacji teorii PI do praktyki gospodarczej. Przedstawiciele branży reklamowej, instytucji i organizacji, dowiedzą się ponadto, jak zastosować teorie PI w zarządzaniu kryzysowym oraz kreowaniu wizerunku branży i kraju.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13361.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again