Sorting
Source
Books
(5)
Form of Work
Książki
(5)
Status
available
(5)
only on-site
(4)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(4)
Author
Siedlecka Agnieszka (1975- )
(2)
Jewtuchowicz Aleksandra
(1)
Kuć-Czajkowska Katarzyna
(1)
Rzeńca Agnieszka
(1)
Sidor Monika
(1)
Smarzewska Agnieszka (1973- )
(1)
Szromnik Andrzej
(1)
Zwolińska-Ligaj Magdalena (1977- )
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(2)
Country
Poland
(5)
Language
Polish
(5)
Subject
MARKETING TERYTORIALNY
(4)
EKOROZWÓJ
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
MIASTA
(1)
POLITYKA REGIONALNA
(1)
TURYSTYKA
(1)
Słowo kluczowe
wizerunek miasta
(5)
marketing terytorialny
(4)
wizerunek regionu
(3)
ekorozwój
(1)
globalizacja
(1)
inwestycje zagraniczne
(1)
jednostka samorządu terytorialnego
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
konsultacje społeczne
(1)
marka
(1)
miasto
(1)
orientacja rynkowa
(1)
partycypacja społeczna
(1)
produkt
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
region
(1)
rozwój lokalny
(1)
rozwój regionalny
(1)
społeczeństwo obywatelskie
(1)
targi
(1)
turystyka miejska
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie publiczne
(1)
5 results Filter
Book
In basket
Streszcz. ang. przy pracach.
Bibliogr. przy pracach.
Głównym wyzwaniem, przed jakim obecnie stoją wszystkie gospodarki, bez względu na ich wielkość i zaawansowanie w rozwoju lub w transformacji jest globalizacja i ściśle z nią związana regionalizacja. Z jednej strony obserwujemy zjawisko coraz większego umiędzynarodowienia produkcji, co powoduje rozbicie przestrzeni lokalnej. Z drugiej, w miarę pogłębiania się tego procesu wzrasta znaczenie poziomu lokalnego i regionalnego w rozwoju ekonomicznym. Globalizacja jest procesem dynamicznym, którego rezultaty są jeszcze trudne do określenia, ponieważ jej przebieg warunkują zjawiska z pozoru przeciwstawne, przeplatające się wzajemnie i pojawiające się równocześnie w skali świata oraz wewnątrz mniejszych obszarów, takich jak kraje, miasta i regiony. Jest ona jednym z głównych problemów, przed którymi staje współczesny człowiek, i oznacza jakościowe zmiany i pojawienie się nowego paradygmatu, określającego nowe ramy odniesienia dla gospodarek i społeczeństw.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9991.XIII.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Niniejsza monogafia jest próba przybliżenia problematyki roli wizerunku w kształtowaniu orientacji rynkowej regionu. Składa się ona z dwóch części. Pierwsza została poświęcona problematyce marek terytorialnych, natomiast druga - wybranym, różnorodnym zagadnieniom narzędzi i sposobów kreowania wizerunku regionu.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.16129 [Magazyn 1], P.16106 [Magazyn 1], P.16100 [Magazyn 1], P.16110 [Magazyn 1], P.16115 [Magazyn 1], P.16119 [Magazyn 1], P.16123 [Magazyn 1], P.16127 [Magazyn 1], P.16101 [Magazyn 1], P.16112 [Magazyn 1], P.16126 [Magazyn 1], P.16105 [Magazyn 1], P.16118 [Magazyn 1], P.16116 [Magazyn 1], P.16125 [Magazyn 1], P.16120 [Magazyn 1], P.16108 [Magazyn 1], P.16104 [Magazyn 1], P.16122 [Magazyn 1], P.16114 [Magazyn 1], P.16121 [Magazyn 1], P.16103 [Magazyn 1], P.16113 [Magazyn 1], P.16111 [Magazyn 1], P.16124 [Magazyn 1], P.12759 [Magazyn 1], P.16102 [Magazyn 1], P.16109 [Magazyn 1], P.16117 [Magazyn 1], P.16107 [Magazyn 1], P.16128 [Magazyn 1] (31 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12757.XIII.6 [Wypożyczalnia C], P.12758.XIII.6 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13865.XIII.6 [Czytelnia C], 13866.XIII.6 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Publikacja opiera się na analizie doświadczeń konkretnych ośrodków miejskich (studiach przypadków). Składa się z dwudziestu tekstów naukowych, zebranych w trzy bloki tematyczne, prezentujące kolejno: partycypacje obywatelska, marketing terytorialny oraz charakterystykę zróżnicowania społecznego miast. Zaprezentowane w publikacji analizy, stanowiska, wnioski to jedynie niewielki fragment opinii, jaki wyłania sie z wymiany myśli nad kondycją dzisiejszych miast.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14908.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Publikacja prezentuje tendncje obecne współcześnie w marketingu terytorialnym. Książka składa się z dwóch części, ukazujących w pierwszej kolejności problematykę kształtowania działań marketingowych podmiotów publicznych, w drugiej zaś identyfikującej powiat i gminę na rynku. Poruszane w pierwszej części publikacji zagadnienia odnoszą się do ukonstytuowania marketingu terytorialnego w ramach zarządzania publicznego, budowania przewagi konkurencyjnej jednostek terytorialnych oraz wskazania marketingu terytorialnego jako determinanty rozwoju lokalnego. Z kolei część druga stanowi próbę konfrontacji praktycznych działań realizowanych przez wybrane jednostki samorządowe z przesłankami teoretycznymi z zakresu literatury przedmiotu.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.16083 [Magazyn 1], P.16074 [Magazyn 1], P.16082 [Magazyn 1], P.16081 [Magazyn 1], P.16096 [Magazyn 1], P.16071 [Magazyn 1], P.16088 [Magazyn 1], P.16091 [Magazyn 1], P.16089 [Magazyn 1], P.16095 [Magazyn 1], P.16084 [Magazyn 1], P.16092 [Magazyn 1], P.16090 [Magazyn 1], P.16070 [Magazyn 1], P.16076 [Magazyn 1], P.16093 [Magazyn 1], P.16073 [Magazyn 1], P.16080 [Magazyn 1], P.12762 [Magazyn 1], P.16094 [Magazyn 1], P.16087 [Magazyn 1], P.16078 [Magazyn 1], P.16085 [Magazyn 1], P.16079 [Magazyn 1], P.16072 [Magazyn 1], P.16086 [Magazyn 1], P.16097 [Magazyn 1], P.16098 [Magazyn 1], P.16077 [Magazyn 1], P.16075 [Magazyn 1], P.16099 [Magazyn 1] (31 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12761.XIII.6 [Wypożyczalnia C], P.12760.XIII.6 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13867.XIII.6 [Czytelnia C], 13868.XIII.6 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo omawia: genezę i warunki rozwoju marketingu terytorialnego, proces budowania strategii marketingowej jednostek osadniczych, różne aspekty koncepcji produktu w marketingu terytorialnym, kwestię tworzenia wizerunku miast i regionów, wzajemną relację między marketingiem przedsiębiorstwa a marketingiem regionu, znaczenie różnych form powiązań partnerstwa w relacjach miast i regionów z otoczeniem, rolę targów w aktywizacji lokalnych środowisk gospodarczych, instrumenty marketingowe miast i regionów zorientowane na pozyskiwanie inwestorów zagranicznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 10424.XIII.6 [Magazyn 1], P.8859 [Magazyn 1], P.8860 [Magazyn 1] (3 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again