Sorting
Source
Books
(54)
Form of Work
Książki
(54)
Publikacje naukowe
(4)
Status
only on-site
(48)
available
(44)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(17)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(27)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(48)
Author
Adamus-Matuszyńska Anna
(2)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(2)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(2)
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Mruk Henryk
(2)
Siedlecka Agnieszka (1975- )
(2)
Austen-Tynda Agata
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Brzezińska-Stec Halina
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Daszkiewicz Magdalena
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Dąbrowski Tomasz Jarosław
(1)
Dębski Maciej
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Fazlagić Jan
(1)
Folga Radosław (1978- )
(1)
Füchsel Halina
(1)
Gackowski Tomasz
(1)
Geryk Marcin
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Jabłonowska Lidia
(1)
Jażdżewska Iwona
(1)
Jewtuchowicz Aleksandra
(1)
Kall Jacek
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Komańda Marcin
(1)
Kudrawiec Jolanta
(1)
Kuć-Czajkowska Katarzyna
(1)
Kwiatkowska Grażyna Ewa (1957- )
(1)
Kęsy Marcin
(1)
Lipka Anna
(1)
Lundén Björn (1944- )
(1)
Marciszewska Barbara
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
Maćkowska Renata
(1)
Moszyński Michał
(1)
Nawrocka Elżbieta (nauki ekonomiczne)
(1)
Nęcki Zbigniew (1947- )
(1)
Olszak Celina M
(1)
Palęcka Alicja
(1)
Patterson Miles L
(1)
Pawłowska Bartumiła
(1)
Przylipiak Mirosław (1955- )
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rzeńca Agnieszka
(1)
Sagan Adam
(1)
Sagan Adam (1963- )
(1)
Sidor Monika
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Smarzewska Agnieszka (1973- )
(1)
Svensson Ulf
(1)
Szadok-Bratuń Aleksandra
(1)
Szczodry Helena
(1)
Szromnik Andrzej
(1)
Szulc Magdalena (socjolog)
(1)
Tabernacka Magdalena (1974- )
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Warat Marta
(1)
Waśkowski Zygmunt
(1)
Winch Sławomir
(1)
Wojcik Krystyna
(1)
Wolanin-Jarosz Elżbieta
(1)
Wrona Sylwia (ekonomia)
(1)
Zaleśkiewicz Tomasz
(1)
Zawadzka Anna Maria
(1)
Ziemba Ewa
(1)
Zwolińska-Ligaj Magdalena (1977- )
(1)
Łebkowski Michał
(1)
Łukasik Agata
(1)
Łączyński Marcin
(1)
Żbikowska Agnieszka
(1)
Żyminkowski Tomasz
(1)
Year
2020 - 2025
(2)
2010 - 2019
(35)
2000 - 2009
(17)
Time Period of Creation
2001-
(4)
Country
Poland
(54)
Language
Polish
(54)
Subject
PUBLIC RELATIONS
(8)
FIRMA (nazwa)
(5)
MARKETING TERYTORIALNY
(5)
TURYSTYKA
(4)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(3)
MARKETING
(3)
SŁUŻBA ZDROWIA
(3)
ZARZĄDZANIE
(3)
ZNAKI TOWAROWE
(3)
BANKI
(2)
MIASTA
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(2)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(2)
WIZERUNEK PRZEDSIĘBIORSTWA
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
BIBLIOTEKARSTWO
(1)
BIBLIOTEKARZE
(1)
BIUROWOŚĆ
(1)
Banki
(1)
Blogerzy
(1)
Dziedzictwo kulturowe
(1)
EKOROZWÓJ
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
INNOWACJE
(1)
Image
(1)
Instagram
(1)
KADRY
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KOBIETA
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KONKURENCJA
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
KRYZYS GOSPODARCZY
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Krauze, Ryszard (1956- )
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(1)
MARKETING PERSONALNY
(1)
Marketing
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Metody badawcze
(1)
Miasta
(1)
Moda
(1)
ORGANIZACJA
(1)
POLITYKA REGIONALNA
(1)
PORADNIKI
(1)
POZNANIE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(1)
PRZYDATNOŚĆ ZAWODOWA
(1)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
RYZYKO GOSPODARCZE
(1)
SEKRETARKI i SEKRETARZE
(1)
SOCJOTECHNIKA
(1)
SPOŁECZEŃSTWO
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(1)
SZKOLNICTWO
(1)
SZPITALE
(1)
TRANSFORMACJA SYSTEMU SPOŁECZNO-GOSPODARCZEGO
(1)
URBANISTYKA
(1)
USŁUGI
(1)
WARTOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
Wideoblog
(1)
Wizerunek medialny
(1)
Wizerunek miasta
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
ZMIANA SPOŁECZNA
(1)
ŁÓDŹ (woj. łódzkie)
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Subject: time
2001-
(3)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
Subject: place
Oświęcim (woj. małopolskie)
(1)
Polska
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
PORADNIKI
(4)
PODRĘCZNIKI
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Domain
Media i komunikacja społeczna
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
wizerunek
(34)
public relations
(14)
marka
(10)
reklama
(10)
wizerunek firmy
(9)
marketing
(8)
Internet
(6)
komunikacja
(6)
marketing terytorialny
(6)
przedsiębiorstwo
(6)
zarządzanie
(6)
sponsoring
(5)
wizerunek miasta
(5)
jednostka samorządu terytorialnego
(4)
komunikacja marketingowa
(4)
lobbing
(4)
etyka
(3)
marketing wewnętrzny
(3)
miasto
(3)
region
(3)
służba zdrowia
(3)
targi
(3)
tożsamość
(3)
usługi medyczne
(3)
wizerunek banku
(3)
wizerunek marki
(3)
wizerunek regionu
(3)
badania marketingowe
(2)
banki
(2)
bibliotekarz
(2)
dystrybucja
(2)
human relations
(2)
informacja publiczna
(2)
innowacyjność przedsiębiorstw
(2)
jakość usług
(2)
klaster
(2)
kobiety
(2)
komunikacja interpersonalna
(2)
konsument
(2)
kultura organizacyjna
(2)
marketing bankowy
(2)
media społecznościowe
(2)
organizacja
(2)
pacjenci
(2)
portal społecznościowy
(2)
praca
(2)
produkt
(2)
produkt turystyczny
(2)
promocja
(2)
psychologia
(2)
reputacja przedsiębiorstwa
(2)
satysfakcja klienta
(2)
społeczeństwo obywatelskie
(2)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
sytuacja kryzysowa
(2)
turystyka
(2)
usługi
(2)
wartość przedsiębiorstwa
(2)
zarządzanie jakością
(2)
zarządzanie personelem
(2)
zarządzanie portfelem marek
(2)
zarządzanie publiczne
(2)
zarządzanie wiedzą
(2)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(2)
Business Intelligence
(1)
CRM
(1)
Facebook
(1)
Intranet
(1)
Krauze, Ryszard
(1)
administracja publiczna
(1)
akulturacja
(1)
architektura
(1)
asystentka
(1)
atrakcyjność turystyczna
(1)
autokreacja
(1)
autoprezentacja
(1)
benchmarking
(1)
biblioteka
(1)
biblioteka akademicka
(1)
biseksualność
(1)
blog modowy
(1)
branding
(1)
cena
(1)
demografia
(1)
dobro osobiste
(1)
doskonalenie zawodowe
(1)
dziedzictwo kulturowe
(1)
e-commerce
(1)
e-urząd
(1)
e-zarządzanie
(1)
ekonomia
(1)
ekorozwój
(1)
emocje
(1)
faktoring
(1)
feminizm
(1)
fundamentalizm religijny
(1)
gabinet lekarski
(1)
globalizacja
(1)
gospodarka oparta na wiedzy
(1)
gospodarka turystyczna
(1)
54 results Filter
Book
In basket
Bibliografia na stronach 299-300. Indeksy.
Metody badania wizerunku w mediach są niezwykle atrakcyjną nowością wydawniczą na polskim rynku badań mediów. Casus polskiego biznesmena Ryszarda Krauzego jest dobrze dobranym przykładem analizy kreowania pozytywnego wizerunku, jak również jego niszczenia w przestrzeni publicz­nej. O czym zatem jest ta książka? O tym, jak to robić w sposób profesjonalny, jakie metodologiczne ustalenia znajdują tu zastosowanie, jakie to może rodzić następstwa dla jednostki w sferze publicznej ? - i o tym wszystkim piszą w sposób niezwykle interesujący i badawczo odkrywczy młodzi analitycy, działający przy Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Czy warto sięgnąć po tę książkę? - tak i to jak najszybciej, po to, aby poszerzyć wiedzę i umiejętności badawcze w zakresie komunikacji społecznej. prof. Teresa Sasińska-Klas, Uniwersytet Jagielloński
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19560.VI.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19559.VI.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
(Człowiek w Firmie)
Prawie każda organizacja stoi przed koniecznością przeprowadzenia procesów zmieniających stan lub strukturę załogi, a decyzje odnoszące się do nich rzadko podejmowane są w warunkach pewności. Zarządzanie zasobami ludzkimi zawiera znaczny potencjał ryzyka, którego nie można uniknąć. Podejmując to ryzyko firma może jednak zwiększyć swoje szanse nie tylko na przetrwanie, ale i na rozwój, a zasoby ludzkie mogą zostać wzbogacone. Autorka odpowiada na szereg zasadniczych pytań związanych z zarządzaniem kapitałem ludzkim.Książka zawiera wiele przykładów i wskazówek postępowania, które mogą być przydatne zarówno dla wykładowców i studentów, jak i praktyków w przedsiębiorstwach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2773.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress)
Internet jest nie tylko rewolucyjnym medium, pierwszym o naprawdę masowym zasięgu działania. Stanowi on przede wszystkim fascynujący alternatywny świat. Działa jak magnes, co roku przyciągając nowych użytkowników. Niczym używka, wciąż odnotowuje wydłużenie czasu kontaktu z odbiorcą. I last but not least -- Internet to niekończący się pasaż handlowy, wymarzone miejsce spotkań podaży i popytu. Poznaj specyfikę światowej sieci WWW i znajdź w niej właściwe miejsce dla Twojej marki. E-marketing rządzi się własnymi prawami -- z jednej strony bezustannie stawia firmy przed nowymi wyzwaniami, z drugiej zaś stale kreuje nowe narzędzia dotarcia do klienta. A są one naprawdę fascynujące: możliwość dowolnej personalizacji przekazu, olbrzymia ilość kanałów, a przede wszystkim atrakcyjne społeczności -- ludzie młodzi, aktywni, hobbyści, biznesmeni oraz entuzjaści nowinek. Mogą oni zostać ambasadorami Twojej marki, ale mogą też ją zniszczyć. Dlatego musisz poznać zasady rządzące Internetem i jego społecznościami, a następnie zacząć budować instrumenty wywierania wpływu i wykorzystać je dla dobra Twojego produktu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7876.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8970.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. [213]-226. Indeksy.
Czy można ocenić człowieka na podstawie pierwszego wrażenia? Czy sposób ubierania się, marka samochodu lub wystrój mieszkania ujawniają prawdę o nas samych? Skoro nasze słowa niosą tylko 30% znaczenia, to jak komunikujemy pozostałe 70%? Autor, światowej sławy badacz komunikacji niewerbalnej, rozprawia się z mitami i przekonaniami na ten temat. Konfrontuje je z najnowszymi doniesieniami naukowymi i wysnuwa zaskakujące wnioski. Książka adresowana jest do czytelników, którzy cenią fachową wiedzę popartą wynikami badań naukowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11249.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12337.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 230-244.
Kreowanie wizerunku miasta o tożsamości obciążonej dziedzictwem historycznym to zagadnienie nowatorskie w marketingu terytorialnym. Specjalnie na potrzeby publikacji zdefiniowano kategorię miast-pomników i przyjęto, iż obiektem wybitnie reprezentującym tę grupę będzie miasto Oświęcim. Postawiono zatem pytanie badawcze: czy tragiczne historyczne dziedzictwo Oświęcimia może stanowić punkt wyjścia do budowania nowych wartości i kreowania wizerunku stwarzającego szansę do rozwoju terytorium i wspólnoty lokalnej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 21941.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(XII Konserwatorium Wiedzy o Mieście ; 1)
Bibliogr. przy ref.
W tomie przedstawiono wybrane przykłady przemian, jakie zaszły lub zachodzą aktualnie we Wrocławiu, Warszawie, Szczecinie, ale także w Kielcach, Sosnowcu czy Koszalinie. Różnorodność analiz podejmowanych w prezentowanych pracach pokazuje szerokie spektrum zmian dokonujących się w ostatnich latach i świadczy, że dotyczą one zarówno życia społecznego, problematyki demograficznej, gospodarczej, jak i przestrzennej. W drugiej części zgrupowano opracowania dotyczące transformacji w Łodzi, traktując to miasto jako celowo wybrane "Studium przypadku". Dobór szczegółowej problematyki w tej części wskazuje z jednej strony na pewną powtarzalność zmian zachodzących w dużych miastach w Polsce (demograficznych, gospodarczych, społecznych itp..), z drugiej pokazuje indywidualność przekształceń wynikającą z genezy, układu przestrzennego czy specyfiki społecznej Łodzi.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11523.XIII.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Public relations : wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 3 zm. i rozsz. - Warszawa : Wydawnictwo Placet, 2005. - 927, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 899-909. Indeks.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 11380 [Magazyn 2] (1 egz.)
Book
In basket
(Monografie i Opracowania / Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, ISSN 2084-6193 ; nr 241)
Bibliogr. s. 297-330.
Efektem rozważań zawartych w niniejszej książce jest wkład pracy w rozwój nauki w dziedzinie nauk ekonomicznych, w dyscyplinie ekonomia i dyscyplinie szczegółowej ekonomika turystyki, a dotyczący: twórczej systematyzacji istniejącego dorobku naukowego oraz próby jego krytycznej oceny, czego zwieńczeniem są autorskie definicje wizerunku i obszaru recepcji turystycznej, zastosowania teorii ekonomii do rozwiązania złożonych problemów, odnoszących się do funkcjonowania rynku i obszaru recepcji turystycznej, pogłębienia wiedzy naukowej na temat kształtowania wizerunku obszaru recepcji turystycznej i sformułowania rekomendacji dla polityki turystycznej, zaproponowania metodyki pomiaru wizerunku obszaru recepcji turystycznej z punktu widzenia jego podstawowych atrybutów - potencjału wzrostowego i siły oddziaływania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13459.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14424.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 279-191, netogr. s. 291.
Książka zawiera nową, oryginalną koncepcję wizerunku równoległego (nazwaną teorią PI), która powstała w wyniku 25-letnich badań autora nad kształtowaniem sie wizerunku, prowadzonych w kraju i za granicą. W pracy przedstawiono rozbudowna teorię PI, w tym kompleksowy model kształtowania wizerunku, który zweryfikowano za pomocą dodatkowych badań oraz analizy czynnikowej. Dla czytelnika poszukującego nowych koncepcji zarządzania rozważania na temat wizerunku równoległego będą inspiruującą lekturą. Teoretyków zainteresuje nowe, niekonwencjonalne spojrzenie na teorie kształtowania wizerunku, jako istotnego elementu w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa. Menedżerowie zaś znajdą tu nie tylko oryginalne rozwiązania, ale także informacje, jak dokonać implementacji teorii PI do praktyki gospodarczej. Przedstawiciele branży reklamowej, instytucji i organizacji, dowiedzą się ponadto, jak zastosować teorie PI w zarządzaniu kryzysowym oraz kreowaniu wizerunku branży i kraju.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13361.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing szkoły / Jan Fazlagić. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2011. - 253 s. : il. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 251-253.
Książka zawiera analizę najważniejszych zagadnień związanych z marketingiem szkoły, począwszy od opisu rynku oświatowego, a skończywszy na badaniach marketingowych w szkole. Uwzględnia najbardziej aktualne zjawiska ważne z punktu widzenia marketingu szkoły, np. web 2.0, elementy tak modnej ostatnio ekonomii behawioralnej itp. Publikacja skierowana jest do dyrektorów szkół i innych placówek oświatowych, a także wszystkich tych, którzy interesują się tematyką marketingowego zarządzania w oświacie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11980.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Publikacja to zbiór artykułów będących owocem wymiany doświadczeń bibliotekarzy – praktyków z wieloletnim stażem. Determinanty wyboru zawodu bibliotekarza, studia bibliotekoznawcze a realia pracy zawodowej, osobowość bibliotekarza, nowe wyzwania w zawodzie, zewnętrzny wizerunek pracownika nowoczesnej biblioteki, metody właściwej rekrutacji pracowników, ocena mierzalnych i niemierzalnych aspektów pracy bibliotekarzy, przyszłość bibliotekarstwa dziedzinowego to jedne z wielu tematów, jakimi zajęli się autorzy tekstów publikowanych w niniejszej monografii. Ufamy, że prezentowana publikacja stanie się inspiracją do rozwoju i działania szerszego kręgu bibliotekarzy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 11581.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 167-169.
Prezentowana publikacja poświęcona jest strategii budowania pozycji rynkowej gabinetów lekarskich oraz placówek medycznych. Przedstawiono w niej miejsce gabinetów lekarskich na rynku usług medycznych, koncepcję marketingowego zarządzania gabinetem, a także elementy konieczne do jego efektywnego wdrożenia, takie jak: wiedza na temat potrzeb i zachowań pacjentów, umiejętność tworzenia oraz zarządzania wizerunkiem i marką placówki, kształtowania cen, komunikowania się z podmiotami otoczenia czy prowadzenia negocjacji.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10057 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.10056.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11670.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, filmografia, netografia na stronach 201-210.
Monografia podejmuje temat autokreacji wizerunkowej w mediach społecznościowych wśród blogerów modowych w perspektywie genologii literackiej. Jej celem jest wskazanie zależności gatunkowości wybranych kanałów mediów społecznościowych i kreowanego za ich pomocą wizerunku oraz potwierdzenie hipotezy, że każdy omawiany kanał social mediów może być definiowany jako osobny gatunek lub makrogatunek, co w efekcie wpływa na rodzaj podejmowanych w nim działań. Praca podzielona jest na cztery rozdziały: w rozdziale pierwszym ukazano związki mody z kreowaniem wizerunku, w drugim podjęto analizę mediów społecznościowych jako obszaru kreowania wizerunku, trzeci rozdział rozpatruje social media z genologicznego punktu widzenia, natomiast czwarty poświęcony jest autokreacji blogerów modowych w mediach społecznościowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 22516.VI.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 22515.VI.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 221-226.
Książka podejmuje tematykę zarządzania w służbie zdrowia, w szczególności zaś postaw personelu medycznego wobec zarządzania szpitalem. Książka składa się z dwóch części. W pierwszej autorzy opisują problematykę organizacji służby zdrowia i zarządzania oraz podnoszenia kwalifikacji menedżerskich. Druga część zawiera wyniki badań ankietowych przeprowadzonych na ponad tysiącu pracowników reprezentujących kilka zawodów medycznych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13161.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14279.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Netografia s. 225-228.
Bibliogr. s. 215-225.
Monografia jest poświęcona badaniom i praktyce public relations. Artykuły zawarte w książce podejmują dalsze zagadnienia związane z tą praktyczną działalnością podkreślając, że PR rozszerza zakres swojego oddziaływania, dotyczy nowych organizacji, obszarów aktywności, a także wykorzystuje środki i techniki do niedawna zarezerwowane dla innych sfer praktycznej działalności w zarządzaniu organizacjami. Kluczową cechą publikacji jest poszukiwanie nowych rozwiązań dla praktyki PR oraz innych niż dotąd obszarów badawczych. Celem monografii jest ujawnienie różnych sposobów myślenia o public relations, a także postawienie przed badaczami i praktykami inspirujących pytań o techniki PR, zakres oddziaływania PR na różne obszary życia społeczno-gospodarczego oraz czynniki, które wpływają tak na praktykę PR, jak i wizerunek organizacji. (ze Wstępu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14918.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie)
Bibliogr. s. 231-242 i przy rozdz. Indeks.
Autorzy książki - na podstawie własnych badań - przedstawiają diagnozę działalności PR w samorządach terytorialnych, a następnie wskazują, jak należy ją realizować, jakie funkcje i zadania powinna spełniać oraz jakie narzędzia i instrumenty komunikowania się można w tym celu wykorzystywać. Publikacja składa się z części teoretycznej, uwzględniającej specyfikę public relations jednostek samorządu terytorialnego, oraz z części empirycznej, zawierającej raport z przeprowadzonych badań. Ostatni rozdział poświęcony jest zagadnieniom etycznym, omawianym zarówno w aspekcie teoretycznym, jak i praktycznym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12769.XIII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 401-430. Indeksy.
Wiedza psychologiczna jest bardzo istotna zarówno dla skutecznego rozwijania biznesu, jak i dla kontrolowania zachowań wyborczych w polityce. Autorzy książki, najwybitniejsi polscy specjaliści z psychologii poznawczej, społecznej i ekonomicznej, którzy są nie tylko teoretykami, ale wykorzystują wiedzę naukową w praktyce, zapoznają czytelników z najnowszymi odkryciami dotyczącymi procesów umysłowych. W poszczególnych rozdziałach koncentrują się na zagadnieniach związanych m.in. z podejmowaniem decyzji finansowych i marketingowych, tworzeniem skutecznych reklam, badaniem wizerunku marki, analizowaniem zachowań konsumentów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11857.III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13030.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Analiza Współczesnych Zjawisk Społecznych)
Bibliogr. przy rozdz.
Książka posiada bezs wątpienia wysoką wartość poznawczą, wynikającą z faktu, że odnosi się ona do interesującej i ważnej społecznie problematyki, jaką są zjawiska i procesy psychospołeczne będące przedmiotem badań poszczególnych autorów. Zaletą książki jest wielostronne podejście do podjętych zagadnień reprezentatywnych dla różnych dziedzin nauki, takich jak np. psychologia, pedagogika i socjologia. Dzięki temu w istotny sposób publikacja wzbogaca wiedzę psychologiczną, która może wydatnie usprawnić podejmowanie decyzji w sprawie działań pomocowych ukierunkowanych na poprawę sytuacji "jednostki w ponowoczesnym świecie". Bogata zawartość merytoryczna książki powoduje, że powinna ona spotkać się z żywym zainteresowaniem nie tylko psychologów, pedagogów i socjologów, ale także specjalistów z innych dziedzin nauki.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12413.VI.3 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie / Wydawnictwo C.H. Beck. Turystyka - Rekreacja - Sport)
Bibliogr. s. 115-120. Indeks.
Książka prezentuje zagadnienia dotyczące turystyki w nowym ujęciu nauk ekonomicznych, akcentującym znaczenie doświadczeń i emocji – a więc czynników o charakterze szczególnie niematerialnym i subiektywnym – w procesie kształtowania popytu i podaży produktów turystycznych. Autorka analizuje emocje i doświadczenia turystów jako istotne komponenty produktów turystycznych, a jednocześnie determinanty popytu turystycznego. Książka zawiera zatem charakterystykę i analizę głównych elementów rynku (produktu i podaży oraz popytu) w nowym ujęciu, zgodnie z którym doświadczenia turysty (obecne i oczekiwane) są interpretowane nie tylko jako kryterium wyboru produktu turystycznego, lecz także jako źródło tworzenia jego wartości i wyznacznik jego ceny.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9918 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9916.XX.5 [Wypożyczalnia B], P.9917.XX.5 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11516.XX.5 [Czytelnia B], 11517.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again