Sorting
Source
Books
(4)
Form of Work
Książki
(4)
Status
available
(3)
only on-site
(3)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Author
Drapińska Anna
(1)
Fazlagić Amir Jan
(1)
Flejterski Stanisław (1948- )
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Subject
USŁUGI
(2)
INNOWACJE
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
SZKOLNICTWO
(1)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Słowo kluczowe
usługi edukacyjne
(4)
marketing
(2)
rynek usług
(2)
Internet
(1)
doradztwo
(1)
edukacja
(1)
ekonomika usług
(1)
gospodarka oparta na wiedzy
(1)
handel
(1)
konsulting
(1)
konsument
(1)
międzynarodowy handel usługami
(1)
promocja
(1)
szkoła wyższa
(1)
szkoły
(1)
transport morski
(1)
ubezpieczenie
(1)
usługi
(1)
usługi bankowe
(1)
usługi doradcze
(1)
usługi hotelarskie
(1)
usługi komunalne
(1)
usługi logistyczne
(1)
usługi medyczne
(1)
usługi pocztowe
(1)
usługi portowo-żeglugowe
(1)
usługi publiczne
(1)
usługi telekomunikacyjne
(1)
usługi transportowo-spedycyjne
(1)
usługi turystyczne
(1)
usługi ubezpieczeniowe
(1)
zarządzanie jakością
(1)
zarządzanie personelem
(1)
zarządzanie relacjami
(1)
4 results Filter
Book
In basket
(Seria: Zarządzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 333-348. Indeks.
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom problematyki zachowań konsumentów na rynku usług, a także zbadanie, czy na decyzje konsumentów oraz czynniki kształtujące ich zachowania wpływa specyfika wybranych rynków usług. Autorzy badają: jak przeobraża się rynek usług w Polsce i w Unii Europejskiej; jak kształtuje się ten rynek w kontekście współczesnych uwarunkowań; jakie działania marketingowe są na nim prowadzone; jak zachowują się konsumenci na poszczególnych rynkach usług; jakie czynniki wpływają na ich zachowania nabywcze. Monografia jest kierowana do studentów i nauczycieli kierunków ekonomicznych jako pomoc do wykładów i ćwiczeń z przedmiotów: Zachowania nabywców, Marketing usług, Zarządzanie usługami, a także jako lektura uzupełniająca z przedmiotów: Zarządzanie marketingowe, Podstawy marketingu. Sięgną po nią również osoby prowadzące szkolenia z zakresu zachowań nabywców i zarządzania usługami, a także słuchacze studiów podyplomowych i doktoranckich, związanych z marketingiem i zarządzaniem.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14918 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14917.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15733.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 289-303.
Autorka proponuje w książce nowatorskie podejście do zarządzania i marketingu w szkolnictwie wyższym, jakim jest zarządzanie relacjami. Jest ono propozycją nowoczesnego zarządzania, które z jednej strony może pomóc uczelniom w osiąganiu przewagi konkurencyjnej, z drugiej zaś nie jest sprzeczne z akademickim etosem i misją. W książce opisano zarządzanie relacjami z różnymi podmiotami w otoczeniu rynkowym uczelni (np. klientami, przedsiębiorstwami, państwem). Szczególną uwagę zwrócono na relacje uczelni ze studentami. Oparto się zarówno na najnowszej literaturze światowej, jak i wynikach badań własnych. Czytelnik znajdzie tu naukowe teorie, potwierdzające słuszność wysuwanych tez, a także przykłady praktycznych narzędzi niezbędnych szkołom wyższym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13144.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Marketingowe zarządzanie szkołą /Amir Jan Fazlagić. - Warszawa : Wydawnictwa CODN - Centralnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli, cop. 2003. - 164 s. : il. ; 24 cm.
(Zarządzanie Szkołą)
Bibliogr. s. 162-164.
PUBLIKACJA DOSTĘPNA W CZYTELNI W DZIALE V
Book
In basket
Bibliogr. s. 551-553 i przy rozdz. Indeks.
Pierwsze na rynku polskim, tak obszerne i kompleksowe kompendium wiedzy na temat usług - najdynamiczniej rozwijającego się obecnie sektora gospodarki. Zawiera przegląd 15 głównych rozdziałów usług, omawianych w aspektach: teoretycznym, terminologicznym, marketingowym, finansowym oraz ich pozycji w gospodarce światowej i polskiej. Najważniejszymi atutami podręcznika są: kompleksowe ujęcie, podkreślenie specyfiki poszczególnych rodzajów usług, przykłady z praktyki, bogata bibliografia, indeks rzeczowy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13471.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14429.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again