Sorting
Source
Books
(3)
Form of Work
Książki
(3)
Status
only on-site
(3)
Branch
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Author
Buko Jacek
(1)
Gaweł Łukasz
(1)
Janicka Joanna (1959- )
(1)
Mazurek-Kusiak Anna K
(1)
Sawicki Bogusław (1952- )
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
TURYSTYKA
(2)
AGROTURYSTYKA
(1)
KULTURA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
SZLAKI TURYSTYCZNE
(1)
TURYSTYKA KULTUROWA
(1)
USŁUGI
(1)
Subject: time
2001-0
(1)
Słowo kluczowe
szlak kulturowy
(3)
turystyka kulturowa
(3)
agroturystyka
(2)
dziedzictwo kulturowe
(2)
produkt turystyczny
(2)
szlaki turystyczne
(2)
zarządzanie
(2)
Lubelszczyzna
(1)
funkcja turystyczna
(1)
konkurencyjność
(1)
marketing
(1)
markowy produkt turystyczny
(1)
organizacja turystyczna
(1)
popyt turystyczny
(1)
produkt regionalny
(1)
promocja
(1)
przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
rozwój regionalny
(1)
rynek turystyczny
(1)
turystyka biznesowa
(1)
turystyka sportowa
(1)
turystyka wiejska
(1)
3 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 197-213.
Pojęcie dziedzictwa kulturowego jest stosunkowo młode. Początki kształtowania tego terminu siegają lat 70-tych XX wieku, kiedy doszło do przewartościowania tradycyjnej koncepcji zabytku. Nie przystawała ona do holistycznego świata, w którym istotną rolę zajęło dziedzictwo, mające charakter podmiotowy, niepostrzegane już jako pojedynczy wyizolowany element, ale komponent całości większej skali. Opisywane zjawisko nie jest procesem zamnkiętym. Z jednej strony nadal dopełniania jest formuła dziedzictwa, z drugiej - coraz pełniej pojmowane jego znaczenie, m.in. dla rozwoju regionów, tworzenia więzi międzykulturowych, poznania dorobku ogólnoludzkiego, ale również budowania kulturowej tożsamości jednostek i grup społecznych. To nowe w przestrzeni zjawisko, dynamicznie rozwijające się i zyskujące na znaczeniu, wymaga wypracowania skutecznych i efektywnych narzędzi zarządzania. Niniejszą monografię poświęcono szlakom kulturowym, opisywanym w tym właśnie kontekście - jako jedno z nowoczesnych narzędzi zarządzania dziedzictwem kulturowym. Tę forme ochrony, kształtowania, udostępniania i promowania dziedzictwa uznano za szczególnie interesująca ze względu na jej wielowymiarowy charakter.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12602.XX.1.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Celem monografii jest stworzenie możliwości zaprezentowania wyników badań prowadzonych przez różne jednostki naukowe, uniwersytety, akademie i szkoły wyższe, dotyczące zarządzania produktem turystycznym, dziedzictwem kulturowym i kulinarnym różnych branż turystycznych. Publikacja jest zbiorem zarówno ujęć teoretycznych dotyczących zarządzania organizacjami i regionami turystycznymi, jak i analiz, ocen i badań walorów kulturowych, produktów turystycznych oraz zachowań wobec klienta.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16835.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 86)
W serii gł.: ISSN 1640-6818 ; nr 701.
Tematyka rynku turystycznego, a szczególnie popytu turystycznego, jest przedmiotem opracowań naukowych pięciotomowego wydania "Zeszytów Naukowych Uniwersytetu Szczecińskiego" serii Ekonomiczne Problemy Usług przygotowanych przez przedstawicieli najważniejszych ośrodków naukowych w Polsce zajmujących się zagadnieniami turystyki, zwłaszcza w obszarze nauk ekonomicznych. Tom V "Podaż turystyczna jako determinanta kształtowania popytu turystycznego" obejmuje zagadnienia produktu turystycznego, produktu turystyki wiejskiej oraz funkcjonowania przedsiębiorstw turystycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13448.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again