Sorting
Source
Books
(3)
Form of Work
Książki
(3)
Status
available
(4)
only on-site
(3)
unavailable
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(3)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Author
Armstrong Gary
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Mruk Henryk
(1)
Saunders John
(1)
Szwacka-Mokrzycka Joanna
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
MARKETING
(3)
ZARZĄDZANIE
(1)
Słowo kluczowe
marketing
(3)
strategie cenowe
(3)
badania marketingowe
(2)
promocja
(2)
dystrybucja
(1)
klient
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
marketing bezpośredni
(1)
marketing usług
(1)
marketing-mix
(1)
planowanie marketingowe
(1)
produkt
(1)
produkt marketingowy
(1)
reklama
(1)
segmentacja rynku
(1)
strategia marketingowa
(1)
zachowania konsumenckie
(1)
zarządzanie marketingowe
(1)
zarządzanie marką
(1)
zarządzanie personelem
(1)
3 results Filter
Book
In basket
(Podręczniki / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu)
Dla studentów uczelni wyższych
Celem pracy jest przedstawienie najważniejszych zasad i technik związanych z marketingowym zarządzaniem przedsiębiorstwem. Punktem wyjścia jest spojrzenie na proces wymiany, który ma mieć charakter ekwiwalentny. Oznacza to działanie na rzecz zapewnienia korzyści klientowi, a jednocześnie odpowiedniej marży dla przedsiębiorstwa. Prezentowane treści odwołują się do zasad etyki gospodarczej, która jest podstawą ekwiwalentności wymiany, rozwoju zrównoważonego i dlugofalowego. Wieloletnia współpraca autorów z przedsiębiorstwami w charakterze doradców, konsultantów, członków rad nadzorczych i ekspertów pozwoliła na ilustrowanie rozważań teoretycznych konkretnymi przykładami.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7188 [Magazyn 1], P.7189 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 8075.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8074.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 133-135.
"Celem prezentowanej książki jest przedstawienie istoty i kierunków rozwoju współczesnego marketingu z uwzględnieniem specyfiki poszczególnych rynków i związanym z tym doborem instrumentarium marketingowego. Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny. W części empirycznej książki przedstawiono liczne przykłady strategii instumentów marketingowych, z położeniem nacisku na strategie promocyjne wybranych firm. Całość opracowania została wzbogacona materiałem graficznym, ilustrującym sposoby prowadzenia różnorodnych akcji marketingowych". (ze Wstępu)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12890.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14004.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podręcznik europejski z dziedziny marketingu, napisany przez lidera współczesnego marketingu - Philipa Kotlera, we współpracy z uznanymi pracownikami naukowymi Garym Armstrongiem, Johnem Saundersem i Veroniką Wong. W podręczniku omówiono: istotę i kategorie marketingu, jego rolę we współczesnym świecie, społeczną odpowiedzialność i etykę. Rozważania są bogato ilustrowane konkretnymi przykładami i studiami przypadków z doświadczeń przede wszystkim przedsiębiorstw europejskich.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5964 [Magazyn 1], 7267 [Magazyn 2], P.5969 [Magazyn 1], P.5966 [Magazyn 1], P.5971 [Magazyn 1], 2928 [Magazyn 2], P.5968 [Magazyn 1], P.3047 [Magazyn 1], P.5967 [Magazyn 1], P.5970 [Magazyn 1], P.3049 [Magazyn 1], P.3048 [Magazyn 1], P.5965 [Magazyn 1], 7268 [Magazyn 2] (14 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 10523.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10522.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again