Sorting
Source
Books
(3)
Form of Work
Książki
(3)
Status
only on-site
(3)
available
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Author
Komor Marcin
(1)
Romanowska Maria (1947- )
(1)
Sagan Mariusz
(1)
Sierzputowska Iwona
(1)
Year
2000 - 2009
(3)
Time Period of Creation
1989-2000
(1)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
Jednolity rynek Unii Europejskiej
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
Subject: time
1989-2000
(1)
Subject: place
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
strategia konkurencji
(3)
przedsiębiorstwo
(2)
Europejskie Rynki Wewnętrzne
(1)
Unia Europejska
(1)
etyka biznesu
(1)
euromarketing
(1)
integracja pionowa
(1)
marketing partnerski
(1)
ocena pracowników
(1)
planowanie strategiczne
(1)
polityka gospodarcza
(1)
rynek samochodowy
(1)
startegia euromarketingu-mix
(1)
strategia euroceny
(1)
strategia eurodystrybucji
(1)
strategia europroduktu
(1)
strategia europromocji
(1)
3 results Filter
Book
In basket
W planowaniu strategicznym w przedsiębiorstwie autorka wskazuje menedżerowi, jakie warianty strategii musi rozpatrywać, jaka strategia pasuje do określonej sytuacji, jakie są wady i zalety różnych dróg rozwoju, w jaki sposób powiązać decyzje strategiczne podejmowane w różnych obszarach przedsiębiorstwa. Przedstawia sposoby postępowania w trakcie tworzenia planu strategicznego dla całego przedsiębiorstwa i jego wyodrębnionych części. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów zarządzania w wyższych uczelniach, uczestników kursów doskonalących umiejętności kierownicze, a także obecnych i przyszłych menedżerów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2431 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2432.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
W książce ukazano na przykładzie przedsiębiorstw z różnych branż praktyczne aspekty zarządzania, problemy zarządcze i sposoby podejścia do tych problemów przez zarządzających. Opracowanie stanowi wartościową publikację o charakterze naukowym, będącą pomocą zarówno menedżerom, jak i pracownikom naukowym, studentom, doktorantom.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10322.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Przedsiębiorczość)
Głównym celem książki jest sformułowanie podstaw koncepcji euromarketingowej oraz wyjaśnienie znaczenia i funkcjonowania euromarketingu w ramach Europejskiego Rynku Wewnętrznego. Zamierzeniem pracy w warstwie poznawczej jest identyfikacja celów i strategii marketingowych oraz orientacji marketingowej przedsiębiorstw prowadzących aktywną działalność gospodarczą na obszarze Europejskiego Rynku Wewnętrznego. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych uczelni wyższych, niepublicznych szkół wyższych i szkół biznesu oraz studiów podyplomowych i szkoleń z zakresu tematyki europejskiej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4397.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again