Sorting
Source
Books
(1)
Form of Work
Książki
(1)
Status
only on-site
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Author
Komor Marcin
(1)
Year
2000 - 2009
(1)
Time Period of Creation
1989-2000
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
Jednolity rynek Unii Europejskiej
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Subject: time
1989-2000
(1)
Subject: place
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
Europejskie Rynki Wewnętrzne
(1)
Unia Europejska
(1)
euromarketing
(1)
polityka gospodarcza
(1)
startegia euromarketingu-mix
(1)
strategia euroceny
(1)
strategia eurodystrybucji
(1)
strategia europroduktu
(1)
strategia europromocji
(1)
strategia konkurencji
(1)
1 result Filter
Book
In basket
(Przedsiębiorczość)
Głównym celem książki jest sformułowanie podstaw koncepcji euromarketingowej oraz wyjaśnienie znaczenia i funkcjonowania euromarketingu w ramach Europejskiego Rynku Wewnętrznego. Zamierzeniem pracy w warstwie poznawczej jest identyfikacja celów i strategii marketingowych oraz orientacji marketingowej przedsiębiorstw prowadzących aktywną działalność gospodarczą na obszarze Europejskiego Rynku Wewnętrznego. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych uczelni wyższych, niepublicznych szkół wyższych i szkół biznesu oraz studiów podyplomowych i szkoleń z zakresu tematyki europejskiej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4397.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again