Sorting
Source
Books
(2)
Form of Work
Książki
(2)
Status
only on-site
(2)
available
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Author
Dołęga Zofia
(1)
Guz Sabina
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
DIAGNOZA PEDAGOGICZNA
(1)
DZIECKO
(1)
METODA MONTESSORI
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Słowo kluczowe
dzieci
(2)
sprawność językowa
(2)
aktywność twórcza
(1)
diagnoza psychologiczna
(1)
edukacja
(1)
metoda Montessori
(1)
osiągnięcia szkolne
(1)
osobowość
(1)
rozwój moralny
(1)
spostrzeganie
(1)
sprawność intelektualna
(1)
wiek szkolny
(1)
zachowania prospołeczne
(1)
2 results Filter
Book
In basket
Streszcz. ang., ros.
Bibliogr. s. 263-278.
Książka jest możliwie dokładnym opisem wybranych założeń systemu wybranych założeń systemu pedagogicznego Marii Montessori i wyników badań empirycznych nad jego skutecznością. Dowodzi głębokiej troski autorki o wdrażanie wspomnianych założeń do szeroko podjętej praktyki pedagogicznej, zwłaszcza w przedszkolach i szkołach pedagogicznych. Autorka jest zdania, iż wprowadzanie innowacji pedagogicznych zaproponowanych przez Montessori wymaga starannego dostosowania ich od pilnych wyzwań współczesności, w tym także nowszych osiągnięć psychologii i pedagogiki. Na szczególne podkreślenie zasługuje różnorodność podjętych przez autorkę badań nad skutecznością systemu pedagogicznego, nie pomijając również badań własnej konstrukcji. Zastosowane badania pozwoliły na stwierdzenie, iż 'w metodzie Montessori tkwią pewne nieprzemijające wartości'.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9180 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10873.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Podręczniki i Skrypty Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, ISSN 1644-0552 ; nr 122)
Bibliogr. przy pracach.
Autorzy tekstów, składających się na niniejszy tom, podejmują problematykę diagnozy psychologicznej w ujęciu rozwojowo-wychowawczym i wychowawczo-klinicznym, a więc nachylonej w kierunku oceny zaawansowania różnych aspektów psychologicznych i szacowania szans rozwojowych oraz rozpoznawania problemów stricte klinicznych w okresie szkolnym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12252.III.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again