Sorting
Source
Books
(6)
Form of Work
Książki
(6)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(6)
only on-site
(6)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(4)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(6)
Author
Aldridge Alan (1947- )
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Bauman Zygmunt (1925- )
(1)
Błachnio Aleksandra (1977- )
(1)
Górnik-Durose Małgorzata (1960- )
(1)
Jankowska Hanna
(1)
Kuryś-Szyncel Karolina
(1)
Martynowicz Emilia
(1)
Molesztak Aldona
(1)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(1)
Wątroba Wiesław
(1)
Zawadzka Anna Maria
(1)
Żakowski Maciej
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(4)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(6)
Language
Polish
(6)
Subject
KONSUMENCI (ekon.)
(3)
GLOBALIZACJA
(2)
SPOŁECZEŃSTWO KONSUMPCYJNE
(2)
SPOŻYCIE
(2)
Aktywizacja zawodowa
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(1)
Jakość życia
(1)
Kapitał społeczny
(1)
MARKETING
(1)
Mentoring
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
POSTAWY
(1)
Psychologia biegu życia
(1)
Psychologia pozytywna
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Spożycie
(1)
Starość
(1)
Starzenie się społeczeństwa
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Genre/Form
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Opracowanie
(1)
Domain
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
społeczeństwo konsumpcyjne
(6)
konsumpcja
(4)
globalizacja
(2)
konsument
(2)
konsumpcjonizm
(2)
kultura konsumpcyjna
(2)
jakość życia
(1)
komercjalizacja
(1)
kultura
(1)
ludzie starzy
(1)
marka
(1)
marketing
(1)
materializm
(1)
ochrona konsumenta
(1)
psychologia
(1)
społeczeństwo
(1)
społeczeństwo informacyjne
(1)
społeczeństwo postindustrialne
(1)
starzenie się
(1)
6 results Filter
Book
In basket
(Key Concepts)
Bibliogr. s. 189-200. Indeks.
Książka jest jasnym i zwięzłym wprowadzeniem do problematyki konsumpcji i najważniejszych debat nad naturą i konsekwencjami społeczeństwa konsumpcyjnego. "Konsumpcja" analizuje związek między rozwojem konsumeryzmu a przemianami świata pracy, włączając w to nową potrzebę "pracy emocjonalnej". Pokazuje także ograniczenia organizacji konsumenckich i ochrony samego konsumenta w kulturze promocji, zdominowanej przez globalne marki i przesyconej reklamami, korporacyjnym sponsoringiem i product placement.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 13491 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 13490.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13489.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Cultura / Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego)
W tej książce Zygmunt Bauman, oryginalny analityk współczesnych wzorów i strategii życiowych, bada wpływ postaw konsumpcyjnych na wzory zachowań w różnych, na pozór niezwiązanych z sobą, aspektach życia społecznego takich jak współczesna praktyka polityczna i demokratyczna, podziały i uwarstwienie społeczne, wspólnoty i związki partnerskie, budowa tożsamości, wytwarzanie i użytkowanie czy wreszcie preferowanie okreslonych wartości.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10952 [Magazyn 1], 9786.IX.16.6 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8406.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9785.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Engram)
Bibliografia na stronach 165-187. Indeksy.
Starość i starzenie się społeczeństw staje się stopniowo coraz lepiej rozpoznanym problemem. Wyzwaniem pozostaje zdiagnozowanie, na ile starość można uczynić produktem i to rentownym. Autorki określają zakres, w jakim seniorzy wpisują się w najnowsze strategie marketingowe na rynku, w jakim zakresie ich zasoby stają się doceniane na rynku pracy (międzygeneracyjny mentoring) i jak oni sami rewolucjonizują technologię (telesenior). Bezsprzecznym atutem książki jest wpisanie się w najnowsze trendy badań społecznych dotykające aktualnych rewolucji w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi z nakierowaniem na mentoring międzygeneracyjny oraz żywo dyskutowaną dehumanizację medycyny w kierunku teleusług jako sposobów na redukcję kosztów starzenia się globalnego społeczeństwa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17464.III.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Materiały z interdyscyplinarnej dyskusji "Psychologia, konsumpcja, jakość życia", wrzesień 2009, Gdańsk.
Bibliogr. przy ref.
Żyjemy w kulturze konsumpcji. Konsumpcja towarzyszy prawie wszystkim aspektom naszego codziennego funkcjonowania. Fakt ten ma istotne konsekwencje psychologiczne, jeśli chodzi o tożsamość jednostkową, poczucie własnej wartości, poczucie szczęścia i dobrostanu psychicznego. Jednak konsumpcja to zjawisko, którego nie można zrozumieć na gruncie jednej dyscypliny naukowej. Dlatego niniejsza książka zawiera refleksje teoretyczne i prezentuje wyniki badań zarówno psychologów, jak i ekonomistów i socjologów, systematyzujące wiedzę na temat różnych aspektów tego zjawiska w kontekście jakości życia człowieka.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12068.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Spectrum)
Tyt. oryg.: "Con$umed : how markets corrupt children, infantilize adults, and swallow citizens whole" 2007.
Indeks.
Autor przygląda się światu "stotalizowanemu" przez rynek i z niepokojem obserwuje, że w pogoni za zyskiem współczesne gospodarki krajów rozwiniętych coraz bardziej koncentrują się nie tyle na zaspokajaniu potrzeb, ile na ich stwarzaniu. Krytykuje manipulacje, którym poddawani jesteśmy od dziecka, pokazuje spustoszenie, jakie konsumeryzm sieje w życiu publicznym i obywatelskim. Dowodzi, że strategie rozwojowe wielkich korporacji wpływają nie tylko na życie prywatne jednostek, ale wręcz determinują politykę międzynarodową.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9861.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11429.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Streszcz. ang.
Bibliogr. s. 259-284.
Autor porządkuje teorie ponowoczesnej konsumpcji na tle uwarunkowań współczesnej konsumpcji i różnych ujęć interpretacyjnych społeczeństwa i konsumpcji w dobie globalizacji. W poszczególnych rozdziałach autor analizuje konsumpcje w kontekście nowoczesnych determinant, procesu globalizacji, postindustrialnego i informacyjnego charakteru społeczeństwa, ponowoczesnej kultury konsumpcyjnej, epoki ponowoczesnej oraz jej przestrzennych uwarunkowań.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9860.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11428.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again