Sorting
Source
Books
(3)
Form of Work
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(3)
only on-site
(3)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Author
Biernat Elżbieta
(1)
Czernek Katarzyna
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
Nowak Andrzej (1953- )
(1)
Praszkier Ryszard
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
EKONOMIA SPOŁECZNA
(1)
SAMORZĄD GMINNY
(1)
TURYSTYKA
(1)
Turystyka
(1)
Zarządzanie
(1)
Subject: time
1989-
(1)
2001-
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
sieci społeczne
(3)
turystyka
(2)
baza noclegowa
(1)
kapitał społeczny
(1)
klaster
(1)
produkt turystyczny
(1)
przedsiębiorczość społeczna
(1)
przywództwo
(1)
region turystyczny
(1)
rozwój zrównoważony
(1)
rynek turystyczny
(1)
teoria wyłaniania społecznego
(1)
turystyka uzdrowiskowa
(1)
usługi turystyczne
(1)
wioska tematyczna
(1)
współpraca
(1)
zarządzanie strategiczne
(1)
zmiana społeczna
(1)
3 results Filter
Book
In basket
(Monografie o Tematyce Turystycznej ; 14)
Bibliogr. s. 239-260.
Celem monografii jest identyfikacja czynników determinujących współpracę wewnątrz- i międzysektorową (publiczną, prywatną i publiczno-prywatną) w regionie turystycznym oraz przedstawienie, w jaki sposób mogą one oddziaływać na tę współpracę. By osiągnąć ten cel przedstawiono motywy, cele i korzyści współpracy oraz scharakteryzowano formy kooperacji w polskich regionach turystycznych. Dokonano także systematyki teorii dotyczących współpracy. Zidentyfikowane uwarunkowania kooperacji podzielono na gospodarcze, społeczno-kulturowe, demograficzne, prawne i przestrzenne. Pogłębione, jakościowe badania empiryczne prowadzone były w pięciu beskidzkich gminach tworzących porozumienie "Beskidzka 5".
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 13400.XX.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.12274.XX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 257-268. Indeks.
W książce przedstawiono teorię i praktykę uzyskiwania zmiany społecznej, szczególnie takiej, która jest długofalowa, nieodwracalna, tworzy obywatelski kapitał społeczny, daje perspektywy, optymizm i otwiera drogę do nowych umiejętności. Zmiana zainicjowana przez przedsiębiorców społecznych staje się wtedy endogenna - uzyskiwana jest bowiem dzięki potencjałowi tkwiącemu w ludziach i społecznościach, nie jest przynoszona z zewnątrz przez ekspertów. W książce zaprezentowano badania, które wskazują na cechy osobowości sprzyjające budowaniu kapitału społecznego, oraz wprowadzono nową definicję lidera - osoby działającej poprzez upodmiotowienie społeczności. Przedstawiono także nowe podejście do dynamicznej przedsiębiorczości społecznej wraz z szeregiem rekomendacji dotyczących najlepszych sposobów działania. Publikacja została wzbogacona pobnad dwudziestoma ciekawymi przykładami z całego świata.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12261 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12260.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13383.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia przy pracach.
Turystyka, podobnie jak inne dziedziny życia, podlega silnym zmianom pod wpływem radykalnych przemian zachodzących w otoczeniu, w którym żyją potencjalni odwiedzający i działają przedsiębiorstwa dostarczające usługi. Poznanie najważniejszych czynników, które stoją za tymi procesami, przewidywane kierunki zmian, koncepcje zarządzania w nowych warunkach są przedmiotem rozważań w niniejszej monografii. Zawarte w niej opracowania poruszają zagadnienia, które zostały pogrupowane w czterech rozdziałach: przedsiębiorstwa turystyczne, strategie i regionalna współpraca w rozwoju turystyki, zmiany demograficzne - nowe wyzwanie dla turystyki, instytucjonalne, kulturowe i przyrodnicze uwarunkowania rozwoju turystyki. Przypisanie poszczególnych opracowań do rozdziałów jest nieco umowne, ponieważ niektóre wątki pojawiają się w wielu tekstach. Ponadto omawiane zagadnienia często przedstawione są w kontekście ich związku z innowacjami i wpływu technologii informatycznych na rynek turystyczny.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17243.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again